"Voi Jeesuksen Kristuksen takajalat!" Harry huusi ja juoksi kohti Kalkaroksen luokkaa. Hän oli TAAS myöhässä. Hyvä alku uudelle vuodelle. Harry ryntäsi ovesta sisään. Kalkaros oli vihaisen näköinen, mutta nyökkäsi ja antoi Harrylle anteeksi tämän kerran.
Harry istui Ronin vieressä olevalle tyhjälle paikalle. He tekivät liemiä yhdessä Hermionen kanssa. Lemmen liemi, se perinteinen näin lukuvuoden alussa. Helppoa ja kivaa. Oli mukavaa olla taas tylypahkassa. Ron puoli tietämättömänä siitä mitä tekee, Hermione kirja nenän edessä, kaikki oli juuri niin kuin pitikin olla. Harry kuitenkin huomasi pian, että Nevilleä ei näkymyt missään.
"Missä Neville on?" Harry kysyi.
Hermione selaili ohje kirjaa huolella, mutta samalla kertoi Nevillen epäonnistuneesta kesästä.
"Hän ei malttanut viettää lomaa. Kukaan ei ole varma, mutta kuulin, että hän luuli osaavansa lentää kodista löytyneellä luudalla. Hän hyppäsi ikkunasta ja huusi: "Fuck this! I'm going to Hogwarts!" Ja lopun voit jo arvata..."
Harry ja Ron nauroivat, vaikakin he tietenkin olivat myös huolissaan. Olihan tuo tilanne nyt sinänsä aika huvittava. Mutta Nevillen poissaolo herätti kyllä myös ikäviä tunteita. Heidän pitäisi vain odottaa ja toivoa, että Neville pääsisi pian pois sairaalasta ja takaisin tylypahkaan.
Liemitunti meni loppujen lopuksi hyvin. Liemet onnistuivat ja Kalkaros oli hyvällä päällä.
Maakusalissa suunnittelimme, että lähettäisimme Nevillelle jonkun kortin sairaalaan. Hän selvästikin todella halusi tylypahkaan kun kerta hyppäsi ikkunasta. Oli varmasti todella kurjaa, kun hän joutui jäämään pois vuoden alusta.
***
Heillä oli seuraavaksi Professori Lipetin tunti. Harry yritti keskittyä parhaansa mukaan tuntiin, mutta hän oli todella levoton. Hänen ajatuksissaan pyöri Neville, tuleva vuosi, Sirius, kaikki :D
Harry katsoi vierellään olevaan pöytään. Draco Malfoy katsoi selvästi häntä ja hymyili. Harry hymyili takaisin. Draco nosti puhelimensa ja osoitti sitä. Harry otti puhelimensa taskustaan. Vihreä WhatsApp:n logo komeili vasemmassa yläkulmassa. Harry avasi sovelluksen ja katsahti sitä. Dracolta oli tullut viesti (varautukaa traumoihin):
"Haluun naida sua."
Harry katsoi viestiä silmät suurina. Sitten hän pisti suunsa mutruun ja katsahti Dracoa pettyneesti. Harry näpytteli Dracolle viestin:
"Etkö voisi olla vähän romanttisempi :/"
Draco luki viestin ja hymähti. Pian Dracolta tuli viesti:
"💐Haluun naida sua🌼"
"Oikeasti?!" Harry huudahti vahingossa ääneen lyöden samalla nyrkkinsä pöytään.
"Herra Potter?"
Harry nosti katseensa Professori Lipetin suuntaan. Hän katsoi tätä kysyvästi ja hieman tympääntyneenä tuntinsa keskeytymisen vuoksi.
"Anteeksi, mutta Draco ehdottelee minulle seksiä. Sehän ei sinänsä ole ongelma, mutta hän ilmaisee sen aika...miten sen nyt sanoisin...epäromanttisella tavalla", Harry pahoitteli.
"Minua ei kiinnosta pätkääkään teidän romantiikkanne. Ei se haittaa jos nussitte toisianne katseillanne, siitä kun ei lähde ääntä. Saatte tehdä mitä vain kunhan olette hiljaa ja annatte opiskelu rauhan niille joita se kiinnostaa!" Lipetit sanoi vihaisena.
"Tämä selvä", Harry totesi vihaisena.
Dracolla oli selvästikin treenattavaa romanttisuutensa kanssa. Tuo platinablondi poika vain hymyili leveästi. Hänestä oli vain hauskaa, kun Harry sai hieman ongelmia. Harry näytti vain kieltään Dracolle ja keskittyi sitten opiskeluun.
Että semmosta :D Eihän tässä ole järkeä, mutta joo :D kattoo ny mite lähtee käyntii. On vaa hauskaa vetää asiat välillä överiks tho XDD
YOU ARE READING
Mitä vittua nyt taas? - Voi Jeesuksen takajalat!
RandomRandom, meemien täytteinen tarina Harry Potterista. Homoilua, rajua kielen käyttöä, outoja asioita sun muita. Teitä on varoitettu. + englanninkielisiä laineja aika paljo koska meemit on englannniksi nii :D Ps. Elämme about viidettä vuotta...i guess...