Potemnělou místností, kterou před pár minutami vyplňovalo vzdychání, se nyní ozývalo hlasité klepání a nadávky. „Tomlinsone! Otevři ty zatracený dveře!"
„Hned jsem tam!" zakřičel nazpět a vydal se ke dveřím. Otevřel je a vzápětí mu na tváři přistála dobře mířená facka. A v Louisovi to začalo vřít. Pootočil hlavu a to, co spatřil, ho šokovalo. Harry s vlhkými cestičkami na tvářích, v dlani svíral onu černou paruku, kterou Lou viděl na tajemném mladíkovi z tumblr, bílé podkolenky a jakousi černou látku s krajkou.
„Nevím, kdo by si tu zasloužil facku, princi," zavrčel Lou, „dost z fotografií je dostatečně starých, abych si dal pět a pět dohromady. Fotíš si nahotinky, vystavuješ se na internetu a mě odmítáš. Stydíš se za sukýnky?" Harry se vtlačil na pokoj a zabouchl za sebou dveře. „Ale copak, princi? Na chodbě s erekcí se ti stát nechce, ale vystavovat své tělo na internetu to jo."
„Nic špatného jsem neudělal," ohradil se Harry. Hlas se mu třásl, jako by se měl znovu rozbrečet.
„Ne?" Louis zvýšil hlas. Zmáčkl jeho košili v oblasti prsou a přitiskl ho na rozestlanou postel hned vedle svého notebooku, kde byl stále otevřený jeho tumblr. „Jen se na to, podívej, Harry. Bůhví, s kolika lidmi si už takhle skypoval, volal nebo jsi jim posílal fotky. Odmítal si se mnou jakýkoli styk. Víc jak měsíc ses mě ani nedotkl. Strádal jsem. A teď se dozvídám, že ty fotíš erotický fotky a já o tom nemám nejmenší tušení?!"
„Ty sis ho taky vyhonil u cizího člověka," špitl Harry bojácně.
Louisovy svaly byly napnuté, jak se vší silou svíral látku Harryho košile. Zadkem se opíral o jeho rozkrok. Harry se neudělal. Nestihl se udělat. Lou to cítil. Harryho penis se tísnil v těsných černých kalhotách a Louisovi se v hlavě tvořil plán. Trpěl on, bude trpět i jeho přítelíček.
„Jsi jenom malá děvka, Harry."
„Jsem jenom malá děvka," zopakoval omámeně Harry a semkl k sobě víčka.
„A co si zaslouží?"
„Trest."
„Správně, Harry, trest. Takže všechno oblečení dolů." Konečně se pustil Harryho košile a slezl z jeho podbřišku. Postavil se na nohy, že si dojde pro jednu z erotických hraček, které vlastní, ale nakonec se ještě sklonil k přítelovu oušku. „Ale vezmi si moje oblíbené podkolenky a to půvabné spodní prádlo, kterého ses tak ochotně před kamerou zbavil." Louis po očku sledoval počínání svého přítele, zatímco se přehraboval v kufru. Potřeboval se dostat na samé dno, kde se skrývalo několik párů pout. Sám pro sebe se ušklíbl a želízka si zahákl za prst.
„Na zem a na kolena, hlavu položit na postel, ruce za záda," poručil si Lou a zvedl se od kufru. Když se otočil, Harry už byl v zadané pozici, čekaje na trest, který ho v žádném případě nemine. Lou se sklonil k Harryho zádům a prolíbal se až k místu, kde Harry křížil zápěstí. Studený kov je obemkl, co nejtěsněji to šlo, za šepotu sprostých slůvek. To samé se přihodilo i kotníkům. Louis se posadil vedle Harryho hlavy. Pomohl Harrymu na nohy a poté si ho břichem položil na stehna. Zadeček, částečně krytý černou krajkou, se mu nyní tyčil do vzduchu v ideálním úhlu pro...
Plesk.
Louiho dlaň přistála na pravé půlce a ihned tam zanechala červenou značku. Harry pod náhlým přívalem slasti, a zvláště bolesti zakňučel. Vzepřel se a chladná želízka se mu zařezávala do kůže, jak od sebe chtěl odtáhnout ruce. Harry o svých úchylkách nikdy nemluvil, ale vždy si tak nějak užíval občasnou bolest a potajmu si kupoval předměty jako spodní prádlo a jeho oblíbené podkolenky. Focení aktů vykonával sám, a to vždy plně vzrušený. Byl však opatrný, aby neodhalil svá tetování a tvář.
„Fuck, Harreh..."
Plesk.
Plesk.
Plesk.
Na Harryho pozadí padlo pár dalších ran a místnost tak naplnilo bolestné sténání. Harry prosil o víc. Věděl, že by se mohl udělat, ale tohle věděl i Lou a ten mu to nechtěl dopřát. Brzo však Louise přešlo obdarovávání Harryho zvučnými pleskanci. Dostal ho do středu postele a natáhl se pro ještě jedny pouta, které ponechal na zemi. Následně ho připnul ke kovovému čelu postele a ponechal bez dotčení svým myšlenkám s výhledem na jeho spoře oděné tělo na obrazovce notebooku. Sám Lou se posadil na pohovku a v televizi si pustil jeden z placených programů. Měl ho tiše, aby slyšel Harryho a aby Harry slyšel jeho. Protože ho prostě a jednoduše nenapadlo nic lepšího, než si dopřát další vyvrcholení a Harryho ze všech slastných chvílí vynechat.
Alespoň po dnešní noc.