14. Jäykistyvä elin

1.1K 43 44
                                    

Dragonite ei voinut uskoa korviaan. Harriko raskaana?!

"Harri!"

"Mitä?"

"MÄ LUULIN ET SUL OLI JÄYKISTYVÄ ELIN!!"

"MÄ LUULIN ET SUL OLI JÄYKISTYVÄ ELIN!!"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"No...on mulla sekin :))"

Tämä oli uskomatonta. Harri oli raskaana ja Dragonite hämillään siitä, koska luuli Harrilla olevan vain rakkauden valtikka, mutta näköjään Harrilla oli nakin lisäksi sämpyläkin. Dragoniten pitäisi miettiä minne reikään hän jäykistyvän elimensä työntää.

No vahinko oli tapahtunut, ja Harrin ja Dragoniten on nyt tuleva synnyttämään uusi Jeesuslapsi.

Harri miettii jo kummeja. Hän ei tahdo Dumbdorea eikä Völděmörttiä, jotka niin tahtoisivat olla tämän lapsen kummeja. Kalakros ja Lucinda eivät voi olla, hehän ovat tämän isovanhemmat, sekin olisi heiltä jo liikaa vaadittu. Tähän mennessä Tulupahgan tuorein pari, Luna ja Neville olisivat parhaat ehdokkaat.

Harri päätyi pyytämään Lunaa ja Nevilleä kummeiksi, ja hehän suostuivat. Mutta Dragonite tahtoi lapselle myös kolmannen kummin, joten he pyysivät Hagridia.

"Miksi kolme?" Harri kysyi hämillään.

"Se on taianomainen luku. Lasten saduissa on aina kolme jotakin. Vähän niinkuin kultakutri ja kolme karhua, kolmee kissaa hassua, kolme muskettisoturia tai kolme pientä porsasta. Ja sitten on nämä muut, esim. Tehotytöt, Ed, Edd ja Eddy, Sly Cooper kavereineen, Danny Phantom ja sen kaverit, mieti nyt! Jopa sinä, Hermione ja Ron olette yhdessä kolmenkimppa!! (😏) Eikä unohdeta Timmyä ja haltijakummeja!! Timmy, plus Cosmo ja Wanda...paitsi, että...Cosmo ja Wanda saivat myöhemmin lapsen...Poofin... *intiimi ja innostunut henkäys* Pitäiskö niitä kummeja sittenkin olla 4?!"

"Ei! Kolme riittää!" Harri huusi hädissään.

"Hei, niiltä ilmasta vauva tavaraa = ei tarvii ite ostaa. JA synttäri rahaa muksulle, eli voidaan vihdoin ostaa se Elvis Presley patsas sieltä Juvan ABC:n lähellä olevasta patsaskaupasta-aa~..." Draco sanoi houkuttelevasti.

"........... DAMN!! KUMMEJA SAA OLLA VAIKKA 50!!" Harri innostui.

"Tehdään näin: Kaikki lapsen kummeja, paitsi Dumbdore ja Völděmört, koska ne on perseestä. Tai toki... Voitas tehdä toinen lapsi, joka tarvii myös omat kumminsa..." Dragonite ehdotti.

"Vitut siitä!! Sen kummit hommataan sit jostain kaatopaikalta!! Tän muksun kummeja on kaikki Tulupahgasta!!.... Paitsi Dumbdore ja Völděmört", Harri sanoi.

Mitä vittua nyt taas? - Voi Jeesuksen takajalat! Where stories live. Discover now