Sabah uyandığımda üstümdeki kas yığını öküzüne baktım. Çok tatlı uyuyordu, onu uyurken izlemek çok zevkliydi ama neden benim yanımda yatmıştı ki?
Ben böyle düşünürken aklıma şeytani bir fikir geldi veeee yanımdaki bardağın içindeki suyu Arasın yüzüne boca ettim. İlk önce anlamasa da beni gördüğünde hafif sinirle beni kovalamaya başladı.
Ben tam düşecekken beni tuttu ve kendine çekip sarıldı. İlk başta şaşırsam da bende ona sarılmaya başladım. Enderin öksürme sesiyle ayrıldık ben odama girerken Aras bana göz kırpıp piç bi şekilde sırıttı.
Üzerimi giyip aşağıya kahvaltıya indim.
Herkese günaydın dedikten sonra masaya oturup kahvaltımı ettim. Alışverişe gitmem gerektiği için babama haber verdim ama babam Aras ile gitmemi söyledi. '' Offff baba yaa napim ben şimdi o kas yığını ile''
Üzerim zaten giyinik olduğu için tlfonumu ve kredi kartımı alıp Aras ın arabasının yanına gidip onu beklemeye başladım. Oda gelince arabaya binip AVM ye geldik. Ben Aras ı o mağazadan bu mağazaya sürüklerken o ise bana bakan yavşaklara kötü bakışlar atmak ile meşguldü.
Kabine girip siyah mini straplez elbiseyi denedim üzerime çok yakışmıştı zaten. Dışarı çıkıp Aras a göstericektim ki Aras beni kolumdan tutup kabine geri sürükledi ve kabinin yan tarafından bana bakıp
-Bana bak kızım çabuk çıkar o üstünde olmayan şeyi beni sinir etme
-Ya sanane ya sen niye karışıyorsun ki hem sen kimsin?
-Doğru ya ben kimim ki zaten sana niye karışıyorsam haklısın
Deyip yanımdan uzaklaşınca bende üzerimi değiştirip siyah elbiseyi alıp Aras ı bulmaya koyuldum.
Onu başka bi mağazada görevli bi kızla gülerek konuşurken gördüğümde sinir oldum ve yanlarına gidip kızın saçına yapıştım. Kız bana sinirle bakıp çığırırken Aras kolumu kızın saçından çekti ve kıza yardım etmeye başlayınca tekrar kızın saçına yapıştım. Ama bu sefer Aras bağırınca daha fazla tutamadığım göz yaşlarımı serbest bırakıp ağlayarak oradan ayrılıp kızlar tuvaletine gidip kendimi oraya kilitledim.
5 - 10 dakika sonra tuvaleti erkek sesi doldurduğunda bu kişinin öküz Aras olduğunu anlamam uzun sürmedi.
-Arya nerdesin çabuk çık şu siktiğimin tuvaletinden konuşalım.
Cevap vermediğimde bütün kapıları tek tek açıp baktığında sonuncu kapı olan benim içinde bulunduğum kapıyı açmaya çalıştı, ama ben kilitlediğim için açamayınca bağırdı.-Kapının arkasından çekil.
Demesiyle kapının kırılması bir oldu Allahtan son anda çekilmiştim. İçeriye girip bana sinirlice baktığında-Sen gitsene ya o sürtüğün yanına ne işin var burda
+Ya sen niye bu kadar tepki gösteriyorsun ki kızla konuşuyorduk sadece ne var bunda da karışıyorsun .
Ayrıca seninde dediğin gibi SEN KİMSİN Kİ???-Haklısın ben senin neyinimki alt tarafı ÜVEY kardeşin dimi, sonuçta sana karışamam.
+Şu siktiğimin kelimesini kullanıp durma sen benim üvey kardeşim falan değilsin.
+Bak Arya sen beni nasıl az önce kıskandıysan bende seni o elbiseyi giyince ondan daha fazla kıskandım. Bunu anlamayacak kadar aptal olamazsın. Ben seni bu kadar severken sen beni görmezden gelemezsin. Sana bakan o itleri öldürmek istiyorum o gözlerini yerlerinden sökmek istiyorum. Ben sana deli gibi aşığım kızım ama sen bunu görmüyorsun bile.
Deyip tam gidecekken kolunu tutup, bana dönünce dudaklarına yapıştım, ilk önce şaşırsada oda karşılık vermeye başladı. Öpüşmemiz derinleşince nefesim kesilmeye başladığında yavaşça ondan ayrıldım ve gözlerimi onun gözlerine kenetledim.
-Salak,ben seni o kızla görünce nasıl delirdiğimin farkında değilmisin sen yaa....
.......
........