3. Lessy nu este cu Ash?!

11 1 0
                                    

Ash se retrage si spune:

-de ce  5 minute ah fraților chiar atat de simplu

-bine ma  15 minute

-eh asa mai merge

Lessy se uita la mine si zâmbește  diavoleste si pleacă cu ash. Dupa ce trec 15 minute vin amndoi se pun jos.

-Ash ce alegi?

-Sti deja Eric provocare.

-te provoc sa te săruți cu Anna timp de 3 minute.

Eu rămân stana de piatra dar el vine la mine si ma săruta eric pune cronometrul dupa ce trec se desprinde si pune la loc apoi se termina jocul eu ma duc la baie si il vad pe ash stand si ștergându-se cu un șervetel umded intru pentru a ma spala pe mâini.

-Auzi da ruj matt nu ai?

Rămân puțin sa ma gândesc la ce. Vrea sa zica si imi dau seama ca se murdărise de la rujul meu.

-am.

-aha.

Ma spal si ies din baie dand de un tip care vrea sa violeze o fata. Nu stiu de ce dar ma bag

-HEYYY LAS-O ÎN PACEEE.

Tipu vine la mine fata fugind.

-papusa  nu stiam ca vrei tu.

Zice si ma ia pe sus pana într-o camera incep sa tip dar nu i pasa vine înspre mine si începe sa ma sarute coboară si imi da bluza  si fusta  nu puteam face nimic doar sa plâng si sa tip am ramas in lenjeria intima mi-am închis ochii dar apoi nu mai e pe mine
Imi deschid ochii si il vad pe ash lasandu-l lat pe tip ma uit pe jos si hainele mele erau rupte ash vede.

-ia asta.

Imi da tricoul lui. Eu îl îmbrac.

-vino cu mine. Îmi zice ash asa ca ma duc.

Merg pe lângă el pana la masina intru in ea. Instinctiv dau drumul lacrimilor si plâng.,plâng pentru ca era sa fiu violata, plang pentru ca mereu ajut si uite ce primesc si mai ales plâng de față cu el sunt o slaba.

-Anna esti bine acum liniștește.

-ba nu sunt, am vrut sa o ajut Ash si mi-am facut mie rau de ce lumea e rea Ash de ce? De ce trebuie sa suferim? De ce?

-Pentru ca nimeni nu ține cont, băieți vor doar sa futa Anna, nu exista iubire, decât falsa Anna chiar nu exista.

-Ash iubirea exista cum sa zici ca nu cand ai o iubita.

-Ba nu am, lessy e doar o curva se culca cu multi Anna eu nu pot iubi sunt de piatra.

-Ash îți vei găsi fata care sa te iubească asa cum ești, te va iubi pe tine însuți,iar tu nu te vei mai putea despărți o vei iubi mai mult ca pe tine, Ash va veni ziua asta cândva.

-Pe dreacu sunt povesti eu nu pot iubi nu îmi sti trecutul.

-Nu îl stiu dar as vrea. Spun ultima parte sperând ca nu aude dar ghinionul meu e ca a auzit.

-Ba nu vrei.

Scuze ca a fost scurt dar promit ca următorul va fi mai lung.

~OH ANNA~ /NeeditataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum