Sınır geçilmememiş ama çok bekletmek istemediğim için atıyorum bölümü seviliyorsunuz ❤️
2 HAFTA SONRA (HASTANEDEN TABURCU OLDUKLARI GÜN)
Jimin'den
Chaeyoung la uyandığımız günün 2. günü konuşucaktım ama yapamadım. yapamıyorum. 2 haftadır aklımda olan tek şey bu konuyu nasıl konuşucak olmam. Bu gün ben taburcu oldum. 2 gün öncede Chaeyoung olmuştu. ama o gün geldi. Namjoon hyung refakatçi olarak kaldığı için o da dışarıda ki bekleme koltuklarında kalıyordu. Namjoon hyung onu anlatmak ve bana dedi.
Chaeyoung'u suçluyordu, kötü bakışlar atıyordu. Chaeyoung un tarafını tutman -ki ortada bir taraf yok- onu daha da sinirlendirmiş olacak ki o günden sonra bakışları daha da sertleşti.
Yurda geldiğimizden beri hala nasıl konuşmamız düşünüyorum. Ama şuan mutlu olduğum tek konu en rahat şuan onun rahat yatağında yatabilmesi olucak. İki gün olsa bekleme koltuklarında uyumanın hiç rahat olucağını sanmıyorum. Yeni çıkmış birinin rahat olduğu imkansız.
Jin hyung odama girdi.
-Chim chim az önce Jisoo ile konuştuk bir önce Rose la sen konuşmasan onun söylemek zorunda kalacağını söyledi. Bekletmeniz için daha da kötü olucakmış.
-Haklısın hyung yarın Chaeyoung u buraya çağırıcam ona göre yurdu biraz toparlayın kız iki şok birden yemesin. Geldiğinde de odama yollayın konuşucam artık.
Jin hyung gülüp gittikten sonra telefonumu aldım ve Chaeyounga yazdım.
DM
Chaeyoung yarın yurda gelir misin?
Konuşmamız Gerek bir konu var. Hem seni özledim.
Tamam gelirim artık uyu dinlenmen gerekiyor.
Hem yarın tedavinin ilk günü birlikte gidicez
* görüldü *
Gece uyuyamaya bileceği için kendi mesajımın sonuna seni özledim yazdım çünkü onu yazmasam şu durumdayken ve kafası o kadar karışıkken "ayrılmak istedi" diye düşünebilir . Tanıyorum sevdiğim kızı. Onu da düşünmem gerek.
Siz, sizi düşünen, sizi tamamen tanıyan bir erkek arkadaş istemez miydiniz?
Rose'dan
Jimin'de mesajında ilk iki cümlesini okuduğumda benden ayrılmak istediğini düşündüm. Ama sonraki cümle beni gerçekten rahatlattı. Aksi taktirde yaptıktan sonra son cümle olmasaydı kesin akşam uyuyamazdım.
Çok şanslıyım çünkü beni düşünen, beni tamamen tanıyan bir erkek arkadaşım var.
***
Sabah yorganım dan gözüme yansıyan güneş gözlüğü ile uyanmak zorunda kaldım. AHH bu ev artık beni teselli etmekten çok boğuyor. Bunu kızlarla konuşsam iyi olur çünkü bu pembiş hologram evde daha fazla kalamayacağım artık.
Kahvaltımı ettikten sonra BTS yurduna doğru yola çıktım. Tabi ki şirketimizin saçma araba kullanma yasağı yüzünden taksiyle gidiyorum. Oysa ehliyetim var ve araba kullanmak çok istiyorum.
Yurda geldiğimde tedirgince kapıyı çaldım. Yoongi nin açmaması için doğa ediyordum. Çünkü korkutucu olan bakışları korkutucu olmak isteyince korkutucu oluyordu. Resmen tekerleme oldu.
Ama hesaba katmadığım bir şey var. Ben gereksiz bir sekilde şanssızım. Tabi ki dualarımın aksi olarak kapıyı Yoongi açtı zaten ne bekliyordum ki?
-Gene ne var yarım kaldığın işi yurdumuzda mı bitirmeye karar verdin.
Bak işte bu çok ağırdı. Gözlerimin dolduğunu hissediyorum. Arkadan gelen erkek sesiyle kendimi toparladım.
-Yaa Min Yoongi rahat bırak artık şu kızı onun suçu olmadığını biliyorsun bu yaptığını Jimin öğrenmese iyi olur bu sefer alttan alır mı bilmiyorum. Onu buraya Jimin çağırdı. O kapıya gelip onu savunamıyorsa en büyüğünüz olarak bunu benim yapmam gerekir. Rose-shii sen içeri geçebilirsin sonda solda ki oda, Jimin içinde odası geçebilirsin. Bu küçük veledin icabına ben bakarım.
Jin oppa beni kurtaran kişi olmuştu. YİNE. Ama bu iş böyle sürmez benim de Yoongi ile konuşmam gerek artık. Telefonumu çıkarıp gözlerimin kızarak olmadığına emin olduktan sonra Jimin odasına girdim.
Jimin yatağında yorganını tamamen üstüne çekmiş uyuyordu. Salak yorganı burnuna kadar çekmiş ama sırtı açıkta. Yaklaşıp yorganıyla sırtını örtecekken iyice yüzüne yaklaştım. Şirketlerin hiç birinin asla izin vermediği ve Kore de de çok hoş karşılanmayan sakalları çıkmıştı. Tabi buna sakal denirse. Nasıl betimlesem. Hani biz kızlar ne kadar jilet yapmaktan çekinsekte acil bir durum olduğunda jilet yaparız, 2 gün sonrada daha sert sanki iğne misali "tüylerimize küfür ederiz ya. Heh işte tam küfür etmelik sakal.
Tanrım ne diyorum ben. Üstat sen iyice kafayı sıyırdın. Annem böyle sana iyi gelecek tek şey sevdiğin adam ve Çocuklarındır der. AH annemi de andığıma göre artık yorganı çeksem iyi olucak yoksa gözleri açık bana bakan bir Jimin e nasıl cevap veri-
bir dakika GÖZLERİ AÇIK BANA BAKAN BİR JİMİN Mİ? İŞTE ŞİMDİ SIÇTIN CHAE!
-Ne o bak bak doyamadın çok mu yakışıklıyım. Hiç sanmıyorum hemde bu bakımsız halimle seni buraya nasıl çağırdım bilmiyorum. Göt korkusu denilen şey bende yok yendim onu. Neyse seni buraya önemli bir şey konuşmak için çağırdım. Önce yardım ette oturayım.
Kafamı salladım ve dediği gibi yardımlaşmaya başladım aynı anda da düşünüyordum. Nasıl rezil oldum çocuğa ya, neyse oda baya bir saçmaladı göt korkusu nerden çıktı hiç anlamadım.İyi de benimle konuşacağı önemli konu ne.
OF BU NE ANASINI SATAYIM BÖYLE SENERYO MU OLUR KAFA BİN BEŞYÜZ OLDU AZ SAKİN DUR YAZAR! SİZ DE BANA KATILMIYOR MUSUNUZ? SİZCE DE FAZLA EKŞINLI GİTMİYO MUYUZ. Neyse çok konuşursam patron kızar. Bilirsiniz emir büyük yerden.
Mal mal Jimin e bakıp Bu düşünücekken tipim baya bir garip olmalı ki Jimin deminden beri bana bakıp gülüyordu.
-Eee anlat bakalım neymiş bu kadar olan önemli?
-Chaeyoung bak ... o olayda kalıcı yani en azından şimdilik kalıcı bir yara alan kişi sadece ben değilim. Bilmen gerekiyor ki
Kapının alacaklı bir şekilde çalmasıyla ikimiz de oraya döndük ve içeri giren kişi ikimizi de şaşırtmışa benziyordu
VE FİNİTOO SATIR ARASI YORUMLARINIZI BEKLİYORUM SON ZAMANLARDA EN ÇOK YÜZÜMÜ GÜLDÜREN ŞEY GÜZEL YORUMLARINIZ. DAHA ÖNCE BANA DESTEK AMAÇLI YORUM ATAN HERKESE DE TEŞEKKÜR EDERİM
SINIR 30 OY 30 YORUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
➵ ᗷᗩᑎGTᗩᑎᑭIᑎK IᑎSTᗩGᖇᗩᗰ
FanficBlackpink&Bts instagram Liskook Jirose Jinsoo Taenie Oppacılar sg