5. Colgate Ja L'ORÉAL Paris

1.8K 63 143
                                    

Harry ja kaverukset istuivat suuressa salissa ja söivät aamupalaa. Ron lähenteli Hermionea ja suukotteli tätä välillä kaulalle. Hermione kikatteli ja käski Ronia lopettamaan. Ginny ja Harry vain katsoivat noiden kyyhkysten kuhertelua kulmiaan nostellen ja neniään nyrpistellen.

"Täällä yritetään syödä", Ginny sanoi teekuppi nenänsä edessä.

Hermione katsoi Ginnyä ja Harryä. Hän alkoi heti pahoitella ja työnnellä Ronia pois.

"Anteeksi....mutta kun....Ron.."

Ron ei malttanut rauhoittua vaan oli ihan kiinni Hermionessa ja tämän kaulassa.

"Eihän tässä pysty olemaan!"

Harry ja Ginny nousivat pöydästä ja lähtivät pois. He kävelivät käytävällä. Ginny päätti kysyä Harryltä jotain.

"Harry, oletteko te Dracon kanssa...sillain?"

"No ainakin nussitaan ku siihen mahdollisuus tulee. Ja aina kun ajattelen häntä niin kyrpäni nousee yhtä sojoon kuin auringonkukka", Harry selitti.

"Niinkuin nytkin."

Harry katsoi Ginnyä ja sen jälkeen haaruksiaan.

"Dang it! Taasko?!" Harry valitti.

Sillä sekunnilla Lordi Voldemort tuli käytävällä vastaan. Harry nosti jo sauvansa taskustaan ja oli jo hyökkäämässä, mutta Hagrid ja Kalkaros estivät tätä.

"Harry älä! Hän ei tee sinulle pahaa!" Hagrid huusi.

"Hän on vain mainoskuvauksien takia täällä", Kalkaros sanoi.

Ginny käveli Harryn viereen ja he molemmat katsoivat tuota kolmikkoa hämillään.

"Mainoskuvauksissa?" Ginny uteli.

"Niin, Voldemort on Colgaten pääkasvo. He kuvaavat mainoksen täällä", Kalkaros kertoi.

Voldemort, Kalkaros ja Hagrid lähtivät vähän matkan päähän. Kuvausryhmä oli jo hieman valmistellut käytävää sopivaksi. Mainoksen käsikirjoittajana ja johtajana toimi itse Alexander Stubb. Hän halusi vertaisensa hammashymyn omaavan henkilön.

Harry ja Ginny jäivät järkyttyneinä katselemaan hommia sivusta. Samalla he huomasivat Dumbledoren seisovan vähän matkan päässä kädet puuskassa. He menivät Dumbledoren luokse.

"Hei Dumbbis, miksi noin surullinen?" Harry kysyi.

"Uskomatonta, että he halusivat mainoksensa tuollaisen kaljun ja nenättömän rotan!" Dumbledore sanoi äkäisenä.

Kalkaros kuuli tämän ja tuli heidän luokseen.

"Älä viitsi Dumb-Dore. Sinä olet Lorealin mainoksessa!"

Harry ja Ginny kääntyivät Dumbledoren suuntaan.

"No niin! Mutta minun tukkani onkin upea ja olen muutenkin paras! Mutta miten TUO saa mahdollisuuden päästä hammastahna mainokseen!?"

"No niin! Mutta minun tukkani onkin upea ja olen muutenkin paras! Mutta miten TUO saa mahdollisuuden päästä hammastahna mainokseen!?"

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Kalkaros suuttui tästä ja alkoi karjumaan:

"Koska hänellä ei ole nenää, hyvää ihoa tai hiuksia. Hänellä on vain valkoiset hampaat! Lakkaa olemasta niin itsekäs!"

Ginny ja Harry kokivat parhaakseen vain kadota paikalta.

Mitä vittua nyt taas? - Voi Jeesuksen takajalat! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum