Niin minä jonkun 5000 kertaa näiden tarinoiden aikana....mood... Joo... Jatketaan tarinaa shall we?
Neville oli palannut tylypahkaan ja se sai kaikki piristymään. Hän näytti terveeltä ja iloiselta. Vihdoinkin hän pääsi tylypahkaan, kun hän sitä niin kerta halusikin.Harry käveli käytävällä. Hän oli matkalla Suureen saliin aamupalalle.
"Potter!"
Harry kääntyi katsomaan takseen. Draco juoksi hänet kiinni.
"Mitä kuuluu?" Draco kysyi päästyään Harryn luokse.
"Ihan hyvää", Harry sanoi tarkkaillen poikaa. Pojassa oli jotakin vikaa. Vaikka hän hymyilikin normaalia hymyään, niin jokin oli toisin. "Mikäs sinua vaivaa?" Harry jatkoi.
"Pieni riita vain isäni kanssa. Ei muuta", Draco sanoi ja katsoi Harryä. Harryn mielenkiinto heräsi, eikä tämän tarvinnut sanoa mitään. Draco tiesi, että tämä tahtoi tietää mitä riita koski. "Näitkö uusimman kuvani instagramissa? Se kertoo aika hyvin", Draco sanoi ja näytti puhelintaan.
Kuvassa oli Draco ja Ron. He seisoivat vierekkäin ja molemmat osoittivat Dracon paitaa jossa luki "I ❤️ Ron Weasley"
"Joo, isä ei oikein tykännyt. Hän sanoi ettei hänellä ole enää poikaa. Niin kapeakatseinen ihminen", Draco sanoi.
"Hmh...no hän Malfoy, eikä hän siitä muutu", Harry sanoi."Mitä?" Draco pysähtyi.
Harry pysähtyi myös ja tajusi nyt, että olisi pitänyt vain pitää turpansa kiinni. Hän kääntyi katsomaan takanaan olevaa Dracoa.
"Niin...tai siis...minä...eh", Harry yritti korjata itseään, muttei osannut vaan päätti hymyillä epävarmasti.
"Tarkoitatko sinä että-"
"En! Draco, minä vain...että... Noh Malfoyt ovat vähän...mutta sinä et ole. Sinä olet erilainen", Harry selitti.
Dracon ilme leppyi hieman.
"Sinä olet ihana! Et ole kuin isäsi...tai muut Malfoyt! Eivät hekään hirveitä ole...he ovat vain vähän... Kapeakatseisia. Mutta sinä et ole! Sinä olet tosi suvaitseva ja olet myös tosi-" Harry selitti hätäisesti.
Hän ei kerennyt loppuun. Harry tunsi Dracon huulet omillaan. Se kesti hetken, sitten Draco irtaantui Harrystä.
"Draco minä-"
"Shh", Draco sanoi ja laski sormensa Harryn huulia vasten. "Nyt turpa kiinni", Draco sanoi hynyillen ja veti Harryn tyhjään luokkaan.
Ja tämän kohtauksen jätämme tähän c: te kiimaset oravat, pysykää housuissanne. He pitivät huolta toisistaan ja nauttivat toisistaan piste. End of the story. Eteenpäin!
Harry ja Draco saapuivat myöhässä McGarmiwan tunnille. (kestipä niillä kauan ku aamupalan missasivat ja tunnillekaa kerenny ajoissa. Mikäs siinä ny ku ei lähteny nopeempaa? Oli kai vaa nii kivaa ettei malttanut lopettaa i guess) He avasivat oven. McGarmiwa kohdisti katseensa heihin ja samalla koko luokka kääntyi heihin päin.
"Miksiköhän te olette myöhässä", Minerva kysyi.
"Anteeks-"
"Panetti. Paljon", Draco keskeytti Harryn.
"Draco!"
Draco katsoi Harryä, joka katsoi tätä suu ammollaan.
"Mitä? Hän kysyi, minä vastasin."
Minerva katsoi poikia hetken. Hän huokaisi ja nosti katseensa uudelleen poikiin.
"Noh, se selittää sen miksi Malfoylla on rohkelikon solmio ja Potterilla luihusen..."
Harry ja Draco katsoivat toistensa solmioita.
Joo tos meemus ne on suures salis ja Ron kysyy sitä eriksee, mut u got the point
"Vittu", Harry ja Draco sanovat yhteen ääneen.Kalkaros astui luokkaan. Hän oli joutunut lähtemään käymään sairaalassa, mutta oli jo päässyt pois. Hän nosti yhden kirjan pöydältä ja näytti sitä Minervalle. Minerva nyökkäsi ja Kalkaros teki lähtöään samalla kun Minerva jatkoi.
"Pojat ei koulussa!"
"Me ollaan 24/7 koulussa. Millo sitä tarpeitaa voi sit hoitaa? Ku yölläki pitää olla omassa tuvassa", Draco puolusteli.
"Täällä on välitunteja. Jos nyt niin himottaa niin nopeasti jossain välitunnin aikana. Mutta tunnille ajoissa!" Minerva torui.
Kalkaros seisoi oven suulla ja katsoi vieressään olevaa Potteria ja Malfoyta.
"Jaahas", hän sanoi ja lähti pois. :D
Harry ja Draco saivat vain varoituksen. Tunti jatkui normaalisti loppuun.
Niin...joskus kouluhommat ei oikein kiinnosta. En voi syyttää Harryä, kyllä mäkin olisin Dracon mukaan lähtenyt!🍆 Niin ja Kalkaroski kunnossa joten kaikki hyvin ja voidaan hyvin mielin lopettaa :)
YOU ARE READING
Mitä vittua nyt taas? - Voi Jeesuksen takajalat!
RandomRandom, meemien täytteinen tarina Harry Potterista. Homoilua, rajua kielen käyttöä, outoja asioita sun muita. Teitä on varoitettu. + englanninkielisiä laineja aika paljo koska meemit on englannniksi nii :D Ps. Elämme about viidettä vuotta...i guess...