Eveeet yeni bi bölümle karşınızdayım.
Öncelikle bu bölümü eğer oruçluysanız okumanızı tavsiye etmiyorum.(+18 olabilir rahatsız olacaklar okumasın lütfen)
Pastalaramızı yedikten sonra, öyle boş boş oturmaya devam ederken, sarp yine sigara içmek için pakedi çıkardı. E
o içerse ben dururmuyum tabiiki de hayır. Hemen bende elimi pakete atıp bir sigara aldım. Kafamı sarpın yüzüne kaldırdığımda kaşlarını çatmış bir şekilde sen ne ayak der gibi bakıyordu. Şirince gülümseyerek ona bakmaya başladım.'' Arya sigara içmeni istemiyorum güzelim ''
'' Ama sende içiyorsun''
Dediğimde sigarasını bir kere daha çekip dumanı dışarı üflemeden dudaklarını dudaklarıma kapattı ve dumanı benim ağzıma üfledi. Geri çekildiğinde dumanı dışarı üfledim.O konuşamadan elinden sigarayı alıp söndürdüm ve dudaklarımı dudaklarıyla birleştirdim. Hemen karşılık verdiğinde daha yoğun öpmeye başladım. Beni kucağına çektiğinde ellerimi saçlarında dolaştırmaya başladım. Şu son günlerde hormonlarım tavan yapmıştı. Çünkü regl zamanım yaklaşıyordu. İşin içine dillerimiz de girdiğinde yapmak istemesem de kendime engel olamayıp kendimi sarpa bastırdım. Sesli bi şekilde inlediğinde dudaklarımı dişleyerek ayrıldı.
'' Biraz daha devam edersek hiç iyi şeyler olmıcak '' dediğinde omuz silkip tekrar dudaklarına yapıştım. Onu öpmek iyi hissettiriyordu. Uzun zaman sonra İyi hissettiren tek şey Sarp tı benim için. Öpüşmemiz derinleşirken ellerim sarp ın karnına gitti. Kasları var laağn çok güzel. Onun elleri ise hala belimdeyken yavaş yavaş bel boşluğumu okşuyordu. Dudaklarını boynuma getirip boynumu öpmeye başladı. Daha sonra hafif bir şekilde ısırdığında ağzımdan ufak bi inilti çıktı. Ellerimle kafasını tutup yine dudaklarını öpmeye başladım, dudaklarımızı ayırdıktan sonra kendimi birden sarpın tişörtünü çıkarırken buldum.
Tişörtünü çıkardıktan sonra kaslarını ellemeye devam ettim. Onun elleri de benim tişörtüme gittiğinde izin ister gibi gözlerime baktı kafamı hafifçe salladığımda karşısında sadece sütyenim ile duruyordum. Bundan utanmam gereken bişey yoktu. Çünki denize de bikini ile giriyordum. Tekrar dudaklarımız birleşti. Öpüşmemiz iyice derinleşmişti ve içimde tepinen filler biraz daha devam edersek iyi şeyler olmayacağını gösteriyordu. Umursamadım, bekaretim şuanlık gitmediği sürece bir sıkıntı yoktu. Evlenmeden önce olmaz kafasında değildim ama daha hazır da değildim. Sarpa güveniyordum ama kendimi henüz hazır hissetmiyordum. Sarp dudaklarımdan ayrılıp sütyenimin açık bıraktığı yerleri öpmeye başladı. Çok geçmeden ayrıldığında
'' Güzelim bence bu kadarı bile fazla, o yüzden eğer devam edersek kendimi tutamam '' dediğinde kafamı sallayıp üzerinden kalktım ve tişörtümü giydim . Bu kadar ince düşünmesi ona bir kere daha aşık olmamı sağladı. Başkası olsa duralım demez direkt alır yatak odasına götürürdü. Ama sarp öyle değildi. Duralım demese kendimde durdurabilecek gücü bulamazdım.
Pasta tabaklarını ve bardakları alıp mutfağa ilerledim. Onları bulaşık makinesine koyup tekrar sarp ın yanına gittim. Aklıma gelen şeyle gözlerim dolmaya başlamıştı bile.
'' Arya noldu güzelim neden ağlıyorsun ''
'' Sarp 1 hafta sonra - hıçkırık- annemin - hıçkırık- ölüm yıldönümü '' dediğimde hemen kollarını bana sardı. Kollarının arasına iyice girip ağlamaya devam ettim.
'' Bitanem ağlama demicem, benim yanımda istediğin kadar ağla. Ama birde şöyle düşün annen şuan seni izliyo. Eğer ağladığını görürse üzülmezmi ''
'' Üzülür galiba ama kendime engel olamıyorum sarp, şerefsiz Aras yüzünden annem hayatını kaybetti. Ben ona seni anlatıcaktım, onun nasihatlerine kızıcaktım. İlerde evlendiğimi gördüğünde mutluluktan ağlıcaktık, anne olduğumu görücekti. Doğum yaptığımda yanımda olucaktı bana hep destek olucaktı. Ama ben onu erkenden kaybettim. Hemde ona son kez seni seviyorum diyemeden, onu öpemeden, o güzel kokusunu içime çekemeden kaybettim. Onunla bir sürü yapcak şeyimiz vardı. O beni hep korucaktı, her anımda yanımda olucaktı ama artık yok. Benim senden başka kimsem yok ki bi sen varsın bide ışıl ile umut. ''
'' Güzelim beni bana anlatırsın, benim uyarılarıma kızarsın, birlikte düğün günümüzde mutluluktan ağlarız, doğum yaptığında ben yanında olucam, ben sana her zaman destek olucam, seni herşeyden herkesten koruyacağım, her anında yanında olucam. Biliyorum annenin yerinde olamam. Ama her ne olursa olsun kavga etsekte, küssekte her şekilde yanında olucam. Ben senin her anında yanında olmak istiyorum ve olucam da. Eğer sende istersen bu sene bittiğinde evleniriz, ve gece uyuduğunda, sabah uyandığında, gün içinde yani her zaman senin yanında olurum. Seni asla yalnız bırakmam. Kavga ettiğimizde tek gideceğimiz yer yan oda olur. Sonra yine barışırız, yine küseriz. Ama ne olursa olsun birbirimizden hiç ayrılmayız ''
'' Sarp sen gerçekten mükemmel bir adamsın, seni gerçekten çok seviyorum ve seni de kaybetmek istemiyorum ''
'' Beni kaybetmiceksin güzelim merak etme ''
Dediğinde kollarımı sımsıkı boynuna sarıp kokusunu içime çektim. Okulların kapanmasına 5 ay falan vardı ve 5 ay sonra evlenecektim. Sabahları onunla uyanıp, geceleri onunla uyuyacaktım. Onun için yemekler yapacaktım. Düşüncesi bile mükemmelken gerçeğini yaşamak anlatamayacağım kadar çok mükemmel olurdu.
'' Sarp gerçekten benimle evlenmek istiyormusun ''
'' Bu sorumu güzelim tabiiki istiyorum, her anımda senin de olmanı istiyorum. Eğer erken dersen evlenmek için evlenmeden de aynı evde kalırız, her şekilde seni korurum, senin yanında olurum. Senin ne istediğin daha önemli benim için ''
'' Yani yaş olarak baktığımızda erken oluyor, ama kaybedeceğim hiç bişey yok ki her türlü yanımda olucaksın. Şuan bile aynı evdeyiz. Şuan sevgilimsin, evlendiğimizde kocam olucaksın. ''
'' Minik minik çocuklarımız olucak, kızımız güzelliğini senden alıcak, e oğlumuzda yakışıklılığını benden alıcak. Tek kavgamız önce anne yada baba dedi olucak. Senden bi parçam olucak. Çok mükemmel şeyler bunlar.''
'' Sen çok iyi bir baba olursun bundan eminim ''
'' Sende çok mükemmel bir anne olursun güzelim ''
'' Umarım öyle olur ''
'' Uyuyalım mı artık ''
'' Olur benim de uykum gelmişti zaten '' dediğimde kalkıp sarpın odasına gittik. Hemen yatağın içine girdiğimde sarp ta yanıma geldi.
'' İyi geceler çikolatacık''
'' İyi geceler bebeğim '' deyip yanağıma koca bir öpücük bıraktı. Bende onun yanağına bir öpücük bırakıp kafamı göğsüne koyup kendimi uykuya bıraktım.
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*Bölüm biraz karışık gibi oldu. Başı +18 sonra hüzünlü sonra mutlu falan filan dkxmjfk. Neyse umarım beğenirsiniz. Sizi çok seviyorum.