Sınırlar geçilmedi ama bir an öce atmak istedim yine iyisiniz hadi;)Beklediğiniz bölüm geldi yorum ve oylarınızı bekliyorum. (nasıl bir cümle bu?)
Rose'den
Jimin in kanlı bedeninin kucağıma düşmesiyle karanlığa düşmüş gibiydim sanki hiç bir şey düşünemiyordum. Soğuk tu çok soğuk ...
En son hatırladığım şey o manyak garson un kaçması ve gerçek garson olduğunu düşündüğüm garsonun yanımıza doğru yaklaşmasıydı. Sonrası kap karanlık peki niye? Art arda gelen iki el silah sesinin biri beni mi bulmuştu?
Bilincim kapalı bir şekilde ne kadar saat geçirdim bilmiyorum. Ama her şey bir anda olmuştu sanki.
~ 3,5 gün sonra hastane ~
Olduğum yerin aydınlığı gözüme çarpıyordu. En son hatırladığım karanlık ve soğuk ortamdan tamamen farklıydı burası. Sanki biri elimi tutuyordu.
Gözlerimi yavaş yavaş araladım. Ama beklediğim manzara bu değildi.
Herkesin başı yere eğik sanki bir sorun var gibi... Üzgün bir düşünce bakışı gibi.
Elimi tutan kişiye baktığımda Jisoo olduğunu gördüm çıkardığım bir kaç inikti açılır odadaki sessizlik sayesinde sesin çıkmış ve herkes bana doğru bakmıştı.
Herkes dediğin sadece odadaki 6 kişi.
Js: Rosie iyi misin bebeğim ahh çok korktuk. Lisa hemen doktora haber ver. Jennie suyu doldur beyler sizde diğerlerine haber verin. Rosie bir sorun var mı?
Bilmem rahat mıydım lisa odadan doktoru çağırmak için çıktı Jennie unnie bana su doldurmak Jisoo unnie yanımda Jungkook Taehyung ve Jin oppa da çıktı çıktı. Peki benim esas beklediğim kişi nerede.
-İyiyim unnie korkmana gerek yok sadece karın bölgesinde biraz ağrıyor o kadar.
Jisoo unnie bana tekrar mutsuzca baktı. İyide niye?
-Unnie ben yani en son Jiminleydim o nerede şuan tuvalette mi çünkü en son hatırladığım birlikte yemek yiyorduk? Sonra, sonra garson ... bilmiyorum hatırlamıyorum.
Doktor girdi ve konuşmamız kesildi
-Kendinizi nasıl Chaeyoung Hanım'ı hissediyorsunuz. Zor bir ameliyat geçirdiniz. Yorgun olmalısınız ben bir kaç şeyi kontrol ettikten sonra çıkayım.
Jisoo unnie ye döndü ve tekrar konuşmaya başladı.
-Ona söylediniz mi? Biraz kendine geldikten sonra söylemeniz daha doğru. Ben sizi yalnız bırakayım.
Doktor dediği gibi bir kaç şey kontrol ettikten sonra dışarı çıktı. Jisoo unniye çevirdikten sonra bana nazikçe sarıldı ve saçlarımı okşamaya başladı ve sessizce konuşmaya başladı.
Jimin şuan yoğun bakımda -Sen merak etme bebeğim her şeyi geçecek. Jimin in durumu ağır kurşun kalbinin çok yakınından geçmiş ve damarlara çok zarar vermiş. Jiminle konuşmanız benim açımdan daha doğru olur. Biz gidip tekrar Jimin e bakalım sana haber veririm. Sen merak etme sadece dinlen.
Jisoo unnie Jennie ve doktorla birlikte tekrardan odaya girmiş olan Lisa ile birlikte odadan dışarı çıkınca zar zor tuttuğum göz yaşlarımı serbest bıraktım.
Jimin ... her şeyi benim için yapmıştı. Ve ben değil o zarar aldı. Jimin kanlar içinde kucağıma düşüydü.
Ağlamaktan şişen gözlerime ve ağrılarıma kendimi uykunun kollarına bıraktım. Jimin içinde çalıştı diye Jimin istedi değil ...
Jisoo'dan
Chaeyoung un ne hissettiğini anlamak çok zor. Dayanabildiği kadar dayanmalı ve güçlü durmalı. Chaeyoung ameliyattayken ve ameliyattan çıktıktan sonra uyanana kadar en kötü durumda olan Lisaydı. Durdu. "Şeyler dinlemedim" "yardım edilebilirdim" "ona inanmadım" durdu. Sorduğumuzda daha da fenalaştı ve hatta bayıldı. Jungkook onunla çok ilgilendi. Daha sonra ona bir şeyler ısmarla sam çok iyi olur.
Yoğun bakımın önüne geldiğimizde yıkılmış 6 erkek görmek Chaeyoung un uyanmasıyla biraz da yükselmiş modumun tekrar düşmesine neden oldu.
Lisa yine ağlamaya başlamıştı, Jennie, Taehyung bir sarılmışlardır ağlayacaktı. Jungkook Lisa yı öyle görmeye dayanamamış olacak ki yanına gidip sarıldı ve ardından bir şeyler söyleyip dışarı götürdü.
Jin'de yanına gidip oturduğumda başımı omzuna yaslanmıştım.
-Son gelişmeler ne var mı iyi bir haber.
-Makineler olmadan nefes almaya başladı 3 güne uyanır diyorlar. Aksi taktirde bitkisel hayata geçecekmiş.
İlk cümlesiyle sevinmişken devamı beni tekrar üzmüştü. Bir anda odaya bir sürü doktor koşarak girmeye başladı. Yoongi bir hemşireyi kolundan tutup durdurduktan sonra ne olduğunu sordu. Herkesi şaşkına uğrattı
Sınır 20oy 20 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
➵ ᗷᗩᑎGTᗩᑎᑭIᑎK IᑎSTᗩGᖇᗩᗰ
أدب الهواةBlackpink&Bts instagram Liskook Jirose Jinsoo Taenie Oppacılar sg