Selam canım okuyucularım bölümde anlamadığınız bir yer olursa yazın lütfen açıklarım.
2 ay sonra Arya nın ağzından
Komadan çıkmamın üzerinden 2 ay geçmişti. Bu sürede Işıl ile birlikte kalmaya başladık. Gerçekten de yanımdan hiç ayrılmıyordu. Artık hayatımızda Ulaş ve aras yoktu. Onlarsız daha mutlu olduğumuz bir gerçekti. Kaza olayı olduğu için okulu dondurtmuşlardı. Işılda benimle birlikte olmak için oda dondurtmuştu. Ve yarın okulun ilk günüydü, o yüzden bugün Işıl ile alışverişe çıkacaktık. Üzerimi giymiş ışıl ı beklerken telefonuma bildirimler gelmeye başladı.
Bn: Tut elimi burdan gidelim
Bn:Olmaz demeden dinle beni bi
Ar:Rüzgarım söndü, dindi ateşim
Ar:Ah bebeğim ben hala deliyim
Bn:Cevap verdin gerçek dimi bu
Bn: Rüyada falan değilim dimi ben
Ar:Hayır rüyadasın ve bende ak sakallı dedeyim fkmdndnnrnr
Bn:nE iyide sen Arya sın ak sakallı dede olmak için fazla güzelsin. Olum ne diyorum ya ben
Ar: mdmfmdmmdkdkejdj. Sakin ol ya gerçek tabiki cevap verdim.
Bn: Oh be rahatladım.
Bn:Allahım sana teşekkür ederim sevdiğim kız bana cevap verdi.
Ar: Sevdiğim kız derken, beni mi seviyosun?
Bn: E sana yazdığıma göre dedeni seviyorum dkmdhdkkd. Tabiiki seni seviyorum, hemde 2 senedir. Aslında seni o şerefsiz ile gördüğümde dedim ki olum bırak artık şu kızı sevmeyi kız mutlu, onun düzenini bozamazsın, her ne kadar Aras itine güvenmesemde sana bişey diyemedim. Ama seni sevmeyi de bırakamadım. İsteyerek sevmedim ki seni ben isteyerek sevmeyi bırakayım. Ama iyiki de sevmişim seni, iyiki tanımışım. Sen çok iyi kalpli, çok güzel, çok mükemmel birisin. Kimseyi kıramayan, kimseyi üzmek istemeyen bir yapın var. Ve oldukça da güzel, masum birisin. Tabiiki seni sadece güzel olduğun için değil, tüm bu masumluğun iyi kalpliliğin için seviyorum. Biliyorum yaşadıklarından sonra ışıl dışında kimseye güvenin kalmadı. Ama ben sana seni sevdiğime inandırıcam ve güvenini kazanıcam. Asla seni bırakmayacağım, istesemde istesende bırakamam zaten. Seni o kadar çok seviyorum ki, sabah uyanma nedenim, güldüğünde gülümseme nedenim oluyorsun. İyi ki varsın ya sen iyiki tanımışım seni.
Ar:Ovv ee şey, ne diyeceğimi bilmiyorum. Sen çok güzel seviyorsun. Ama dediğin gibi çok kötü şeyler yaşadım ve bunları atlatmam lazım. Eğer dediğin gibi yanımda olursan bunları birlikte atlatırız. Ama bana zaman vermen lazım. Zamanla seninle konuşarak sana güvenebilirim umarım. Çok iyi birine benziyorsun, ve ben sana bir şans vermek istiyorum. Daha da kırılamam zaten, bu yüzden kaybedeceğim bir şey yok.
Ar:Ee adın ne, bizim okuldamısın?
Bn: Şuan yine milyonuncu kez iyiki seni seviyorum diyorum kendime.
Bn: Adımı şimdi söylemesem daha iyi olur sanırım. Ama sana ufak ipuçları verebilirim.
Bn: Evet sizin okuldayım ve aynı dönemdeyiz. Sen okulu dondurunca bende dondurdum.
Ar:Tamam o zaman benim şimdi çıkmam lazım. Işıl ile birlikte alışverişe gidicez. Sonra konuşuruz.
Bn: Tamam güzelim dikkat et kendine.
Kim olduğunu bilmiyorum ama kendimi çok yakın hissetmeye başladım, nedenini de bilmiyorum. Umarım bu sefer mutlu olurum. Diye düşünürken ışıl geldi. Mesajları sonra gösteririm diyerek arabaya bindik ve alışveriş merkezine gittik.
İlk olarak kıyafet bakmaya başladık ben siyah etek ve siyah büstiyer alırken ışıl ise beyaz askılı ve bebek mavisi bir etek aldı. Onları deneyip, ödedikten sonra tabiiki gratise gittik. Ordan da birkaç ruj, oje ve geri kalan eksik malzemeleri alıp çıktık.
(-=Işıl,,,,, +=Arya)
-Ya ben çok acıktım pizza yiyelim mi?
+Bende çok acıktım olur hadi gidelim, sonra da oyun tarafına gidip bowling oynarız.-Tamam olur.
Yemek bölümüne gidip pizza sipariş ettik, yedikten sonra kalkıp bowling oynamaya gittik. Bu konuda gerçekten çok iyiydim. Oynamaya başlamadan hemen önce yanımıza iki kız geldi ve beraber oynamayı teklif ettiler.
Kızlardan biri uzun boylu, hafif esmer, uzun siyah saçları olan güzel bir kızdı, diğeri ise kumral, kısa saçlı, mavi gözleri olan güzel bir kızdı.Hafif esmer olan kızın adı Nehir, kumral olan kızın adı ise Sude ymiş. Işıl ile ben bir grup nehir ile sude ise bir grup olmuştu. Kazanan ise biz olmuştuk. Daha sonra hep birlikte kafeye gittik.
Kızlar aslında İzmir de oturuyorlarmış, burda teyzelerinin yanına gelmişler. Ve onlarla yaşıt olmamıza rağmen onlar üni ye geçmişler normal olarak.2 saat oturmamızın ardından eve geçtik. Hemen duşa girdim, yarım saatlik bir duşun ardından çıktım ve hemen telefonuma baktım. Tam tahmin ettiğim gibi bilinmeyen den mesaj vardı.
Bn:Güzelim geldin mi eve?
Ar: Yarım saat önce geldim, duştaydım görmemişim mesajını.
Bn: Tamam sorun değil. Ee napıyosun?
Ar: Odamdayım şuan birazdan ışıl ile film izlicez, mısır patlatmaya gidiyorum, sen napıyosun?
Bn: Bende oturuyorum öyle arkadaşlar geldi, tutmıyım ben seni o zaman izle filmini sonra konuşuruz güzelim.
Ar: Tamamdır görüşürüz :)
Evet gençler şimdi yeni karakterlerin resmini aşağıya bırakıyorum. Umarım seversiniz. Hem bölümü hemde yeni karakterleri. Sizi seviyorummm...
Arya :
Bn(Sarp) :
Nehir ve sude yi koymadım çünki onlar olayların içinde olmucak genel olarak ama ilerleyen zamanlar da koyabilirim...