II-6 | Nový začátek

164 10 9
                                    

Pohled Baxtrixe:
Dnes se stěhujeme, přesně 22.2., musím si to zapsat do deníčku, říkal jsem si... Ten deníček už mám od 12 a asi nikdy se ho nezbavím, přemýšlím že bych si mohl něco z minulosti v něm přečíst.

Urývky z deníčku:
(Pokud si to nechceš číst přeskoč o kousek dál :))
(Chyby jsou psány schválně)
23.12. milí denícku zitra jsou Vánoce uš se moc tesim.

1.1. ahoj denicku, brzy bude škola a me se necce co mam djelat?

9.9. ahooj znovu, dnes sem sk nasel kamarada fanu (co me to napadlo xd)

12.11. Ahoj deníčku, ve škole se mi už nelíbí žádná holka, čím to je?


2018 21.5. Milý deníčku, za celý měsíc jsem získal přes 10k odběrů. :)



Konec úryvků
Panebože... ta moje bývala gramatika.., ještě že to nevidí profesorka ze školy.

No nic půjdu pomoct Kubovi naložit věci do auta.

Šel jsem po schodech dolů ke hlavním dveřím, které už byly otevřené a z kterých vycházel Artix s Kubou sem a tam pro věci. Chtěl jsem jim pomoct, tak jsem vzal krabici která ležela na chodbě a odnesl ji do auta, takhle jsme nějak pokračovali celé odpoledne, po nějaké době co Artix odjel zavést půlku věcí do našeho nového domova, jsem tu byl sám s Kubou, podíval se mi do očí, přiblížil se blíž ke mě a potichu mi zašeptal do ucha.

K: Užijem si to tu ještě naposledy?

Vzbudil ve mě obrovské smíšené pocity.
Políbil jsem ho a on mě, po chvíli se vytrhl z polibku, vzal mě za ruku a zavedl nahoru do našeho pokoje. Lehl jsem si na postel a..
Zbytek si domyslete sami. 😂

Naposled jsem v tomhle domě uvařil naše poslední jídlo , udělal jsem špagety na 'zdravý' způsob, tedy špagety, koření, špenát, trochu jarní cibulky (divná kombinace no 😂😂😂), Kuba sní všechno kromě fazol, takže je neděláme.

Čekali jsme na Artixe asi do noci, jelikož ten byt byl moc daleko takže cesta zabrala hodně času a jet jsme s nim nemohli, protože jsme se chtěli ještě rozloučit s rodiči a taťka měl narozeniny. Artix přijel kolem 11 večer, ještě jsme byly v našem domě s gaučem, který jsme se rozhodli tam nechat a na kterém jsem usnul, Kuba s Artixem
mě vzbudili a pak jsme šli do auta. S tím že cesta je dlouhá jsem opravdu OPRAVDU nekecal.. nejeli jsme ani cca 20 minut a už jsem zase usnul.
Zdálo se mi o našem novém bytě, krásném a moderním jak říkal Artix, tak snad nelhal.
Ráno asi ve 2-3 jsme konečně dorazili na místo, kluci mě zase vzbudili a všichni jsme se objevili před obří moderní budovou.

Co se stalo v L.A.? | HoustrixKde žijí příběhy. Začni objevovat