Okul çıkışı telefonumu geri aldığımda ışıl ile birlikte eve geçtik. Hemen duşa girdim. Şuan herzamankinden daha da güzel kokmak istiyordum. O yüzden anonimden dolayı internetten sipariş ettiğim çikolatalı duş jelim ile yıkanacaktım. Saçlarımı yıkayıp, vücudumu da yıkadıktan sonra banyodan çıktım. Saçlarımı da vücudum gibi havluya sardıktan sonra odama ilerledim. Hemen siyah taytımı, siyah sporcu atletimi ve üzerine siyah ceketimi giyip, rimel ve parlatıcı mı sürdüm. Bolca çikolata kokulu parfümümü de sıktıktan sonra sarp ın gelmesini bekledim.
Zil çaldığında hemen koşarak kapıyı açtım. Sarp siyah şortu ve üzerine yapışan siyah tişörtü ve siyah ceketi ile tüm yakışıklılığı ile bana bakıyordu. Gözlerim kaslarında takılı kalırken birden kafamı sallayarak sarp ın yüzüne çevirdim bakışlarımı.
+=Sarp
-=Arya+ Hazırsan çıkalım mı
-Hazırım çantamı alıp geliyorum hemen
Dedim ve çantamı alıp evden çıktım. Saha yakın olduğu için sarp arabasını bizim evin önünde bıraktı. Yürürken adımlarımızı aynı anda attığımız için kıkırdadım.
+ Neye gülüyorsun
-Hiiç sadece ayaklarımız aynı anda adım atıyor, komik geldi.
Dediğimde oda sırıttı. Sarp ın sesi ve gözleri garip bir şekilde anonime benziyordu. Gerçi sesini ben anlamıyım diye kısık konuşmuştu ama yinede çok benziyordu. Acaba...Saçmalama kızım Arya, sarp kim sana yazmak kim. Ama keşke o olsaydı dedim içimden, keşke..
Sahaya geldiğimizde çantaları kenara bıraktık, ve maça başladık. Baskette iyiydim aslında ama sarp benden bin kat daha iyiydi.
15 dakikanın ardından berabereydik.Tam basketi atacakken sarp önüme geçti ve ben hızımı alamayıp sarp ın üstüne yapıştım. Kokusu çikolata gibiydi. Bu iyice şüphelenmeme yol açarken, hala sarp ın üstünde durduğunu farkedince özür dileyerek kalktım ayağa. Oda sorun olmadığını belirtti. Daha sonra maçı bırakıp soyunma odalarında üzerimizi değiştirdik.
Sarp sahil kenarında oturmayı teklif edince kabul ettim. Kayaların üzerine oturduğumuzda
-Sarp bişey sorabilirmiyim
+Sor tabiki
-Bana yazan bi anonim var ve oda senin gibi çikolata kokuyor. Yanlış anlama ama sen olma ihtimalin var mı
+Öyle mi, ama hayır ben değilim. Kuzenim bizde kalıyor 1 2 haftadır. Benimki bittiği için onun duş jelini kullanmıştım. O yüzden çikolata kokuyor. Eve giderken başka ağlıcam zaten.
-Peki anladım.
Dediğimde sarp hafif bir gülümseme gönderip cebinden sigara paketini çıkardı. Ona masum masum bakmaya başladığımda ne istediğimi anlamış olacak ki bana kaşlarını çatarak baktı ve
+Sen niye sigara içiyorsun ki niye hayatını tehlikeye atıyorsun, bakma benim de içtiğime ben 4 sene önce başladım ve bırakamıyorum.
-Aslında sürekli içen biri değilim arada sadece aklıma estikçe içiyorum. Bende 3 sene önce başlamıştım.
+ Bırakmanı isterdim.
-Umarım.
Dediğimde hafifçe gülümsedi ve bir dal da bana uzattı. Sigarayı içime çekip üflerken gözlerimi sarp tan alamıyordum. O an gözüme çok mükemmel biriymiş gibi geldi. Gerçi normalde de öyleydi ama..
Aklıma anonim gelince birden rahatsızca yerimde kıpırdandım.
+ Bişey mi oldu
-Hayır, yani aslında sanki anonime ihanet ediyormuş gibi hissediyorum. Başka Bi erkekle vakit geçirince içim bi tuhaf oluyo.