10 | Poslední noc.

302 19 1
                                    

Pohled Martina:
Homofóbní nejsem ale jakože na mé lodi.... ehm whaaaaaat? Nechtěl jsem je vyrušit ale také mě zajímalo kam ty dekorace vedou a proč tu vlastně jsou. Taky by mě nikdy nenapadlo že by Štěpán a Kuba... no ale přeji jim to, vypadají celkem spolu hezky. Doufám že jim to aspoň chvíli vydrží.

Kuba a Štěpán se objímali a při tom se na mě dívali a čekali na moje vyjádření.

M: No já vás nebudu rušit, ještě jednou se moc omlouvám, zatím.

K: Vpohodě papá.

Rychle zmizím za roh k baru a přemýšlím, proč se mi líbilo že byly spolu k sobě natisknutí? Že by...? Ne.. to ne, to zachazim do hloubky, ale ty Kubovy vlasy, awwww... ale nejlepší ty Štěpánuv obličej..počkat neeeeeee, kluci fakt ne, raději mám holky, uhm nebudu to řešit.

Pohled Kuby:
Vidím že se Štěpánovy překvapení líbilo, teď vše bude skvělé.
O dva dny později..
Dny plinuly a plinuly my jsme se začali balit aby jsme stihli náš let, teď jen přemýšlím, jak to bude? Bude u mě bydlel Štěpán? Budeme mít děti? Počkat... to zachází už daleko, uvidíme jak to bude.. ale co řekneme fanouškům? Ještě začínáme... takže to teď nebudu řešit. Byly jsme sbaleni tak jsme šli spát, lehli jsme si vedle sebe a dívali se na sebe. Měl ty nejhezčí oči na světě. Štěpán pomalu zavíral očka a usínal, já byl dlouho v noci vzhůru a přemýšlel nad náma, moc to urychluji.
Kubo.. kubo.. kubo.. jsme v nebezpečí,
prrosím... Ma

Š: Kubo, vztávej! Zmeškáme let.

Š: Zlatíčko?

K: Uhm?

Pohled Štěpána:
Možná ho probudí pusnika.

Š: Teď už vstaneš?

K: No jo.

Pusniku mi oplatit.

Š: Tak já vezmu můj kufr a ty svůj a jdeme.

K: No jo sluníčko.

Š: Hihi. Šibalsky se usměju.

M: Aleeeee, kampak kampak.

K: My jsme ti to zapomněli říct... my už jedeme ať stihneme let.

M: Hošiiii, ještě zůstaňte.

Š: Promiň ale už půjdeme.

M: Dobře, ale já vás nepustim.

Au! Pomalu se mi ukazuje černá opona před očima, poslední co vidím je Kubu jak křičí..

Co se stalo v L.A.? | HoustrixKde žijí příběhy. Začni objevovat