ODUN VELİAHT

65 3 4
                                    

Vallahi bu salak pardon tatlı (!) Biricik canım patronumun oğlu saydıklarım patronun oğluna... ya mall! Bana gelmiş de korkusuzum morkusuzum felan diyor . Vallahi bıktım . Billahi bıktım. Mal kapıdan girerken salak salak "Naber güzellik?" Diyo yaaa...

Uffff...

Lan ben neden sardım bu kadar buna..

Acep niye?

Acep neden?

Acep ne biçim ?  

Kendine gel. 

B: Girebilir miyiz başkanım ?

X: Gel güzel kızım. Buyur.  Bu arkadş kim?

C: Ben Canan . Canan Aktepe.

X: Sen şu  meşhur Canan sın .

C: Siz nereden duydunuz beni ?

X:Benim mal oğlum.  ODUN VELİAHT , biraz alkol almış . Sonra seninle tanışmış sabah beri  seni anlatıyor .

C: Buse odun veliaht diyo.😂😂😂

X: Anlayamadım güzel kızım .

C: Ben iş istiyorum.

Flaşkback-
Canan:Bendiniz Canan Aktepe . İlk okulum *** İlkokulun da okudum .  Ortaokulu ise *** okudum .

X: Sen demi benimle aynı okulda okudun .

C : Ne yani ? Lise ***da Ankara da okudum. Üniversite ise 4 yıllık artı 3 yıl sıtaj yani deneyimliyim staj gördüm o da ankara da. 

X:  Yani İzmir de yenisin .

C :uffff... Ne anlamazsın sen.

X: Ben ki senin patronun olsun istediğin adamın oğluyum. Bana bir daha öyle davranma .

C:sen kokuyomusun.. içmişsin sen! .. Âşıkmısın ? Kim o?

X: Bak dengesiz  Canan mısın Cunan mısın sana bir çift sozüm var . Ben korkusuzum...

C : bunun konumuzla ne bilgisi vardı ki.

X: baya ... Neyse sözümü kesme ...
Ben korkusuzum ve insanlar aşık olmaktan korkar de mi?

C:Ha-

X:Neyse . Kprkusuz oldugum için aşktan korkmamaşkta bana uğramaz. Not laf soktum . Şimdi çık babamın odasından çık!!

C : (malll!) Peki efendim ...

X: Ben Mert.

Flaşback son-

C:Aynen böyle konuştuk oğlunuzla ama beni işe almadı .

X: Bu ara da ben Mert in babası Murat. Kızım şöyle bir şey var .Sigorta yok.

C: tmm.

M:yol yok.

C:tmm.

M:Yemek hiç yok .

C: Allah aşkına para var mı ? Para? Maaş ?  Açıklayın . 😤😤😤

M: Ama bak o var.Malesef.😢😢😢

C: Tmm. Kabul.

El sıkıştık. Veee... Oda dan çıktık.

Bu neydi şimdi.

PLOTONİK AŞKIM  :1 KAÇAN KOVALANIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin