7:00 p.m.
Imi suna ceasul asa ca ma trezesc cu greu din pat imi fac rutina si ma imbrac într-un tricou alb din dantela niște blugi rupți negri si conversi imi iau bagajele si plec spre facultate
A da am uitat sa ma prezint sunt Anna Brown am 19 ani si ma voi muta in caminul facultăți deoarece eu nu stau acolo si nu am mașina nu am părinți mama ma abandonat la 3 ani iar la 7 ani tata a murit într-un accident rutier asa ca am fost data la orfelinat ei bine între timp mi-am luat un apartament voi lua trenul deoarece facultatea este in Los Angeles si eu sunt in California acolo m-am născut dar la orfelinat am fost trimisa aici voi fi anul I la facultate si sper sa am prieteni macar cătiva.
************************************
Ajung la Cămin si ma uit dupa caminul 1 a gata l-am vazut întru in el si caut camera 106 o găsesc vad ca colegul/colega mea de camera este deja este o fata de înălțimea 1,70 eu având 1,65 știu minion.
-Buna sunt Amelia, cred ca ești colega mea de camera
-buna sunt Anna si da sunt.
-Superrr camera ta e cea din dreapta iar a mea e cea din stanga fata in fata cu a ta.
-bine ne mai vedem pa.
-PaDupă ce ma informează ma duc si cand deschid rămân masca e o camera cu un pat mare din lemn negru masiv si cu o lenjerie alba si o patura foarte pufoasa la fel ca și pernele langa are un dulăpior din lemn la fel si un dulap mare alb lângă doua fotoli de piele negere si o masa de sticla mai e si un televizor plasma.
Imi aranjez hainele si cobor jos unde vad un grup de băieți si fete.
-Buna anna ei sunt grupul meu
Andrew
Eric
Stephanie
Melody
Alexander
Si...... Dar nu apuca sa zic ca tipul o întrerupe-Si Ash
Are o voce foarte groasa aproape ca m-am speriat
- încântată de cunoștință spun dând mână cu toti in afară de Ash care el se trage.
-nu am nevoie sa dai mâna cu mine țineți-o acasă.Ma retrag pe canapea langa stephanie si vorbim pana pe la 19:00 cand Ash spune:
-e timpul sa mergem la Petrecerea lui Leila veniți nu?
-da zic toți în cor
-Anna nu vi întreabă melody
-a... pai eu...
-logic ca nu vine doar sa nu o sune taticul sa o certe.
Cat de enervant poate si tipul asta dar îl voi contrazice o Petrecere nu strica
-Oh ba da vin de ce nu?
-asta e fata mea zice Amelia.
M am îmbrăcat cu bluza de plasa neagra și un sutien negru si niște colanți de piele si botinele mele cu toc negre cu dungi galbene îmi prin parul într-un coc si imi iau poșetă unde imi bag telefonul si greaca de piele neagra
Ies si le vad pe fete la fel si ele tot sexy
Adică stephanie era într-o rochie galbena mulata si tocuri galbene
Melody cu niște blugi negri mulați si un tricou pana la buric mov si niste tocuri tot negre insa Amelia era îmbrăcată cu un top alb si tocuri la fel albe mergem cu masina lui Stephanie care era anul II la facultate are un audi ajungemin 10 minute ajungem la o vila mare cu doua etaje de unde se aude muzica extrem de tare cand intram mirosul de tutun si alcool imi invada plămâni si merg după fete undeva sus unde erau băieți stephanie se pune langa Andrew Melody lângă Eric iar Amelia langa alexander eu nu aveam alt loc decat langa ash atunci cand vreau sa ma pun o fata imi i-a locul.
-scuze aici stau eu.
Ma mai uit prin jur si găsesc un fotoliu ce se elibera și. Ma pun pe el.-vad ca esti noua eu sunt Lessy iubita lui Ash.
-eu sunt Anna
-haideți sa jucam sticluța
-amm ce este jocul asta-acest joc se joaca cu o sticla iar cu cine pica te săruți fara refuzuri te bagi?
Eu rămân 3 secunde dar apoi zic
-daÎncepem jocul si sau mai băgat 3 băieți si 3 fete pe nume Dark Alessia Emma Bogdan Maria Vlad
Sticla nu a picat la mine deci era bine si cand m-am bucurat a picat între mine si........
CITEȘTI
~OH ANNA~ /Needitata
Ficção AdolescenteEa o fata cuminte cu un trecut dureros El un baiat rau un fuckboy cu un trecut la fel rau aproape de neimaginat Dar totuși vor fi împreună? Cum se vor întâlni? Totul veti afla in ~OH ANNA~ Poate conține greșeli gramaticale CONȚINE LIMBAJ LICENȚIOS...