154. Uusia hahmoja by teidän erittäin rakas kirjoittaja

695 31 29
                                    

Tulupaghan nurkan takana tapahtui jotain mitä kukaan ei tiedä. :) Anyways DoloDepDress Pimeäkorento ja AnatudeMadonnanhändä (tietäjät tietää kenen nimestä muunnoss) olivat siellä ja polttivat häkää (elkää kysykö kuinka, mutta ne teki sen, ne on kuiteskin welehoja).

Huomio hei Tulupahgaan tuli kolme uuttaa turhanpäiväistä paskaa ja yksi timangi. (Shout out miun kavereille, suatte ite piätellä ketkä turhanpäiväsiä paskoja ja kuka on se stemu (ps nämä nimet on peitenimiä)) Ensimmäisenä esittelen Ken Chick von Hunajamarinoitu perhetilan kana fileesuikale seuraavaksi esittelen Ansan, jonka ammatin valintaa kyseenalaistan, sitten on Halla ketä myös vähän mietin...no parempi ammatti kuin Ansalla ja viimeisenä on NekoNeko HellowShitty.

Ken Chick von Hunajamarinoitu perhetilan kana fileesuikale oli tunnettu turkis- ei ku siis vompatti tarhastaan, jossa asusti monta tuhatta vompattia.

Halla taas omisti oman marenkitehtaan, jossa hän tuotti vain mustia ja sateenkaaren värisiä marenkeja. En tiedä millä luvilla Hallan marenkitehdas oikein toimi niin hyvin (TAI EDES TOIMI?EIHÄN KUKAAN MUUTENKAAN EDES PIDÄ MARENGISTA!!), sillä hygienia siellä ei kyllä toiminut.

Ansa oli kuuluisa p o r n o tähti ja käytti Hallaa hyväkseen ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ei vaan ei Hallaa, vaan tämän marenki tehdasta. Ansa otti usein kuvansa siellä. Ansan uusi p o r n o elokuva olikin nimeltään Sveet Marengis ja se oli kuvattu Hallan marenkitehtaassa.

NekoNeko HellowShitty oli tyttö. Kissa-asussa. NekoNekolla oli myös kaksi siskoa: HekoHeko HuuhtaisKittenShitten ja NekoMekko Mannekiini.

(Vaikka tuo HekoHeko HuuhtaisKittenShitten on minä tavallaan, niin lisätään ihan vain Heidi (eli minä) mukaan stooriin)

No joo, mutta siis lisätään nämä neljä...5 jos minut lasketaan hahmoa mukaan.

Anyways! Ginny on huo-... Siis... prostituoitu ja ja meni heti Ansan kimppuun, mutta Ansalla oli sen verran arvostusta itseään kohtaan, että hän antoi Ginnylle pakit.

Halla jakeli koko Tulupahgalle marenkeja, koska mikään firma ei niitä häneltä tilannut niin hänellä niitä oli.

Ja Ken Chick von Hunajamarinoitu perhetilan kana fileesuikale makasi maassa ja cuddlasi miljoonan vompattinsa kanssa.

Harri suuteli Dragoniteä hirmu kiimaisesti lol. Hauskaa, homoa, jeejee. Homoilu on aina hauskaa. Mahtavaa, munahtavaa ja sillein uwuwowow minnuu väsyttää jeejee.

Änywäys back to the business. Dumbdore ja Völděmört olivat olleet jo sen verran kauan yhdessä, että heitä alkoi jo vituttaa. Joten he ottivat avioeron ja puolittivat Calzone Rullakebabin (vai minkä olikaan) ja Völděmört nylki oman puolikkaansa ja teki siitä pehmoisan tyynyn ja Dumbdore taas paistoi omansa voileipä grillissä ja- jk ei ne niin tehnyt vaan Dumbdore kosi Völděmörttiä. Elkää huoliko. Calzone on kunnossa ja voi hyvin.

Mutta siis niin Dumbdore polvistui Völděmörtin eteen ja otti sormusrasia taskustaan.

"Meni kauan löytää sopiva, mutta uskon että pidät siitä mitä tämän sisällä on", Dumbdore sanoi tarkoittaen sormusrasiaa. "Rakas Kalansuomuinenhunajanmakuinenja-metsämansikoiltatuoksuvaihkuraksu-poksujeejeehanipööni, tuletko vaimo... Miehe... Aviopuoli.... Omaks.... Sellaiseksi kenen kanssa voin jakaa kaksi munaani ja makkaran?" Dumbdore kysyi ja avasi sormusrasian, josta pilkotti mikäs muukaan kuin sorm- ei vaan siis nenä.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Mitä vittua nyt taas? - Voi Jeesuksen takajalat! Where stories live. Discover now