PLOTONİK AŞK VE KABULLENİŞ

187 9 5
                                    

Muhteşem bir gündü , kalbim hiç olmadığı kadarhızlı atıyordu . Gözlerimi her kapattığımda onu görmem normal mi? Daha yediye gidiyordum , on üç yaşıma girmiştim.
Doğru daha on üç yaşında ona aşık olmayı başarmıştım .O okadar ulaşılmaz geliyordu ki her gözlerine baktığımda içimde tam kalbimde ve karnımda kelebekler uçuşuyor. Onu kabullendiğim gündü . Onu sevdiğimi kanıtladığım o an . Gizli bir âşk tı bu karanlığın içinde adeta yok oluyordu kalbim . Gizli bir girdaptı yani . Gülüşü , bakışı her şeyi bambaşkaydı ama onun asla olamayacağım onu birdaha göremeyeceğim ...
Neyse kendimi tanıtmayı unuttum :
1:saçlarım kısa (omuz hizasında)

2:bence çirkinim ama bunu söylediğim için hep azar işitirim

3:boyum yaşıma göre uygun

4: çok tatlıyım

5:yemek yemeye bayılırım en çok çikolata

6:başıma bela bir kardeşim ve bir abim var

7: babamın adı Hüseyin yufkacı dukkanı var ki bu baya saçma , annem Bahar ki çok tatlı , başıma bela bir abim birde kız kardeşim de sıra kız kardeşim Ceren , abim Can , ben Canan .
Şükür sona geldik :
8: ileride bir haber sunucu olmak istiyorum . Soy adımız da Aktepe .


Arkadaşlar ben bu bölümde karakterin plotonik aşkını nasıl kabullendiğini , ona karşı neler hissettiğini ayrıca karakteri anltmaya çalıştım umarım beğendiğiniz ve size layık bir başlangıç yapmışimdır .

Karakterim kendini hem övüyo hem gömüyo tarzı . Umarım beğenırsiniz .(wattped de yeniyim bu ilk her nekadar hata bulacak olursanız affediniz )

PLOTONİK AŞKIM  :1 KAÇAN KOVALANIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin