A trecut o luna de cand Ash a venit acasa si este bine cat de cat nu a putut merge la scoala asa ca Alexander i a adus temele si lectile ,mai avem o luna si se termina scoala yey ,Acum alerg prin parc ,ma opresc pe o banca si inspre mine vine asa zisa mama .
-Buna scumpo.
-Salut.
-Stii eu ....,nu mai apuca sa zica nimic ca o intrerup .
-Daca vrei sa imi explici de ce ai plecat vino maine 15 la mine strd:Hendrick blocul B1 etaj 7 nr 100
Te astep Pa.Zic asta si plec sincer vreau sa stiu motivul si sper sa fie unul bun .Mai alerg putin si ma indrept spre casa deoarce e ora 20 inainte ma opresc la supermarcket pentru a lua cate ceva ajung in 15 minute acasa si ma duc sa fac un dus apoi imi iau pijamalele pe mine si parul il prind intru-un coc .
Este ora 2 dimineata si nu pot dormi Amalia sa dus cu ceilalți in club eu le-am zis ca nu pot veni deoarce nu ma simt bine ma duc pana la bucatarie sa beau un pahar cu apa si cineva bate la usa ,cine poate fi la 2 dimineata ,merg incet spre usa si ma uit pe vizor vazand ca este Ash ,deschid usa si il poftesc inauntru.
-Hey,imi spune .
-Buna ce cauti la ora asta?
-Pai nu pot dormi si stiam ca esti acasa.
-ok,esti mai bine?
-da .
-nu stiam ca esti fratele Amaliei.
-Pai nu sunt.
-Cum adica?
-Amalia este fosta mea si pretinde ca suntem frati si ea stie bine ca nu e asa.
-Ai fost cu ea?
-Bine nu chiar ,doar ne-am futut de cateva ori si aia a fost.
-Aha.,,Flashback
-te iubesc Anna !imi spune Luck cu blandete.
-si eu luck te iubesc foarte mult .Stam cateva minute in tacere pana îi suna telefonul.
-trebuie sa plec iubito !Vorbim mai incolo spune si ma saruta scurt pe buze .
-Pa iubitule!
-pa!Dupa cateva ore ma duc la el in apartament aud niste gemete asa ca intru incet ma duc spre camera lui deschid usa si o vad pe Erica sub el .
El intra in ea dur si ea gemea o mai saruta din cand in cand pe gura sau sani dupa ce iese din ea ,ea îi i-a mebrul in gura si i-l suge ,dupa ce termina intru si spun:-stiam eu !
Si dupa ies din apartament si fug pe strada pana ajung la statia de autobuz si plec.
,,atunci a incetat iubirea mea pentru el si increderea in oameni "
Flashback incheiat"
Tresar putin dupa amintirea aceea oribila si o lacrima mi se prelinge pe obraz si o sterg repede.
-Esti bine? ma intreaba
-Da...
-Ash ai iubit vreo data?
-da . imi spune iar tristete îi apare in ochii.
-si de ce nu mai esti cu ea?
-Pentru ca sa despartit de mine fara sa imi dau seama .
-Cum adica?
-a murit.si o lacrima îi prelinge obrazul stergand o repede
-Oh imi pare rau .
-tu ai iubit?ma intreaba.
-da si imi pare rau.
-ce sa intamplat?
-ma inselat ,si sa fiu a dracu daca nu mi-as fi dat si viata pentru el dar nu el a vrut doar sa imi ia vriginitatea si sa castige un amarât de pariu asta am fost eu un pariu si in plus ma inselat cu cea mai buna prietena a mea .-toti barbati sunt asa Anna
-Tata nu a fost asa,a iubit-o pe mama foarte mult si nu a inselat-o niciodata.Nu am mai putut rezista si am izgbunit plans ,tata mi a fost alaturi mereu iar acum sunt singura pe lume ,ash ma i-a în brate.
-hey,gata ,nu mai plange asta este atunci cand uni mor alti se nasc .
-ai dreptate ,spun si imi sterg lacrimile.
-pot avea incredere în tine?
-desigur.
-stii eu sunt orfan de mic de la 5 ani mama a murit la nastere a trebuit sa aleaga intre copil si viata ei asa ca ma ales pe mine tata nu a mai putut suporta asa ca la 5 ani ai mei sa sinucis impuscandu-se in cap cu pistolul eu am fost dus la orfelinat acolo mereu eram batuti si mancam numai fasole la 12 ani am inceput sa fumez sa iar la 13 am inceput sa ma drogez la 15 am avut prima bataie serioasa inamicul meu mi a infins cutitul.in stomac ei bine am trait la 16 am fugit de acolo si am fost nevoit sa stau pe strazi familia rouses ma luat in grija lor la 16 ani jumate si acolo am intalnito pe Amber la 17 ani am fost cu ea pana la 18 dar sa sfarsit povestea noastra repede cand ea a murit de epilepsie a murit cu mine in pat in somn de atunci nu mai pot iubi pe nimeni.-oh doamne imi pare rau .
-nu e vina ta .imi spune sec.-pai eu sunt orfana de la 7 ani mama ma parasit la 3 ani si tata a murit intru-un acident rutier la 7 ani ai mei am fost in otfelinat mi am facut un prieten pe nume zack am fost prieteni pana la 14 ani cand el a fost adoptat
De atunci am.stat singura pana la 18 cand m am cunoscut cu luck si mna ti am zis.-suntem doi orfani ,spune razand
-da chiar asa e.
CITEȘTI
~OH ANNA~ /Needitata
Genç KurguEa o fata cuminte cu un trecut dureros El un baiat rau un fuckboy cu un trecut la fel rau aproape de neimaginat Dar totuși vor fi împreună? Cum se vor întâlni? Totul veti afla in ~OH ANNA~ Poate conține greșeli gramaticale CONȚINE LIMBAJ LICENȚIOS...