Nu spune nimic timp de cateva secunde si apoi incepe sa rada foarte tare ,nu inteleg de ce rade .
-de ce razi.
-pentru ca stai aproape goala la mine in pat si nu mi-ai cerut nimic de îmbracat.
-aa pai....
-ce?
-eu..umm...aveam o discutie si nu a apucat sa iti cer si in plus sunt hainele tale .
-ok!
Spune si se ridica aruncandu-mi in fata un tricou negru si pe el scrie ,,fuck love" il iau si ii spun ca ma duc pana la baie sa fac un dus .ma dezbrac dau drumul dusului intru sub apa calda si incep sa ma spal .dupa 10 minute ies ma sterg cu un prosop si ma imbrac cu tricoul si chiloti nu mai imi iau si sutienul lansandul la baie pentru al lua maine dimineata .Intru in camera si Ash era schimbat, avea doar pantaloni scurti si era la bustul gol imi pun mainile la ochii si îi spun.
-de ce nu ai tricou pe tine.
-imi este cald asa voi ramane asa.
-ok.
eu ma pun in partea stanga a patului si el in dreapta îi spun noapte buna si el imi zice la fel.Dimineata
Ma trezesc si incerc sa ma dau jos din pat dar ceva ma tine si observ ca era mana lui Ash ,îi dau mana jos fara sa il trezesc si ma uit la ceas nu nu nu nu nu e ora 8 30 fuckkkk am intarziat.
-ASHHHHHHH.
-da.spune incet cu o voce ragusita
-am întarziat la scoala de ce nu ai pus alarma aia nenorocita.
-pentru ca eu nu merg la scoala pentru ca sunt racit.
-ahhh bine eu plec ,iti dau azi tricoul ,byee
-Pa ,spune si se intoarce pe partea stanga .Imi iau sutienul din baie si poseta si plec din camera pe hol vad pe uni dormind beti pe jos iar alti se pregateau se plece ,ies din apartament si merg in al meu wow e deschis ,o vad pe Amalia in bucatarie bandu-si cafeaua linistita .
-Amalia e luni nu mergi la scoala.
-este ziua profesorilor nu se fac ore.
-Aaa ok.
Dau sa plec dar ma opreste .
-ce..a..ai ..facut!
-nimic de ce .
-este tricoul lui ash anna ce naiba ai facut.
-Amalia era sa fiu violata de un baiat ,acel baiat imi rupsese rochia ash a venit la timp si ma salvat apoi am dormit la el pt ca aveam rochia rupta mi a dat de la el un tricou si am dormit cu el dar nu am facut nimic.
-Ahh imi pare rau .
-nu i nmk .Ma duc in camera si ma uit in oglinda de pe dulap si chiar arat bine in tricoul lui ash *cred ca il placi* ce nu ,cine esti tu ? *constiinta ta *
Da bine hai pa. *pa*Ma imbrac in:
Si parul va arata asa:Mai stau pe telefon pana pe la 15 si cobor jos o vad pe amalia agitandu-se si plimbandu se de colo colo .
-Amalia ce ai ?
-A...s...h..Ash....e ..ste ..la spital ,si se prabuseste in plans .
-hey o sa fie bine .
-ba nu ,adevarul este ca ash e fratele meu .
-wow dar ce a patit.?
-pai a fost calcat de o masina .
-ahh hai la spital .Mergem repede la spital si o intreb pe secrtetara unde este camera lui Ash si imi spune mergem la ea si il intreb pe doctor daca e bine si imi spune ca este bine si are mana dreapta rupta si mici rani la fata.
CITEȘTI
~OH ANNA~ /Needitata
Novela JuvenilEa o fata cuminte cu un trecut dureros El un baiat rau un fuckboy cu un trecut la fel rau aproape de neimaginat Dar totuși vor fi împreună? Cum se vor întâlni? Totul veti afla in ~OH ANNA~ Poate conține greșeli gramaticale CONȚINE LIMBAJ LICENȚIOS...