•29•

1.3K 76 45
                                    

Meraktan çatlamanız için Rose bölümünü bir sonraki bölüme alıyorum. Bu sefer Jinsoo cular için gelsin bölüm.

Jisoo'dan

-Jennie nerdesin heyyooo Jenjen

Ahh doğruya Jennie evden çıkmıştı. O kızın üstündekileri yırtmam gerek nereye gitti acaba o kısacık etekle? Eğer her hangi bir erkekle buluşursa varya kafasını kopartırım.
Yani yaparım biliyosunuz çünküüüü

-Aym jisoo aym okey ( bu repliği bilmeyen varsa youtube a yazsın aşşırı hoş)

Ay boş evde ne bağırıyorum ben ya of çok sıkıldım kafayı yedim sonunda.

En iyisi instagramda dolaşıyım. Hatta hatta hikaye atıyım. Evet evet sonrada blinklereden gelen mesajlara bakar mutlu olurum.

Hikaye

Ah bazı mesajlar beni gerçekten çok üzüyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Ah bazı mesajlar beni gerçekten çok üzüyor. Neden gruptan ayrılmamı istiyorlar bilmiyorum. Tamam diğer kızlar kadar iyi dans edemiyorum. Onlar kadar iyi sesim yok. Rap yapamıyorum. Onların yarısı kadar güzel değilim. Off anladım galiba gerçekten bırakmam gerekiyor mu acaba?

Telefona düşen göz yaşıyla ağladığımı fark ettim. Kendimi bu şekilde görmekten nefret ettiğim için telefonu salonda bırakıp elimi yüzümü yıkamaya karar verdim.

Ahh niye her yer bu kadar renkli ya tamam Lisa zor zamanlar geçirdi diye kabul ettik hatta ilk başlarda güzel de gelmişti ama artık içinde kaldıkça boğuluyorum basıyo yani anldınız?

Banyoya gelene kadar düşündüğüm şeyler sayesinde aynaya baktığımda mutlu bir yüz görmüştüm. İşte bende böyle biriyim. Enerjim yerinde kendimi ve etrafımdakileri mutlu edebiliyorum. Bence blackpink in buna ihtiyacı var kızların bana ihtiyaçları var benim yüzümde defalarca aynı koreografiyi tekrar etsekte kızlar bundan hiç şikayet etmedi.

Bende onlara bir kez olsun tavuklarımı yedikleri için kızmadım- tamam belki 25507248429148 kez kızmış olabilirim ama olsun. Onları seviyorum-tavuklarımı çalmadıkları sürece-

-Ahh ne kadar boş bir insanım

Salona geri dönüp telefonumu aldığımda cevapsız çağrı gördüm. İyide kayıtlı olmayan biri neden ararki. Geri arasam mı acaba. Ya sanseng se. Aishh neyse önemlibir şeyde bir daha ararlar.

Tekrar instagram da dolaşırken bir mesaj geldi ahh tabiki de bensizliğe dayanamayan Jennie olmalı- bir dakika ne Jin mi.

DM

only_eating_jin

yalnızsın galiba.

Nerden  çıkardın Jennie ile birlikte
balkonda oturuyoruz.

Taehyung ile birlikte yemeğe
giden Jennie mi.

Ne o kıyafetle Taehyung lamı buluştu onu geberticem
Ah şey pardon Rose diycektim
Jiminle yemeğe giden Rose mu.

➵ ᗷᗩᑎGTᗩᑎᑭIᑎK IᑎSTᗩGᖇᗩᗰ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin