Ma trezesc la ora 9:00 p.m., și ma dau jos din pat ducându-ma în bucătărie dar cea ce vad ma uimește.
Ash avea 2 cafele în mână iar un mi-o înmânează mie, era un cappuccino cu mult lapte.
-e foarte bună, îi spun eu.
-știu, spune el mândru.
-ma mir cum nu ai pecat.
-pai acum voiam sa plec, ne mai vedem bye.
-bye.Și apoi deschide ușa și pleacă, mda deci rămân iar singura perfect ce sa fac acum vad ca Amalia nu vine deci o fi încă pe la club sau nush plecata, hmmm gata stiu voi merge la Mall poate fac niște cumpărături.
Iau autobuzul și în 20 de minute ajung ma duc până la MC mănânc ceva și ma mai plimb, pana când îl vad pe luck cu Erica, NU ÎMI VINE SA CRED!.
ma duc înspre ei vrând sa îi ocolesc dar Erica ma baga înseamă.
-Anna?
-Oh hey Erica nu v-am văzut scuze...
spun pe un ton fals.
-încă ești supărată pe mine?
-dar tu nu mi-ai făcut nimic doar ai acceptat sa te culci cu iubitul meu, oh haide nu are rost discuția asta spun și plec, dar luck ma prinde de mână și ma trage afara din Mall.-Auzi cât ai sa mai îmi distrugi viata?
-dar eu nu am făcut nimic,îi spun încrezătoare.
- pe dracu ca de când ne-am despărțit Erica tot ma enervează ca ești supărată pe ea.
-aha....
-Nu te mai suport, nu te-am iubit niciodată și nici nu o voi face știi de ce pentru ca nu te ai lăsat condusa de mine eram la un pas sa îți iau virginitatea dar nu ca te-ai oprit ca nu ești pregătită curvo ce esti, nu ești bună de nimic, ești urâtă și nu ai nicio forma.Lacrimile începuseră sa îmi curgă pe obraji șiroaie și îmi venise în minte acea amintire, nu mi a luat virginitatea pentru ca eram nepregatita e bine ca nu am acceptat dar era la un pas mic.
Dintr-o data doua mâini ma cuprind pe la aspate și observ ca nu e nimeni altul decât Alexander,Luck se uita ciudat și confuz la noi, ei bine și eu eram la fel de confuza.
-ce dracu..., spuse luck.
-dar ce ai cu iubita mea am înțeles ca ești fostu dar nu mai umbla după curu ei atât hai iubire sa plecam, îmi spuse Alexander.Intrăm în mașină lui și pornește în drum spre apartament.
-mulțumesc.
-pentru ce?
-ca mai luat de acolo.
-nu i nmk dar ce sa întâmplat.Nu știam ce sa spun nu prea aveam asa încredere în el sa i spun adevărul asa ca am mințit.
-pai era fostul meu și îmi făcea multe reproșuri pentru ca ne-am despărțit de curând și mna..
-oh înțeleg.Ajung în fața căminului și cobor zicându-i un pa lu Alexander, intru în apartament și o vad pe Amalia mai fericita ca niciodată stând pe telefon.
-hei
-heiii Anna ce faci?
-bine dar ce sa întâmplat de ești asa fericita.
-pai mi-am făcut un iubit nouuu
-tare cum îl cheamă?
-Lucas
-uuuuȘi îmi arata o poza cu el, era un băiat cu parul brunet și ondulat și cu ochii negri, și avea pistrui. Era frumos cei drept îi urez un,, sa va țină " și plec la mine în camera, ma uit pe telefon și observ ca am un mesaj de la mama
-hey scumpo, as vrea sa ne întâlnim azi pe la 16 vreau sa vorbim ceva.
E:bine ne vedem la 16
M:bine pa scumpo
E:pa mamaÎn 2 ore trebuie sa ne vedem. Asa ca decid sa îmi fac un dus iar apoi sa citesc o carte, se face 15 asa ca ma îmbrac într-o fusta neagra cu o bluza tot neagra mulata și pe ea scrie babygirl. În picioare îmi iau niște cizme pana la glezne cu toc și geaca de piele și o geanta.
Ma uit peste adresa trimisa de ea, și i-o spun taximetristului, în 30 ajungem la destinație, este un local, defapt un fel de bar intru și o vad pe mama la o masa mai retrasa ma așez pe scaunul din fata ei și o indemn sa îmi spună ce voia sa îmi zică.
-bun te-am chemat sa îți spun că tu mai ai un frate îl cheamă max, are 19 ani el locuiește cu mine, și voiam ca tu sa ști ma gândeam sa vi mâine pe la noi dacă tot e weekend și poți vorbi cu el.
-umm... Bine voi veni pe la 14.
Mai vorbim o ora și merg înspre cămin ma pun sa dorm și adorm imediat cu gândul la întâmplările de azi.
CITEȘTI
~OH ANNA~ /Needitata
Ficção AdolescenteEa o fata cuminte cu un trecut dureros El un baiat rau un fuckboy cu un trecut la fel rau aproape de neimaginat Dar totuși vor fi împreună? Cum se vor întâlni? Totul veti afla in ~OH ANNA~ Poate conține greșeli gramaticale CONȚINE LIMBAJ LICENȚIOS...