Pohled Štěpána:
Blížil se západ slunce, já jen ležel ve své kajutě a přemýšlel nad Kubou. Z myšlenek mě vyrušilo klepání, vstal jsem z postele a šel otevřít, ve dveřích stál ten muž z toho baru, podal mi papírek, podíval jsem se na papírek a pak na něj, ale on v tu chvíli byl pryč. Na papíkru byla mapka kde byla celá yachta a ukazovala cestičku po mapce kama se mám jít vydat. Udělal jsem tak a musel jsem projít přes chodbu která byla hezky vyzdobená, byly tu výzdoby v různých barvách, takové romantické, dále jsem šel přes schody, které když jsem vyšel tak jsem se objevil u baru. Mapa ukazovala ať tam jdu tak jsem tedy šel, nějaká paní mi podala přívěšek na kterém bylo srdce a taky mi podala papírek na kterém byla hádanka. ,,Jsi daleko, ale však blízko" tam stálo. Byl jsem ze všeho zmatený? Co to je? Že by v tom měl prsty Kuba?
Dále na mapě bylo ať jdu k vířivce, tam sem tedy šel, tady byl konec a já otevřel pusu do kořán. Hrála tu romantická hudba, všude byly výzdoby a nádherná atmosféra. U vířivki na dece seděl Kuba, přesně jako v tom snu. Byl tam taky košík a víno. Byl jsem strašně zmatený. Sedl jsem si vedle něho a pozorovali jsme západ slunce. Po 10 minutách vypustil Kuba něco z úst. ,,Štěpáne, já.. tě miluji" Já jen ztuhl, chtěl jsem strašně moc říct že ho taky miluji. ,,Kubo... já tě taky miluji" Políbil jsem ho, z polibku se to proměnilo v líbání. Já mu položil ruku na hrudník, líbali jsme se dlouho. Bylo to úžasné, akorát nás vyrusil Martin.M: Hej kluci jde se pářit už mi je -lí-p, c- t-oo?
Kuba se odemně odtrhl a podíval se na Martina, bylo mu stejně trapně jako mě.
Š: Ehm...
M: Promiňte... já nevěděl že..., no nechtěl jsem vás rušit, pardon. Ale musím přiznat že vám to spolu moc sluší.
Tak jo tady je konec téhle části. Snad se vám líbila. ☺️ Můžete se těšit na pokračování. 🥰😘
ČTEŠ
Co se stalo v L.A.? | Houstrix
FanfictionPamatujete na vlogy z L.A., které vydal Baxtrix na svůj kanál ? Kde byl spolu z Housem ? Pokud ne tak mrkněte, tahle fanfikce je zaměřena na Baxtrixe a House, před zhruba rokem kde byly spolu v L.A. Všechno co je ve vlogach není úplně všechno.. Upoz...