V minulé sérii:
,,Byl to hezký pocit že by něco víc než přátele ? Počkat Kubo ty nejsi žádný gay ! Nebo jo...? Jo.. ne... joo!",,Štěpáne, já.. tě miluji" Já jen ztuhl, chtěl jsem strašně moc říct že ho taky miluji. ,,Kubo... já tě taky miluji"
,,K: My jsme ti to zapomněli říct... my už jedeme ať stihneme let.
M: Hošiiii, ještě zůstaňte.
Š: Promiň ale už půjdeme.
M: Dobře, ale já vás nepustim."
,,Později vyvedli i Kubu, kterému telka krev z ucha, ale nic jiného mu naštěstí nebylo. Přiběhl jsem k němu a pořádně ho obejmul. Zašeptal mi do ucha že mě moc miluje, já mu to taky řekl ale nahlas. Bylo na čase jet zpátky domů."
...O ROK POZDĚJI...
Pohled Kuby:
,,Uvidíme se u dalšího videa! Zatím ahoj!" ,,Štěpi už se můžeme jít dívat na ten seriál!" Zavolal jsem na Štěpu hned po tom co jsem ukončil video. Netrvalo to dlouho, Štěpán přikluzal k mým dveřím a podíval se na mě cute obličejem. Já mu cute obličej oplatil a mohli jsme jít dolů k našemu gauči. Malém bych zapomněl, přestěhovali jsme se zpátky do našeho bývalého domu s Artixem asi před měsícem. Vůbec se to tady nezměnilo za co jsme byly rádi. Přišli jsme nadšeně k obýváku, ale Štěpa se zarazil protože na sedačce sedel zrovna Artix. Asi chtěl abych s nim strávil dnešní večer osamotě bez Artixe, protože už na sebe nemame tolik času, proto změním práci abych měl více času na Štěpu.(A-Artix)
A: Čus hoši, podíváme se na Riverdale?K: No.. klidně.
Š. Ok...
Stihli jsme shlédnout celou 2. sérii, už bylo okolo 11 hodin večer.
A: Hale hoši? Proč jste na sebe tak nalepení?
K: Ty o tom ještě nevíš ale....
Přerušil mě Štěpa.
Š: Ale jen tak.
Štěpa potom šel na záchod, až vyšel tak já na něj čekal u dveří.
K: Hale, proč mu to nechceš říct? Ty se stydíš za náš vstah?
Š: Ne to ne! Jak tě to mohlo napadnout? Já tě miluji.
K: Promiň nevím co mě to popadlo.
Podívali jsme se ještě na pár epizod, popíleli alkohol a kecali.
Š: Hej, hoši já už spát.
A: Ok, ale cestou se nerosflákej.
Š: Haha.
Asi po 10 minutách ticha konečně něco Artix vypustil z úst.
A: Hale Kubo?
K: No??
A: Co si to chtěl říct ale přerušil tě Štěpán?
K: Neřeš.
Artix kecal o různých kravinách, to ten alkohol....byl jsem rád když konečně usnul a já se opatrně zvedl a prošel skrz odpadky na zemi. Plížil jsem se po schodech až jsem došel k pokoji Štěpána, hezky spinkal, přenesl jsem si ho do svého pokoje a položil ho do svých horkých peřin, přitulil jsem se k němu a spal.
Haha! Tady je nová série! Zatím je to takové pohodové ale uvidíme co se stane. 👌😘
ČTEŠ
Co se stalo v L.A.? | Houstrix
FanfictionPamatujete na vlogy z L.A., které vydal Baxtrix na svůj kanál ? Kde byl spolu z Housem ? Pokud ne tak mrkněte, tahle fanfikce je zaměřena na Baxtrixe a House, před zhruba rokem kde byly spolu v L.A. Všechno co je ve vlogach není úplně všechno.. Upoz...