,,Cat mi-ai lipsit mama"

3 0 0
                                    

Imi suna alarma asa ca ma trezesc  este luni o noua saptamana ma dau jos din pat si imi fac rutina  ma imbrac intr-o perche de pantaloni negri simpli mulati si un tricou negru si pe el scrie ,,i'm fine" cu alb ma incalt cu nelipsiti mei conversi  imi iau ghiozdanul si cheile inchid usa si plec .

Ajung la scoala in 20 de minute ma duc la dulapul meu si imi caietul si cartea de engleza apoi pa duc spre sala ajung la ea si ma pun langa o fata pe nume kate .

-hey Anna.
-buna kate.
-ce faci?,imi spune kate.
-pai bine tu ?
-bine .

Dupa ce vorbim vine profesoara in clasa si incepem ora.

~Dupa ore~

Ajung acasa si fac curatenie prin apartament pentru sa strans mult praf.

dupa o ora am terminat si ma pun pe canapea pentru a sta putin dar fix cand m-am asezat suna soneria ma ridic si o vad pe ,,mama" stand in fata usi asa ca o poftesc inauntru .

-zimi de ce m-ai parasit,desi stiam o parte de la zack vreau sa aud toata povestea.

-Cand tu ai implinit 3 ani te-am parasit deoarece Daniel ma amenintat ca te va lua si te va face sclava lui asa ca am devenit eu sclava lui el avea un fiu asa ca in fata lui eram  mama perfecta dar eu nu eram cu tatal lui si el ma folosea si ca pe sclava lui sexuala eram batuta si ma viola mereu asa ca apoi am vrut sa il fac pe fiul lui de partea mea pentru al omorâ el nu a vrut fiind un copil istet a inteles ce vreau sa fac si eu l-am impuscat pe daniel pentru ce a facut apoi te am cautat dar nu te-am gasit si acum intr-un final te-am gasit .

imi spune  zambind am luat-o in brate deoarce a patit atea doar pentru a ma salva pe mine am strans-o cu atat dor si am.

-cat mi-ai lipsit mama.
-Oh si tu mie draga.

Era un moment perfect pana ca Ash sa intre in camera .

-Umm deranjez ceva.
-Ashhh puteai sa bati la usa.
-Asta e ,Aveti lapte ca Eu si Andrew nu mai avem .
-Wow tu de asta ai venit?
-da.
-da ia din frigider.
-bene.

Ohhh cum putea sa nu strice el momentul ma uit la mama si vad ca are o fata confuza.

-e iubitul tau?
-CEEE NUU e un prieten.
-Aha frumos ,,prietenul " asta  al tau .
-Mama.

Ash vine si se tolaneste pe canapea dand drumul la televizot.

-Scumpo eu plec ne mai vedem .
-bine pa mama .
-Pa anna.

Imi spune si ma saruta parinteste pe frunte.

-La revedere doamna.
-Paa.

Mama inchide usa iar eu ma uit cu o fata nervoasa la el.
-de ce te ai bagat in discutie?
-Eram politicos i-am zis ,,la revedere" ce am facut?
-oh doamne .

Ash se uita la un film foarte plictisitor asa ca vreau sa schimb dar cand apuc telecomanda mi-o ia din mana .

-Ash da-mi telecomanda.
-nu vino si ia-o .

El se ridica de pe canapea si incepe sa fuga cand l-am prins a cazut pe canapea împiedicandu-se  iar eu peste el fiin intr-o pozitie indecenta ma dau de pe  el plecand in camera mea .

Stau cateva ore dar apoi aud o cearta in bucatarie asa ca ma ascund dupa usa pentru a auzi mai bine.

-De ce i-ai spus ca suntem frati Amalia?
-Pentru ca  asa am vrut.
-Nu intelegi ca nu avem nicio legatura doar neam futut ce dracu'.
-Ash ....
-ce e?
-Eu chiar te iubesc de ce nu vrei sa fi cu mine?
-pentru ca nu te plac ok?
-dar tu nu placi pe nimeni.
-nu sti ce e in mintea mea asa ca lasa-ma in pula mea in pace .
-oh doamne.

Fug repede in camera pentru a nu da de banuit ,wow amalia chiar il place oh doamne saraca nu o condamn e frumos nu am ce sa zic dar e atat de rau .

Adorm si ma trezesc la 1:30 p.m. pentru ca imi era foarte sete ma duc in bucatarie si il vad pe ash pe canapea stand imi iau paharul cu apa si il beau apoi ma duc in fata lui .

-nu ai mai plecat acasa?
- despre ce vorbesti?
-am auzit discutia....
-aha asculti pe la usi.
-eh...
-nu am plecat pentru ca Andrew si stephanie intretin realti sexuale in seara asta asa ca nu vreau sa aud gemete.
-Ah inteleg.
-mda tu ce faci la ora asta?
-imi era sete.
-aha .

Ma pun pe canapea langa el stand in liniste pana eu intrerup tacerea.

-Ash....
-hm?
-iti pot pune o intrebare?
-da....
-de ce nu incerci o relatie noua pentru a uita de amber?
-pentru ca nu am gasit persoana potrivita.
-sti poate cineva chiar te place.
-amalia?
-da
-Anna eu sunt atras de cineva dar aceea persoana nu e la fel ca mine suntem foarte diferiti.
-de unde sti poate chiar te place .
-nu cred .
-spunei ca o placi si vei vedea.
-dar nu o plac sunt doar atras de ea.
-fizic?
-nu sunt atras mai mult decat fizic de cate ori o vad ma pierd in ochi ei si simt ceva ciudat dar e placut.
-asta e primul pas de a iubi pe cineva .
-da pai eu voi dormi pe canapea noapte buna anna .
-noapte buna Ash.

Se pare ca Ash chiar place pe cineva poate va fi cu aceea fata dar simt ceva ciudat ceva ce ma face sa fiu nervoasa de cate ori vorbeste de aceea persoana oh doamne oare gelozie e cuvantul nu cred, cred ca aberez nu am cum  sa ma indragostesc de Ash nu pot el place pe altcineva si nu voi avea nicio sansa aceea fata e norocoasa ca o place si in plus eu pentru el sunt doar o prietena oricum nu pot permite sa ma indragostec de el .Nu voi permite asta.

Heyyyy pufosenilor(asa va voi numi)am facut 1000 de cuvinte yey am avut inspiratie azi sper ca va placut poate maine va veni un nou capitol nu stiu voi vedea ce inspiratie am va puup si sper ca va placut capitolul byeee❤❤❤❤

~OH ANNA~ /NeeditataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum