15. Smiley Saurus

1K 48 29
                                    

(Seuraava teksti ei ole tarkoitettu loukkaaman Jumalaa, Jeesusta, uskovaisia tai ketään muutakaan maan päällä elävää ihmistä, eläintä, eliötä tai elämättömiä esineitä ja asioita kohtaan. HUOM!! Yhtään Jeesuslasta ei satutettu tekstiä kirjoittaessa.)

Kauan odotettu Jeesuslapsi syntyi viimein Harrin piirakasta.

"Oi Harri se on poika!!" Dragonite huusi vauvan saapuessa tähän paskaan maailmaan.

"Se on sen napanuora..." lääkäri sanoi.

"Oi Harri se on tyttö!!"

"Ei, on se poika, mutta sen pippeli tulee nivusista eikä navasta", lääkäri sanoi ja napsaisi vauvan napanuoran poikki.

"Oi Harri se on sittenkin poika!!"

"Itseasiassa... Sillä saattaakin olla molemmat värkit..." lääkäri pohti ja piteli vauvaa.

"Oi Harri se voikin olla tyttö ja poika!!"

Lääkäri katseli lähemmin vauvan haaruksia. Mutta hänen kumihanskoissaan oli liukuvoidetta, koska hänellä oli hauskaa ennen tätä... ANYWAYS koska lääkärin hanskat olivat liukkaat, niin vauva luiskahti pois tämän otteesta ja putosi lattialle ja tämän ilmeisesti häpyhuulet painautuivat tämän sisään ja katosivat näkyvistä. (En tiedä miten, mut just go with me)

"Hups", lääkäri sanoi ja poimi vauvan maasta.

"No... Sovitaan, että se on poika", lääkäri sanoi.

"Oi Harri se on-"

"JOO! Se on poika! Kyllä minä kuulin."

Vauvan ristiäiset pidettiin sateisena päivänä Jyväskylän kauppakeskus sepässä olevan Lady Royal alusvaateliikkeen edustalla (SHOUTIT JYVÄSKYLÄLÄISILLE!! Tuun sinne taas joskus :3)

Vauvan nimeksi tuli Sirius Remus Potter, koska Harri nimesin tämän heidän mukaan, koska he olivat parhaita.

Ristiäiset menivät hyvin ja niiden päätteeksi itse Smiley Saurus tuli laulamaan kappaleensa Checking All vauvan syntymisen kunniaksi.

Harrin mielestä vauva vaihe oli turha, joten: "HokkusPokkusVanhetus- VauvatusOnpaNytLapsetusKoska-
VauvatusOllaAivanVitunVammatus-Vaihetus!!"

Ja niin Sirius Remus oli lapsi.

"Isä... Miksi nimeni on Sirius Remus?"

"Kuule poika, sinut on nimetty kahden homoimman jätkän mukaan keitä olen ikinä tavannut. Kaverisi on nimetty sodassa kuolleiden isovanhempiensa mukaan jotka uhrautuivat ja pelastivat miljoonia? PYH!! SINÄ OLET VITTU NIMETTY KAHDEN MAAILMAN HOMOIMMAN JÄTKÄN MUKAAN JA SE JOS MIKÄ ON HIENOA!!"

 Kaverisi on nimetty sodassa kuolleiden isovanhempiensa mukaan jotka uhrautuivat ja pelastivat miljoonia? PYH!! SINÄ OLET VITTU NIMETTY KAHDEN MAAILMAN HOMOIMMAN JÄTKÄN MUKAAN JA SE JOS MIKÄ ON HIENOA!!"

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.
Mitä vittua nyt taas? - Voi Jeesuksen takajalat! Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora