2. How I met your mother

2.4K 90 87
                                    

Suosittelen lämpimästi tota videosarja hommaa :D ihanaa et muutki maat alkaa tajuta kuinka hauskaa on muokkaa leffoja, pelejä yms. Mut ei ne vanhoja kunnon stp:ä voita :D

Kalkaros oli leppynyt kummasti kesän aikana. Hän antoi Hermionenkin vastata tunnilla melkein aina. Toisaalta pakko kai, kun kukaan muu ei vastaa. Mutta silti.

"Kirja sivu 194. Lukekaa", Kalkaros pyysi yllättävän ystävällisesti.

Kalkaros katosi pöytänsä luokse ja alkoi selailla paperipinoja.

"Harry", Ron kuiskasi.

Harry kääntyi Ronia päin. Tämä nosti repustaan jonkun kortin.

"Eikö olekin hieno? Tein sen eilen. Se on Nevillelle", Ron sanoi ylpeänä ja näytti korttia.

Hienon kortin askartelin paskartelin

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Hienon kortin askartelin paskartelin. Tykkäättekö? :3

Harry otti kortin käteensä. Hän katsoi korttia ja yritti hymyillä ystävällisesti. Harryn mielestä se oli aika ruma. Hermione oli kyllä selvästi kirjoittanut pinkin tekstin käsialasta päätellen. Ron oli piirtänyt ja kirjoittanut mustan tekstin.

"Eh...Ron...se on tosi hieno...se on todella...Todella....no ainakin sinä yritit", Harry luovutti ja antoi kortin takaisin. Ei hän jaksanut esittää. Kortti oli ruma.

Harryllä on vaa huono maku. Se rillipää ei ymmärrä taidetta ://

He lukivat kappaletta hetken aikaa. Luokassa oli joka tuvasta väkeä. Mutta nyt Kalkaros nousi pöytänsä äärestä ja tuli Harryn luokse, jokin esine kädessää. (pervoudet pois!!)

"Hei Potter, oletko nähnyt tätä?" kalakros (mikä vitun Kalakros :D siis Kalkaros) kysyi Harryltä ja nosti kädessään olevan esineen esille.

Esine paljastui dvd levyksi. Kalkaros hymyili leveästi. Harry katsoi levyä. "How I met your mother".

Harry nosti katseensa Kalkarokseen ja antoi tälle osittain järkyttyneen ja osittain vain tympäytyneen ilmeen

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.


Harry nosti katseensa Kalkarokseen ja antoi tälle osittain järkyttyneen ja osittain vain tympäytyneen ilmeen. Kalkaros repesi nauramaan.

"Oikeasti?" Harry kysyi.

Kalkaros vain nauraa räkätti kovaan ääneen. Hän oli murjaissut hyvän vitsin. Osaa luokasta nauratti, osa vain hymyili. Harry katsoi vain pettyneenä Kalkarosta. Hän huomasi, että Hermionekin hymyili ja pidätti naurua.

"Hermione!"

"Anteeksi", Hermione sanoi puoli nauraen.

Harry ei voinut uskoa, että jopa hänen ystävänsäkin nauroi hänelle. Tämä vielä kostetaan Kalkaros, siitä voit olla varma. Harry ei jättäisi tätä tähän.

"Haista pitkä vittu", Harry sanoi Kalkarokselle, joka vieläkin nauroi.

Kalkaros nauroi niin, että hänen piti ottaa pöydästä tukea. Kalkaros ei vain saanut nauruaan loppumaan. Lopulta hän nauroi niinkin paljon, että hänen oli mentävä hoitajien luokse hapen puutteen takia.

Hui! Tarkkaillaan Kalkaroksen tilannetta :/

Mitä vittua nyt taas? - Voi Jeesuksen takajalat! Место, где живут истории. Откройте их для себя