34

66 3 3
                                    

Jimin 'den

-BANG SHİ-HYUK !!

-BANG SHİ-HYUK PARDON YANİ PDNİMM !!

Hayda sıçtık nasıl adıyla seslenirim. Yalnız ondan daha önemli olarak Chae şuan bizim yurtta benim odamda ne kadar hareket edemesem de yatağımda oturuyor. Başka bir azarlar var. 

Chae o kadar tedirgindi ki resmen soğuk soğuk terliyordu. E benim gibi muhteşem, mükemmel süper, kaslı, uzun, güzel gözlü, tatlı, sempatik ve harika bir sevgili ne yapmalı bu durumda? Tabi ki sevdiğinin endişesini almalı ama benim endişemi kim alacak. Hay sıçıyım böyle işe.

Neyse tutayım bari elini. Chae nin elini tuttum ama ikimizde korkarak PD ye bakıyorduk. Pd bize gülerek konuştu. 

-Korkmayın Çocuklar her şeyi biliyorum. Zaten BTS sevgili yapmama gibi bir yasağı yok. Ben şahsen buna çok mutlu oldum. Onu konuşmak için geldim zaten. Ama şey Rose du değil mi?

İkimizde şaşkın olduğumuzdan cevap vermek yerine kafamızı salladık. Ama Chae'yi bilmiyor kızgın kız gibiydi. Ah be güzelim şimdi buna mı taktın benim şapşik sevgilim. Ay bir dakika bu çok iğrenç oldu öğk. Heh dur yaşlı dombili konuşucak galiba

-Evet dediğim gibi bizim şirketimiz hiç bir problem yok ama bunu kabul etmeyi bırak YG öğrenirse sana büyük yaptırımlar uygular Rose ~ shii. Tahmin ettiğim kadarıyla buraya Jimin tedaviye götürmek için geldin. Ama ne yazık ki buna izin veremem en şimdilik. Aklımızda uzun zamandır sizin bir Şarkı  yada düet yapma fikri vardı eğer öyle bir şey duyurulursa "iş önü" olarak rahatça yani çokta rahat olmamak şartıyla gezebilir arada bir birlikte vakit geçirebilirsiniz.

Ne dedi bu şimdi. Hayatımda ilk kez bu dombilinin bu kadar çok konuştuğunu duyuyorum. Bizi azarlarken bile bu kadar konuşmuyor. Gerçi azarlamıyor ki. Uy yerim seni yanaklarını sıkasım geldi dombili. 

E iyi o zaman dombili bir git te kızla konuşayım. Allah'ım yarabbim bu kızla bu konuyu. Bismillah imana geldim galiba. Ay bu gün kafam niye bu kadar güzel içtim mi ben?

-Yardımlarınız için çok teşekkürler Bang Shi-Hyuk ~ shii. Ama benim bir ricam olucak dediğiniz gibi şirketimizin kuralları çok katı. İkimizin birlikte çalışmasına izin vermeyebilir. o yüzden BTS-BLACKPİNK birlikte grupça bir işbirliği yapsak. Hem zaten diğer üyelerden de haberiniz vardır. Yoksa bile konuşun bence ben söylemiş olmayayım.

Ya bu gün konuşmaya maşallah susmuyor tr az 4 satır konuşuyor. Gerçi Chaem çok güzel konuştu. Onun için ağzını yerim. Ay ben iyice iğrenç leştim yemin ederim bu ne yav.

Lan dombili yine konuşmaya başladı hadi hayırlısı.

-Tamam kızım öyle yapalım grupça bir proje olsun sen artık kimse şüphelenmeden. Bende Jimin tedaviye götüriyim.

Hayda gene konuşamadık. Chaem git meeeğ sana muhtaacımm. Bu şarkı kimindi ya Müslüm Gürses mi? Valla bilen yada anlayan yazsın merak ettim.

Aha kız gitti valla insan bir bay bay sevgilim de bir hoşçakal öpücüğü verir ya. Gerçi o kadar da değil. öf neyse bıktım ben gidiyorum.

Lan şaka maka yine konuşamadım kızla. Off gerçekten sıçtım artık.

İşler daha da kötü olmasın diye arabaya binine Rose ye tedaviden sonra artık gerçekten konuşmamız gerektiğini ve çıkışta yanıma gelmesini yazdım. Rose de anladığını belirtengeri cevap attı.

Rose'den

Bu işbirliği işi baya iyi olmuştu asında diğerleri içinde bir fırsattı umarım iyi değerlendirirdik.

Jimin in bana yazdığı mesajla artık gerçekten ciddi bir konuşma yapıcağını anladım. Tedavisi yaklaşık 4 saat süreceğinden oralara yakın bir cafe ye gidip oturmaya karar verdim.

Ama evden sadece yurtlarına gideceğimi bilerek maskemi almamıştım. Neyse artık yapacak bir şey yok. Zaten tekim sorun olmaz.

Yeniden bir taksi parası veriyorum... Gerçekten çıldırmama az kaldı. Bu gidişle taksiye verdiğim para yüzünden fakir kalıcam. (he he ne demezsin kesin kalırsın ya)

Taksiden çıkıp Cafeye girince çok kalabalık olmadığı için bir anlığına kendimi şanslı hissettim ama içerdekilerin yalnızca exo üyelerini görünce yine dünya şanssız olduğumu yüzüme yansıtıyordu. Demek kapının önüdeki korumalar bunun içindi. İyide benim İdol olduğumu anladıkları için mi girme izin verdiler yada boşluklarına mı geldi.

Aman banane bir kahve alıp başka yere geçeyim bari. Kasa ya geldiğimde exo nun oturduğu masaya baktım gülerek birbirleriyle konuşuyorlardı. Yüz bana doğru dönük lan Baekhyun beni görmüş olacak ki sesli bir şekilde bağırıp el salladı;

-Hey Rosie merhaba uzun zaman oldu gelsene yanımıza.

Zorlama bir gülümsemeyle Beakhyuna gülümsedikten sonra kahvemi alıcağımı belirtere elimle "bir dakika" işreti yaptım. Bir kaç dakika sonra kahvemi aldıktan sonra masaya doğru yaklaştım. Herkes zaten benim gelmemi bekliyor olacak ki hepsi bana doğru döndü. Başımı eğerek selam verdiğimde sanırım fazla resmiye kaçmışım gibi bana anlamsızca baktılar. Sonra gruptaki muhtemelen en samimi olduğu üye konuşmaya başladı

-O kadar saygıya gerek yok artık bence. Neyse geçmiş olsun hastanede olduğunu duyduk.

-Teşekkür ederim Baek. Evet bir üre hastanedeydim ama şuan bir şeyim yok.

-Otursana seni için yanıma sandalye çektim az önce Baekhyun hyung seni görünce.

Chanyeol ün konuşmasından sonra saatime baktım vaktim vardı ama oturak istemiyordum yine de saygısızlık olmaması için oturdum.

-Ama çok vaktim yok çok oturamam yine de teşekkürler.

Ben masaya oturduğumdan beri konuşmaya devam ettiler arada Chanyeol ün bana kaçamak bakışlarını ve söylediği şeylere çok yakın olmayan bir şekilde cevap veriyordum. Oturduğum anda Jimine kahve alıcağımı yazmıştım.

Daha sonra Suho ve Baekhyunla derin bir sohbete daldım ki zaman nasıl geçtiğin anlamadım tabi aynı zamanda sandalyemin sırt kısmında olan kolu da yeni fark ediyordum. Kolun sahibine baktığımda şaşırmadım Chanyeol. 

Rahatsız olsam da kalkma vaktim geldiğinden  bir şey demedim. Telefona baktığımda jimin 13 kez aramıştı ve bir sürü mesaj vardı. Aish neden sessizde bu. Hemen Jimin i arayıp telefon çalarken hızlıca gitmem gerektiğini söyleyip cafe den çıktım.

Çok geçmeden Jimin telefonu açtığında kızıp bağıracağını "meraktan öldüm neden açmıyorsun telefonu" falan diyeceğini düşünmüştüm ama hüzünlü bir ses yalnızca tek bir şey söyledi.

"Özür dilerim Chae seni korumam gerekirdi özür dilerim."

-Jiminne oluyor nerdesin?

-Özür dileri

➵ ᗷᗩᑎGTᗩᑎᑭIᑎK IᑎSTᗩGᖇᗩᗰ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin