Hemen üzerimi değiştirdim. Siyah sweat ve siyah taytımı giydikten sonra parlatıcı ve rimelimi sürdüm. Saçlarımı açık bırakıp bolca parfüm sıktıktan sonra telefonumu alıp evden çıktım. Çok heyecanlıydım, acaba nasıl kokuyor diye düşünmeden edemiyordum. 5 dakikalık yürüyüşün ardından parka geldim ve beklemeye başladım. Arkamdan birinin sarılması ile ilk önce irkilsemde sanki tanıyomuşum gibi gelen ses' Şşş benim 'dediğinde rahatladım ve arkamı döndüm. Tamda tahmin ettiğim gibi yüzünde maske vardı. Sadece gözleri açıkta kalıyordu ama kafasına taktığı kapşonu nedeniyle tam anlaşılmıyordu. Hemen kollarımı boynuna sardım ve söylediğim gibi sımsıkı sarıldım. Oda hemen ellerini belime sardı. O gerçekten çok güzel kokuyordu. Böyle tam bir çikolata gibi tabi parfümü de işin içine girince gerçekten mükemmel bir koku ortaya çıkmıştı . Kokusunu derince içime çektiğimde kıkırdadı.
+Ciddi olduğunu düşünmemiştim.
-Ama çok güzel kokuyorsun, çikolata ve parfümünün karışımı gerçekten mükemmel.
+Sen daha güzel kokuyorsun, ömrüm boyunca sadece senin kokun ile yaşamak istiyorum.
-Belki gerçek olur ha Ne dersin
+Ama sen böyle yaparsan ben senden ayrılamam, eve seni de mi götürsem acaba.
-Umarım bi gün o da olur. Ama benim gitmem lazım, annem beni görüntülü arıcaktı, eğer evde olmadığımı görürse tabutçu amcalarla slowmo çekeriz.
+Tamam güzelim eve kadar birlikte gidelim o zaman.
-Tamamm olur. Bu arada kardeşin nasıl daha iyi oldu mu
+Evet daha iyi en az kafama tekme atacak kadar.
-Oy ben çana kıyamam ama acıdı mı kafan öpim mi
+Öpsenee çok acıdı.
-Eğil de öpeyim.
Eğildiğinde öpeceğimi sanıyordu ama kafasını ısırdım.
-Pis fırsatçı
+Ya ama acıdı, tekme attığı yeri ısırdın.
-Ya özür dilerim, nerden bileyim orası olduğunu. Eğil bu sefer gerçekten öpcem.
+Hıı eğileyim yine ısır demi yemezler pışşıığğh.
-Ya valla öpcem
+Iı o bir kere olur, inanmıyorum.
Dediğinde parmak uçlarımda yükselerek maskenin açık bıraktığı yere minik bi öpücük kondurdum.
+ Oha öptün sen beni, beni öptün sen, sen beni öptün.
-Evet öptüm nolmuş yani, hem sen benim sweat imi versene, eve giricem artık.
+Tamam al bakalım.
Deyip sweatini verdi ve maskenin izin verdiği kadar yanağımdan öpüp ilerlemeye başladı.
Hemen eve çıktım, tam odama gelmiştim ki annem aradı. Onunla konuştuktan sonra hemen bana verdiği sweat i giydim. Aynı onun gibi kokuyordu , kokuyu içime çekerek müzik dinlemeye başladım. Ve sweat ile foto çekip instaya attım.
(Fotoğraf temsilidir)Aryanızz_: Kokun..
Iamasarpp_ ve 13.352 diğer kişi beğendi
Yorumlar kapalı.Bn: Demek bu kadar çok sevdin kokumu
Ar: Evet sevdim, senide sevmem dileğimle. Bu arada orda söylemedim ama sesin tanıdık geliyo.
Bn: Umarım.. Evet olabilir, arada konuşmuşluğumuz var seninle.
Ar: Hımm, biraz zorlarsam senin kim olduğunu bulabilirim sanırım ama yapmıcam.
Bn: Yapma, zate çıkıcam karşına, hem sen bana ne hediye alıcaksın.
Ar: :))))) Bizimde aklımızda var bişiler.
Bn: Merak ettim söylesen mi acaba
Ar: Iı söylemem sürpriiiiz.
Bn: Peki tamam. Bana şarkı söylesene, senin sesinle uyumak istiyorum.
Ar: Peki atıyorum hemen.
Ar:
(Ses kaydı ****)
(Bugünüm yarın olsa, ya da hep yeni baştan
Yaşamak ne güzel olur hiç başlamamışsan
Geriye ne kalırdı yaşananları atsan
Seni bir daha yaşamak isterim aslında
Beni al kucağına, elini belime sar
Beni almadığın an üşürüm sabaha kadar
Beni al kucağına, elimi beline sar
Beni almadığın an ölürüm beni al
Biraz önce uyurken, seni koynuma aldım
Dudağından öperken uykudan uyandım
Sana böyle uzakken, seni bir daha sevdim
Yanına gelebilsem bir daha dönmezdim
Beni al kucağına, elini belime sar
Beni almadığın an üşürüm sabaha kadar
Beni al kucağına, elimi beline sar
Beni almadığın an ölürüm beni al
Beni al kucağına, üşürüm sabaha kadar
Beni al kucağına, üşürüm sabaha kadarİyi geceler çikolatam. Seni seveceğim)
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*.*