17. Sopimisia, Riitelyitä Ja... Jotain Muuta...

944 44 29
                                    

Kun Hermione näki Ronaldon uuden kullertavan sävyisen munan. Hermionella iski katumus ja nyt hän tahtoi takaisin Ronaldon syliin, koska hän oli umpi horo koko akka.

Horo-Hermione ja Ronaldo olivat taas happy couple ja joo.

Palataan Dragoniten ja Harrin elämään:

"Voi Jeesuksen Kristuksen takajalat!! Dragonite, etkö pakannutkaan Sirius Remuksen lempipehmostringinallea mukaan?!"

"Sori, mä unohdin", Dragonite pahoitteli.

"Miten saatoit?!" Harri huusi.

"Sori ihkuhanipööpelikultaseni, mutta en voi muistaa kaikkea!!"

"NiIN koskA sUllaHaN onKiN NIIN ranKkaA!!"

"No yritä ite elää täs elämäs!! Mun isä vaihto sukupuoltaan ja meni naimisiin KaLaKrOkSeN kanssa!! Ja ne palotteli mun äidin ja hautas sen Hagridin tunkiolle!! Nii, ei oo helppoa, haluatko vaihtaa perheet?"

"No sul sentään on isäpuoli ja wannabe äiti, mul ei ole!!" Harri puolusteli.

Noniin, ei jakseta näiden kahden hintin tappeluita joten mennään seuraavaksi katselemaan Dumbdorea ja Völděmörttiä.

....







































..........





































.............................






































.....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
























Nvm ette tahdo nähdä/kuulla mitä siellä tapahtuu...






Voisimme mennä Ginnyyn. (Ei Ginnyn sisään, kukaan ei sitä tekisi vaikka maksettaisi ja annettaisiin lahjaksi oma pussirotta tai kebabeläin) Ginnyn elämä oli perus jaskaa, häntä ei kukaan halunnut, kaivannut tai muistanut.

Luna veti omaa tankotanssiesitystään korpinkynnen pöydän yläpuolella kattokruunussa roikkuen. Minerwa haukkui Lunan:

"Himputin huora!! Alas sieltä!! Et sinä osaa!! Annaskun ammattilainen näyttää kuinka saadaan nuorten Welhojen valtikat koholle!!"

Minerwa heitti noitakaapunsa pois ja alta paljastui seksikäs asu. Sitten Minerwa meni kattokruunuun tanssahtelemaan.

Mitä vittua nyt taas? - Voi Jeesuksen takajalat! Where stories live. Discover now