ZÜMRA'DAN
Sözleşmeyi imzaladıktan sonra;
Zümra: Benim odam nerde, bugün başlamak istiyorum da.
Cenk: İstediğiniz odayı alabilirsiniz.
Zümra: Ama orda çalışanların yerini alamam ki.
Cenk: Sizin yerinize oturmuşlar. Yani istediğiniz odayı seçebilirsiniz.
Zümra: Tamam. Bana biraz büyük oda lazım da acaba hangi oda büyüktür?
Cenk: Hmm. Derya'nın odasını alabilirsiniz. O oda büyüktür.
Cenk bey bunu dediten sonra Derya'nın yüz ifadesi anlatılmaz yaşanır biçimindendi. Bende tatlı ve gıcık bir şekilde konuşarak;
Zümra: Olabilir de Derya ne derki?
Cenk: Siz istiyorsanız, sıkıntı yok.
Derya: Ama Cenk bey...
Cenk: Derya!! Zümra hanım ne isterse o olucak. Evet, Zümra hanım tercih sizindir.
Zümra: Tamam, olur.
Dedikten sonra toplantı odasından çıkıp benim odama gittik. Derya bir umutla Cenk bey'e bakarken, ben odanın güzelliğine hayran olmuştum. O sıra da;
Cenk: Odayı beğendiniz mi?
Zümra: Evet. Burası çok güzelmiş.
Cenk: Evet, öyledir. Bide size sekreter lazım olursa Derya'yı cağırabilirsiniz.
Derya: Ama Cenk bey, ben sizin sekreterinizim.
Cenk: Artık, ikimizinde sekreterisin. Merak etme maaşın 2 katına çıkacak. Şimdi, hemen eşyalarını topla eski mimarın odasına git. Yeni odan artık orası.
Derya: Ama Cenk bey orası çok küçük bir oda.
Cenk: Derya!! Sanki mimar olan sensin. Büyük oda ne işine yarıyacak. Hızlı ol.
Derya'nın terslenmesi çok hoşuma gitmişti. O sırada odaya biri girdi Cenk bey'in kulağına bir şeyler dedikten sonra apor topar odamdan çıktılar. Bende sandalyeme oturtup Derya'nın toplanmasını izledim. O sırada ukala bir şekilde bana bakıp;
Derya: Dağ'dan gelip bağdakini kovduğunu sanıyorsan, yanılıyorsun. 1 ay'a kalmaz gidiceksin zaten. Odamın düzenini bozma sakın!!
Bende gülerek;
Zümra: Öncelikle eşyalarını topladıysan çıkabilirsin. Sonra da sade bir kahve getir. Teşekkürler.
Derya'nın bu yüz ifadesini bir daha görmek için canımı bile verirdim. Derya sinirli bir şekilde odamdan çıktı. Ben gülmeye devam ederken telefonum çalmaya başladı. Aydam arıyordu. Bu yaşananları anlatmam gerekiyordu zatenn.
Zümra: Aloo! Bebeğim, çook mutluyum.
Ayda: Canımm, noldu iş'e alındın mı?
Zümra: Evettt!
Ayda: Ballimm, Hayırlı olsun. Şuan çok mutlu oldum. Nasıl geçti? Patron iyi biri mi? Çalışanlarla aran nasıl?
Zümra: Patronum çok iyi biri de bir tane sekreteri var çok gıcık oldum kız'a.
Ayda: Hep öyle birileri vardır. Noldu ki ne yaptı sana?
Zümra: Çok gıcık ve ukala konuşuyor.
Ayda: Peki kız'a dersini verdin mi?
Zümra: Dersini verdim ama eve gelince detaylı anlatırım şuan babam arıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNEŞ TUTULMASI
ChickLitYeni atıldığı iş hayatında başına gelenler ve babasının ölümünden sonra işini devralan inatçı bir kızın öyküsü...