Ahoj! Vítejte u nové fanfikce. Tentokrat na ship House+Baxtrix=Houstrix. Kdyby něco napište mi sem ! ❤️
Myslím že můžeme začít. Užijte si to!Pohled House:
Achjo, zrovna mi skončil hezký sen. Říkal jsem si hned po tom co jsem se probudil vyvalený na své posteli. Zvedl jsem hlavu podíval se kolem sebe a pak ji zase položil do peřiny. Vůbec se mi stávat nechtělo, pak mi to došlo! Dneska jedeme do L.A.! Podíval jsem se na hodiny, chvíli koukal do neznáma a pak jsem se zvedl, znovu podíval na hodiny sakra zmeškám let! Jako blesk jsem upaloval ke své skříni kde mám svůj merch, přemýšlel jsem co si vezmu. Pak jsem si uvědomil ze mám na výběr jenom z Merche sakra měl bych si koupit už i něco jiného vzal jsem si teda Černé kalhoty a červené tričko kde bylo moje logo (btw nevím jak to bylo v reálu takže sry xd). Vyběhl jsem do koupelny, která byla přes chodbu. Měl jsem štěstí ze tam zrovna nikdo nebyl. Udělal jsem ranní hygienu, vyběhl dolu do kuchyně.
Chtěl jsem si vzít omeletu, ale neměl jsem čas si ji udělat. Otevřel jsem ledničku a mezi všemi potravinami jsem našel skované kostíky (yogurt myslím xd). Ihned jsem si je vzal a běžel ke stolu, zapomněl jsem lžičku ! Tak jsem se vrátil, po tom co jsem ji našel mezi několika noži v poličce , vzal jsem ji (nečekaně 😂). Vrátil jsem se ke stolu a až jsem vše dojedl šel jsem k botniku a vytáhl nejhezčí boty co tam byly, abych měl hezčí než Bax. (Představte si na Housovi tenhle face: 😏) Jakmile jsem je měl nasazené běžel jsem k autu, nastartoval a jel..o 20 minut později.
Už jsem byl na letišti kde na mě čekal Bax, nechápu proč jsme nejeli spolu když spolu bydlíme, ale on musel vyrazit samozřejmě dřív (btw vím ze spolu teď nebydlí ale teď to neřešte xd). Pozdravil jsem ho, on mě a za chvíli začal natáčet a uvedl video. Udělal par záběru a pak nás zavolali, že už můžeme do letadla. Tak jsme tam teda šli, nastoupili do letadla a naštěstí jsme seděli spolu, takže žádná nuda. Letadlo zvlétlo a já jsem si užíval pohodu, mezitím co Baxtrix pomalu zvracel. Naštěstí se uklidnil a usnul, já měl zavřené oči a užíval si pohodu. Pak cosi cítím na svém rameni. Podívám se tam a uvidím Baxovu hlava, která na mě leží. Usmíval se, zřejmě měl hezký sen, jelikož spal tak jsem svoji hlavu opřel o tu jeho. Byl to hezký pocit že by něco víc než přátele ? Počkat Kubo ty nejsi žádný gay ! Nebo jo...? Jo.. ne... joo! Uvědomil jsem si že Štěpán je druhá půlka mého srdce, slunce mé plateny a slza mých oči. Usnul jsem, asi po 9 hodinách jsem se vzbudil. Štěpa naštěstí spal tudiž nezjistil že jsme měli hezkou 'scénu'.
Už zbívaly 3 hodiny do přistání. Štěpa se probral podíval se na mobil a prohlížel si Instagram. Já se na něho furt díval a usmíval se. Představoval jsem si jaké by to bylo každé ráno se probudit vedle něj. On se
Na mě taky usmál ale po chvíli mu to přišlo divné.
(Š-Štěpa, K-Kuba)
Š: Kamo si v pohodě?Já nereagoval, ignoroval jsem ho.
Bouchl mě do ramena zrovna na to místo kde měl před chvíli hlavu.
K: Auuu! Co je ?Š: Are you okay ?
K: Jo. I'm okay.
K: Měl by sis trénovat Angličtinu, pochybuju že bude umět česky hodně lidí v L.A.
Š: Spíš ty by sis měl trénovat , jelikož neumíš říct Yes.
Teď mě dostal, ale samozřejmě že umím říct Ano - Yes. Uběhly 2 a půl hodiny. A já se furt na něj díval, ale nenápadně. Jsem tam sem se podíval na mobil jestli mi někdo nepíše. Dokud neřekl mužský hlas který vycházel zřejmě z mikrofonu:
Za chvíli budeme přistávat, připoutejte se prosím.
Na jejich povel jsem zareagoval a připoutal jsem se. To samé udělal Bax.
Achjo miluji ho.. ale mám strach bude mě taky milovat ?Tak jo ! Pro tuhle část je to vše.
Doufám ze se fám zatím moje nová ff líbí. Zatím ahoj! 💓🖤
ČTEŠ
Co se stalo v L.A.? | Houstrix
FanfictionPamatujete na vlogy z L.A., které vydal Baxtrix na svůj kanál ? Kde byl spolu z Housem ? Pokud ne tak mrkněte, tahle fanfikce je zaměřena na Baxtrixe a House, před zhruba rokem kde byly spolu v L.A. Všechno co je ve vlogach není úplně všechno.. Upoz...