Глава 1

4.5K 82 9
                                    

Даниел:

Събудих се към 7 часа сутринта и станах и си оправих леглото(накратко-мразя да ми е разхвърляно) и влязох в банята и си изплакнах лицето с топла вода и после си измих зъбите и излязох от банята. Облякох си изискан костюм,защото имах важна среща днес и нямаше да я изпусна за нищо на света! Все пак човека ми е обещал 25 милиона долара и сигурно ще иска да ме спонсорира.

================================
Качих се в колата и я запалих и тръгнах към фирмата. И докато карах телефона ми иззвъня. Беше секретарката ми Тифани.

Кажи Тифани! –казах раздразнено.

Господин Смит,господин Уилямс ще позакъснее за срещата с 1 час.

–Какво?! Но защо?!–казах объркано. Мамка му!! Ами,ако не дойде на срещата ще изгубя 25 милиона долара и всичко отива на вятъра и фирмата се разпада!!!

–Имал е да свърши нещо важно и щял да ви се обади,когато идва към фирмата.–каза тя спокойно.

–Добре! Благодаря ти Тифани!–затворих телефона и го захвърлих на седалката до мен и продължих да карам към фирмата.
За щастие стигнах навреме и слязох от колата и влязох през стъклените врати и Бриана ми кимна и ми се усмихна мило.

Добро утро господин Смит!

Добро утро Бриана! Натоварено ли е тук? –сложих ръце пред бюрото й.

Не,все още не се е напълнило с много клиенти и дори да е натоварено ще се справя!–усмихна ми се и си казахме "Чао".

Качих се в асансьора и натиснах копчето за 13 етаж. Да,правилно разбрахте 13 етаж! Чаках известно време и си гледах часовника колко време ми остава до срещата. Боже!! 10 минути?!?! Как е минало толкова време?!?! И тогава вратите на асансьора се отвориха и аз бързо изтичах в кабинета си.

10 минути по–късно...

Тифани ми се обади,че човека ми е дошъл и аз си оправих костюма и прическата и го посрещнах.

–Здравейте господин Уилямс!–усмихнах му се топло.

Здравейте господин Смит! Приятно ми е да Ви видя!–усмихна ми се и се здрависахме.

Влюбен в секретарката сиDonde viven las historias. Descúbrelo ahora