Baekhyun: pekala her şey çok gereksiz yere uzadı. Birbirimizi seviyoruz ve niye böyle uzatıyorum bende bilmiyorum.
Sanırım bazı şeyler gerçekten kolay unutulmuyor.
Tıpkı benim seni unutamadığım gibi...
Park Chanyeol: B-Baekhyun Sen...
Sen cidden,, ciddi misin?
Baekhyun: sanırım evet. Seninle mutlu olmak istiyorum.
Park Chanyeol: biz ikimiz eskisi gibi mutlu? Sen ciddi misin?
Baekhyun: daha kaç kere ciddi olduğumu söyleyeceğim Chan-ah.
Park Chanyeol: tanrımmm bu günleri de gördüm yaa.
Baekhyun: eskisi gibi olalım. Beni sevdiğini söyle ama bu kez sahte olmasın. Tamam mı?
Park Chanyeol: tamam tamam tamam. Yüz kere bin kere söylüyorum. Seni seviyorum seni seviyorum. Seni çok seviyorum.
Baekhyun: bende seni seviyorum Chanyeol.
Park Chanyeol: hemen şimdi yanına gelebilir miyim? Lütfen tüm bunların gerçek olduğuna inanabilmem için yüzünü görmeli gözlerinin içine bakmalıyım.
Baekhyun: pekala Chanyeol. Gel hadi bekliyorum.
Baekhyun Chanyeol'u onaylandıktan sonra telefonunu hemen karşısında duran sehpanın üzerine bıraktı. İster istemez gözleri dolmuştu. Ona yalan söylemek Baekhyun'u üzsede bu hayatta Chanyeol gibilerinde bir şeylerden ders alması gerekiyordu.
Para birçok kapıyı açıyordu evet ama her kapıyı açtığı söylemezdi...
♥♥♥
Bayram öncesi bölümü olsun bu da.
Sizi seviyorum bebeklerim. İyi bayramlar💕💕✴
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOLLİPOP(ChanBaek) Texting
Fiksi PenggemarHer şey Chanyeol'un tuvalet kapısı arkasında yazan ve gay bir çocuğa ait olan numarayı bulması ile başlar. Kai ile girdiği iddia yüzünden devam eder. ----- Texting severler ❤