Kalakros palasi viimein matkoiltaan. DoloDepDress Pimeäkorento heitettiin ikkunasta pihalle ja samalla todettiin ettei tämä nimensä mukaisesti voinutkaan lentää ja muuttua sudenkorennoksi.
"Tätäkin olisi voinut miettiä ennen kuin heitimme hänet ylimmästä kerroksesta..." Hermione sanoi.
Dumbdore heilautti kättään.
"Aivan se ja sama!! Kalakros on täällä ja se riittää. Kalakros näytät tosi seksikkäältä blondina, toki et niin seksikkäältä kuin Rakas
Kalansuomuinenhunajanmakui-
nenjametsämansikoiltatuoksu-
vaihkuraksupoksujeejeehanipööni, mutta menettelee", Dumbdore sanoi Hermionelle ja Kalakrokselle.Dumbdore otti Rakasta Kalansuomuistahunajanmakuistaja-
metsämansikoiltatuoksuvaaihkurak-
supoksujeejeehanipöötänsä kädestä kiinni ja lähti iloisesti hypellen poijes.Dolores itki ruman siskonsa veljen kaverin ystävän isän koiran kalan mekaanikon serkun leipurin anopin kälyn vaimon kaiman, eli toisinsanottuna kaksoissiskonsa traagisen kuoleman johdosta. Kaikki toivoivat, että Doloreskin olisi hypännyt alas, mutta kaikkien harmiksi niin ei käynyt.
Sen sijaan Dolores meni ja yritti tappaa Dumbdoren. Dolores oli tyhäm eikä onnistunut siinä. Hän jostain kumman syystä sekoitti Dumbdoren Harrin ärsyttävään, läskiin (ei loukkauksena läskeille, olen yksi teistä :3) ja kerta kaikkisen rumaan serkkupoikaan, eli Dudleihihiin. (osaan kirjoittaa, ei vaa tahallani kirjotin väärin c:) Noh Dudleihih kuoli ja kukaan ei surrut yhtään, koska miksi Harri surisi? Ja siis Petunia ja Vernon oikeasti rakastivatkin Harria et ei siin.
Lyhyt osa sori siitä, mut siis: ajattelin et kaiken huvin pitää päättyä joskus, joten siksi nyt onkin minun sitten varmaan pikkuhiljaa aika lopetella tämä kerta kaikkisen paska kirjasar- läppä oli ei vielä. Vaan siis ajattelin et jatkan tätä vielä ja vika luku on numero 69 :D koska siihen lukuun on täydellistä lopettaa tämä. Mut juuh, odottakaa vaan sitä, saattaa kestää hetki et pääsen sinne asti :D.
YOU ARE READING
Mitä vittua nyt taas? - Voi Jeesuksen takajalat!
RandomRandom, meemien täytteinen tarina Harry Potterista. Homoilua, rajua kielen käyttöä, outoja asioita sun muita. Teitä on varoitettu. + englanninkielisiä laineja aika paljo koska meemit on englannniksi nii :D Ps. Elämme about viidettä vuotta...i guess...