......

54 2 0
                                    

(3 hafta sonra)
'Noluyo ya bu ıslak şeyde ne ' gözlerimi açtığımda bana tersten sırıtarak bakan bi ışıl görmeyi beklemiyordum. O ıslak şeyde barbie bebeğin saçlarını ıslatmış yüzümde gezdiriyordu.

-Kızım malmısın ya sen başka uyandıracak yol mu bulamadın bebeğin saçıyla uyandırmak ne ya 

+Ya uyanmadın napim okul var bugün kalk da hazırlan hem seni bugün konuştuğum çocukla tanıştırıcam.

-O kim ya niye bana söylemedin

+Ayy unutmuşum ya neyse tanışcaksınız bugün zaten. Çok tatlı biri bizim okuldan hemde. Sarp ın da arkadaşı görmüşsündür belki.

-Bilmem olabilir. Neyse hadi çık da üstümü giyeyim.

Dediğimde çıktı. Bende hemen okul formamı giyip rimel ve parlatıcı mı sürdüm. Parfüm sıkıp ceketimi ve çantamı alıp ışıl ın yanına gittim. Kapıda beni bekliyordu. Hemen okula gittik. Okula girer girmez ışıl kolumdan çekerek kantinin oradaki masalara götürdü beni. Oraya baktığımda sarp ve yanındaki esmer çocuk dikkatimi çekti. Galiba konuştuğu çocuk esmer olan çocuktu.

+=ışıl
-=Arya
/=sarp
*=esmer çocuk yani umut

+ Arya bu umut. Umut  buda Arya

*Memnun oldum Arya. Buda sarp tanıyorsundur belki

-Bende memnun oldum evet tanıyorum.

/Naber Arya

-İyidir sarp senden

/İyi bende

Diye saçma bi diyalog geçti aramızda. Ya o değilde bu sarp ta baya bi yakışıklı yani şimdi. Yürüsem mi napsam çocuğa. Mavi gözleri, sarı saçları , gömleğin içinden belli olan baklavaları, hele o kasları, dudakları, burnu, kaşı, saçı, boyu, posu... Allahım Arya salağı kendine gel yedin bitirdin çocuğu resmen.

Işıl ile umut konuşmaya başladığında sıkıldığım için salak salak etrafa bakıyordum, birden bakışlarımı sarp a çevirdiğimde onun da bana baktığını gördüm. Hemen gözlerimi kaçırdım. Daha sonra yine baktığımda telefonu ile ilgilendiğini gördüm. Kimse beni takmadığı için tam kalkıyordum ki sarp

-Arya nereye

+Kantine gidiyorum çikolatalı süt alıcam

-Tamam birlikte gidelim bende sıkıldım bu çifte kumruların yanında. Dediğinde birlikte kantine gittik. Abladan çikolatalı süt istediğimde sarp ta istedi ve ikisininde parasını o verdi. Ne kadar parasını vermek istesemde kabul etmediğinde daha fazla ısrar etmedim. Beleş sonuçta boru değil ya.

-=Sarp
+=Arya

-Basket maçına varmısın

+Şimdi mi

-Hayır okul çıkışı ben seni evden alırım, istersen tabii

+Olur aslında, hem galiba bugün ışıl ile umut da dışarıda buluşur. Yalnız kalmam, eğlenceli de olur.

-Tamam o zaman ben geldiğimde sana mesaj atarım.

Dediğinde telefon numaramı nereden bildiğini soracaktım ki zil çaldı. Işıl ile  umut u da alıp sınıfa ilerledik. Bizim sınıfın önüne geldiğimizde sarp ve umut ile ayrıldık. Onlar diğer şubedeydi.

Tam da tahmin ettiğim gibi ışıl ile umut buluşacaklardı. Sarp ın teklif etmesi cidden işe yaratmıştı. Aslında heyecanlı değilim de diyemem. Sonuçta ilk defa baş başa buluşucaz, her Ne kadar basketbol oynamak için olsa da.

Bn: Napıyosun

Ar:Oo bilinmeyen beycim siz bizi hatırlarmıydınız ya

Bn:Seni unutmam ne mümkün her saniye aklımdayken.

Ar:Snrmdştm
     (Sanırım düştüm)

Bn: Böyle düşürürüm işte

Ar:ıy pis ego yığını

Bn: Sweatimi koklarken hiç öyle demiyordun ama.

Ar :Öhm neyse ya dersteyim ders dinliyormuş gibi yapıyorum sen napıyosun

Bn: Ne tesadüf bende aynı şeyi yapıyorum

Ar:AA tesadüfün böylesi.

Bn: ldmdnmd çıkışta napıcaksın

Ar:Sarp ile basketbol maçı yapıcaz sen napıcaksın.

Bn: Sarp ile yakın mısınız ki ikiniz maç yapıcaksınız.

Ar: Yani o kadar yakın değiliz ama konuşuyoruz arada. O teklif etti bende kabul ettim.

Bn: Hım peki

Ar:Çen bana trip mi atıyorsun çen

Bn: Ne tribi ya tutmıyım ben seni hadi bb

Ar: Ya anoncum saçmalama yani çocuk aşırı yakışıklı, kaslı, baklavalı, mavi gözlü, sarı saçlı, güzel dudaklı diye onu kıskandığını söyleme bana.

Bn: O özellikler bende de var yalnız. Hem sen sarpa karşı birşeyler mi hissediyorsun.

Ar: Ya hayır saçmalama, sana seni seveceğimi söylerken başka birine karşı bişey hissedemem, bunu yapamam, yapmak da istemiyorum zaten.

Bn: Ya seni yerim kızım, seni ısırırım.

Ar: Hay sikeyim hoca gördü bb öptm

Bn: öğtübmü

Bn: nE

Bn: sne beğni ğöptğnmğ

Bn : lan bi dakika gerçekte de öpmüştün sen beni

Bn: Ben niye bu kadar heyecan yaptım ki.

Bn: Allahım kendi kendime de konuşmaya başladım.

Bn : Beni bu kadar iyi gözlemlediğini bilmiyordum, demek ki dikkatini çekmişim, yakışıklı kaslı olduğumu herkes söyler zaten.

(silindi)

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*.*

TUT ELİMİ - TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin