•24•

2.3K 130 128
                                    


Satır arası yorun yapmayı unutmayın.
Sizi seviyorumm

Rose'den

Lisa hastaneden taburcu olduğundan beri takip edildiğimi hissediyorum. Telefonumda kendimin çekmediği farklı yerlerdeki farklı insanların ve kendimin fotoğraflarını buluyorum. Bu durumu artık tek başıma kaldırabileceğimi düşünmüyorum.

Jimin e anlatmak istiyorum. Ama endişelenmesini veya olayın büyümesini istemiyorum. Muhtemelen bunu yapan, beni takip edenler , beni ve Lisa yı daha önce kaçırıp taciz eden adamlar.

Bu yüzden bunu Lisa ya söyleyip onada aynı şekilde olup olmadığını sormaya karar verdim.

Rose:Lisa seninle konuşmak istediğim önemli bir konu var.

Lisa:Yemeğimi yemem daha önemli daha sonra anlatırsın Unnie.

Rose:Gerçekten çok önemli bir olay. Dinlemeni istiyorum.

Lisa=Çok önemli bir olaysa odada anlatırsın. Bekle yemeğim bitmek üzere.

... ... ...

Rose:Telefonumda kendimin çekmediği farklı yerlerdeki farklı insanların ve kendimin fotoğraflarını buluyorum.Ve bunları geçen sefer olan olaylarla bağlantılı buluyorum.Her zaman takip edildiğimi hissediyorum.Senin de başına geliyor mu bu olaylar?

Lisa:Unni... Yaşanan olaylardan sonra biraz kafan karışmış olmalı. Biraz dinlenmeye ihtiyacın var gibi gözüküyor. Ama için rahat edicekse o galerindeki fotoğraflara birde birlikte bakalım.

Rose:Tamam bak.

Telefonumun şifresini açıp galeriye girdim ama bilin bakalım ne oldu?  Fotoğraflar yok olmuştu. Sanki biri telefonumu hackleyip , fotoğraflar çekip siliyordu.

Artık iyice korkmaya başlamıştım. Lisa bir şey olmadığını ve dinlenmem gerektiğini söylese de , yüzünden deli olduğumu düşündüğünü okuyabiliyordum.

Lisa odadan çıktığında kafamı dağıtmak için bilgisayarımdan dizi izlemeye başladım. Birkaç bölümün ardından yemek yemek için bilgisayarı kapayıp aşağıya inmeye karar verdim.

Ne yazık ki bilgisayardan gelen mesaj beni engelledi.Mesajlar kutucuğuna tıkladım ve gelen mesajı okumaya başladım.

"Fotoğrafları yok etmek zor olmadı ,şimdi sıra sende"

Bu iş artık çok sıkıcı olmaya başlamıştı.Ona mesaj atmak için yanıtla tuşuna bastım

"Oyunu senin istediğin gibi oynayalım küçük sapık"

Yazıp mesajı yolladım .Gerçekten kafayı yemiş olmalıydım .Mesajı silmek için tuşa basmaya çalıştım.Çok geçti,mesaj okunmuştu.Bir tane daha mesaj geldi .Yine okumaya başladım.

"Kaybedeceğini bildiğin halde oynamak istediğine emin misin"

Mesaj gerçekten doğruydu.Bu kişiyle uğraşamayacağım belliydi ama yine de sessiz kalmamalıydım.Yeniden mesaj yazdım

"Kazanamayacağını bildiğin halde bana bulaşmak zor olmaz mı?"

Mesajı yolladım ama garip olan bir şey vardı.Bildirim sesi çok yakından geliyordu.Sanki o kişiyle odamda mesajlaşıyorduk.

Bölümü nasıl buldunuz? Bu şekilde
Hikaye yazılımlı bölüm mü gelsin yoksa instagram çogunlukta. Ben hikaye yazılımlıdan yanayım çünkü böyle olunca daha ekşınlı oluyo. Ve ben ekşın a bayılırım;)

Sınır 30 oy 35 yorum

Sınır 30 oy 35 yorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
➵ ᗷᗩᑎGTᗩᑎᑭIᑎK IᑎSTᗩGᖇᗩᗰ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin