•20•

3K 143 99
                                    

Jimin'den

Hastaneye geldiğimizden beri Blackpink üyeleri çok kötü durumdaydı. Bizim üyelerde çok kötüydü ama en çok Jungkook harap olmuştu.

Ameliyathane nin kapısında oturmuş sessizce ağlıyordu. Yoongi hyung onu yeni sakinleştirmişti. Gözümü Jungkook nin üstünden çekip meleğim Rose ye baktım.

O geröekten çok kötü durumdaydı. Sevdiğim kadının böyle kötü olduğunu görmek... Lanet olsun çok kötü bir şeydi.

Rose nin yanına onu gidip kaldırdım. Sanki bana beni burdan biraz uzaklaştır der gibi bakıyordu. Onu da alıp hastanenin kantinine gittik. Gördüğüm ve anladığım kadarıyla olayı magazincilerde öğrenmişti.

Dışarda fotoğraf çekmeye çalışıyorlardı . Bunu gördüğümde üstündeki ince kapşonlu ceketi çıkarıp Rose nin üstüne giydirdim ve kapşonunu kapattım. Elimde tuttuğun gözlüğüde gözüne taktım.

İkimizede kahve aldım ve ordaki bankalrın birine oturduk. Rose çok bitkin düşmüş olmalıydıki kafası omzuma düşünce uyuduğunu anladım. Bir yarım saat sonra bağıra bağıra aşağı inen Hoseok ile Rosen uyanmıştı.

-Ne bağırıyorsun aptal uyandı senin yüzünden çok yorgun uyması lazım.

-Boşver onu şimdi Lisanın ameliyatı bitti. Çok iyi geçmiş 2 saat sonra uyanır dedi doktor.

Hoseok bunu dedikten sonra Rose hemen bana sarılmıştı. Boynuma gelen ıslklık ile apladığını anladım ve hemen onu yüzene bakıcağı şekilde onume getirdim ve konuşmaya başladım.

-Ama böyle yapmanı istemiyorum Rose biliyorsun. Ağlama hadi diğerlerinin yanlarına gidelim. Bende biraz Jungkook ye bakıyım en son çok kötüydü.

-Peki sevgilim

BİJ DAKKOKİ O BANO SEVCULİM MI DEDH TANRIĞMM DUJALARİM KABUK  OLPK YEİNSN EDİYRIUN BAĞILOCMN
(BİR DAKİKA O BANA SEVGİLİM Mİ DEDİ TANRIM DUĞALARIM KABUL OLDY YEMİN EDİYORUM BAYILICAM)

Rose nin elimi tutup yukarı soğru sürüklemesiyle kendime geldim. Ve birlikte yukarı çıktık.

Jungkook'un ağzından

Sevdiğim kadın kim bilir kaç saattir ameliyatta. Rose ve jimin aşağı indikten bir kaç dakika sonra hemşireler çıktı.

HM: Hasta çok kan kaybetmiş acil AB+ kana ihtiyacımız var.

JK: Benimki uyuyor lütfen benden alın.

HM: Peki o zaman sizi şu odaya alıyım.

Hemşire benden kan aldıktan yaklaşık 1 saat sonra ameliyatı yapan doktor ameliyathane den çıktı.

DK: Lalisa monoban ın yakınları?

HRKZ: Biziz

DK: Ameliyatta hastanın 2 kere kalbi durdu ama hasta pes etmedi ve şuan oldukça iyi. 2 yada 3 saate uyanır. Geçmiş olsun.

Sonunda... Sonunda prensesim uyanmıştı.

Ameliyathaneden sedyeyle çıkarılan prensesime baktım. Kafası ve göğüs tarafları sargılı, sargısının üstünden kanlar vardı. Prensesimi bu halde gördükten sonra tekrar o olayı hatırladım.

✿ FLASH BACK ✿

Lisa'dan

Rose unni ve Jimin oppa gittikten yarım saat sonra bizde çıkmıştık. Daha doğrusu beni Jungkook zorla kucağına alarak çıkarmış o şekilde arabaya bindirmişti.

Arabadan inerken bir anda gözlerimi elleriyle kapattı. Tabi bunu yaparken bana iyice yaklaşmıştı. Tanrımm.. kalbim yerinden çıkıcak galiba umarım kalp atış seslerimi duymuyordur. Kulağıma doğru yaklaştı ve

- Seni bu kadar etkilediğimi bilmiyordum prenses biraz sakin ol kalbin yerinden çıkıcak yoksa.

Offf duymuştu işte ben bu lafın altında kalmam. Kafamın yanında olan kafasını bir tane patlattım.

-Sus seni gidi kaba , odun , kalas , balta girmemiş orman , bir o kadarda yakışıklı tavşan.

Ahhh en son ne dedim ben öyle yaa.

-Geldiğimiz yeri görünce de öyle dliyebilcekmisiniz acana hanım efendi. Yavaşça ellerini gözlerimden çekti. Aman tanrım burası harikaydı.

-Yaaaa Kookieeeee seni çok seviyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Yaaaa Kookieeeee seni çok seviyorum. Teşekkür ederim.

Hemen arkamı döndüm ve ona sarıldım. Oda yavaş ve tedirgince ellerini belime doğru getiriyorken ellerimi ellerine getirdim ve belime doğru getirdim. Ardından bende tekrar sarıldım.

Biz gelicez diye lunaparkı kapattırmış tavşanım benim ya.

Nerdeyse bitin oyuncaklara bindik. Ardından Jungkook tuvalete gidiceğini söyledi. Ve benim onu burda beklememi tembihledi. Ama karşıda bir adam pamuk şeker satıyordu. Bende dayanamayıp almaya gittim.

-Ahjussi iki tane pembe pamukşeker alabilirmiyim?

-Peki güzel bayan. Bunun diğeri sevdiğin çocuk içinmi.

-Evet Ahjussi nerden anladım.

-Ordan sana bakıyorda ondan. Hadi ben sizi tutmıyım al bakalım bunlar pamukşekerlerin.

-Teşekkürler Ahjussi kolay gelsin.

Jungkook yi caddenin diğer tarafında gördüm ve el salladım ona baktığım için herşeyi unutmuş ve araba geliyormu diye bakmamıştım. Ama keşke baksaydım çünkü bir anda sol tarafımda bir acı hissettim gerisi karanlık.

✿ FLASH BACK END ✿

Bu olaylar bittikten sonra hangi
Üyelerin ship ini yazıyım uzun zamandır
Taenie ve Jinsoo yazmıyorum seçin

••••
•••
••

Sınır 25 oy 30 yorum
Genelde oy sınırı kolay geçiliyo ama kisme yorum yapmıyor 1 kişi bile bu sınırı geçebilir biraz yorum yaparsanız sevinirim

➵ ᗷᗩᑎGTᗩᑎᑭIᑎK IᑎSTᗩGᖇᗩᗰ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin