Ormana Yolculuk

58 3 0
                                    

Sosyal medyada kurgulu paranormal olayların videosunu çeken genç bir grup, Yasin'in anlattığı hikaye üzerine adı vahşi cinayetler , kayıplar ve girişinde doldurulmuş insanların bulunduğuyla ilgili konuşulan Belgrat ormanına doğru yola koyulurlar. Gençler arabada yüksek sesli müzik hallerinden son derece memnun bir şekilde araçla ormana doğru giderler. Furkan müziğin sesini biraz kısar ve bu sırada Yasin'e Belgrat ormanındaki olayla ilgili soru sorar:

"Yasin bu Belgrat ormanı hakkında tam olarak ne biliyorsun. Yani bu olaylar ormanın tam olarak neresinde gerçekleşiyor?"

"Tam olarak bilmesem de ormanın içinde bir yerde ufak harabe bir ev varmış ve bu ufak evin etrafında ev sahibi dedikleri bir katil dolaşıyormuş. Ancak olaylar sadece bu evin etrafında da gerçekleşmiyormuş , o katil ormanı avucunun içi gibi bilirmiş ondan kaçmak imkansızmış. "

"Peki bu katili gören bundan kurtulan niri olmuş mu nerden biliyorlarmış katili?"

"Söylentiye göre bu ormandaki katili yakalamak için özel bir polis ekibi gönderilmiş ancak katili yakalayamamışlar hatta ekipten bir sürü kişinin öldüğünü ve ölmeden önce çok yüksek bir sesle çığlık attıklarını söylüyorlarmış. En sonunda da onların bir peluş oyuncağa çevirip oramanın girişine koyuyormuş."

Bu hikaye Aslı'yı tiksindirmiş , korkutmuş ve bi o kadar da germişti:

"Peluş oyuncağa çevirip ormanın girişine koymak mı bu nasıl bir delilik seviyesidir!"

"Korkulacak bir şey yok alt tarafı şehir efsanesi bunlar gerçek değil. Söylesene Yasin kaçan polislerden bu katili gören olmuş mu nasıl bi tipi varmış?"

"Bildiğim kadarıyla yüzünün büyük bir kısmı yanmış iri yarı biriymiş."

"Demek iri yarı ve yüzü yanık biri he."

Furkan derin bir düşünceye dalmıştı ve arabada kısa bir süreliğine sessizlik oluşmuştu Aslı bu sessizlikten rahatsız olarak:

"Yine ne düşünüyorsun Furkan?"

"Birazdan öğrenirsin. Sara senin makyaj malzemen yanında mı?"

"Evet de ne yapacaksın ki makyaj malzememi?"

"Sen eskiden dizi/film setlerinde makyöz olarak çalışmıştın ileride bir köy var o köyden iri yarı birini bulursak onun yüzüne yanık makyajı yapabilirsin değil mi?"

"Elbette bu benim için çok kolay iş."

"Tamamdır artık az çok aklımdakini anlamışsınızdır."

Furkan'ın aklında köyden birini katile benzetip onunla birlikte ormanda video çekmek vardı ve bu planını düşünmek bile onu çok mutlu ediyordu mutluluğu yüzünden bile okunabiliyordu. Ancak bu plan kafada bir kaç soru işareti bırakıyordu ve bu sorular yol boyunca sessizliğini koruyan grubun yaşça büyüğü Onurkan'ın sessizliğini bozmuştu.

"Her şey iyi güzel plan gayet tutarlı gözüküyor ama ya köyde iri yarı bir adam yoksa veya bizimle gelmek istemezse ne olucak?"

"Ben eskiden babamla buraya gelmiştim orada ki köyde geçimlerini odun satarak sağlıyorlar bu yüzden küçük yaşta odunculuğa başlıyorlar yani iri yarı bir adam çıkmayacak olması neredeyse imkansız ayrıca kabul edecektir çünkü ona yüklü bir para teklif edicem."

"Yanımızda o kadar para var mı?"

"Sen o işi bana bırak ben para işini hallederim."

Bu para muhabbeti Yasin'in canını sıkmıştı ve Furkan'a tartışmaya başlamışlardı.

"Nasıl halletmeyi planlıyorsun bay çok zeki ordakileri kandırmayı mı planlıyorsun daha önce yaptığın gibi!"

"Kes sesini Yasin bu seni hiç alakadar etmiyor ben bi yolunu bulucam dediysem bulucam!"

"Ne demek seni alakadar etmez bu beni bal gibi de alakadar eder 3 kuruş para kazanacaz diye senin yüzünden yemediğimiz hakaret kalmadı milleti gelin iş bitince para vericez diye kandırıp iş bitince de paralarını vermeden kaçan sen değil miydin!"

Bu ikisi arasında ki tartışma çok alevlenmişti ve bu araçtaki diğer kişileride yeterince rahatsız etmeye başlamıştı.

"Yeter susun artık! Siz iki aptalın tartışmasını dinlemek için gelmedik biz buraya anladınız mı? Şimdi kapayın o çenenizi ve işinize odaklanın."

"Onurkan haklı şu para mevzusunu daha fazla uzatmayalım köylünün parasını da aramızda toplayıp veririz olur biter."

"Evet bende Sara'ya katılıyorum şimdi herkes yanında ne kadar var onu söylesin de ona göre hesap edelim."

Gençler yaş sırasına göre para sayımı yapmaya başlamıştı.

"Onurkan sende ne kadar var?"

"Bende 250 TL var Aslı."

"Yasin sende ne kadar var?"

"Bende 600 TL var."

"Güzel. Peki Sara sende?"

"Benim yanımda nakit yok paramın hepsi kartımda."

"Kartında ne kadar var."

"Yaklaşık 2500-3000 TL civarı"

"Tamamdır şu ileride ki benzinlikte ATM vardır oradan paranı çekersin. Furkan?"

"Bende 500 TL var."

"Tamamdır. Benimde kartımda 2000 TL var. Hepimiz toplam 1000 TL verirsek bence kabul eder."

"Evet zaten bu işi halledersek çok deli para kazanırız."

"Evet o adama vericeğimiz paraya sonuna kadar değicek."

Gençler kazanaçağı parayı düşününce çok mutlu olumışlardı, ortamda ki gergin hava gitmiş yerine neşeli hava gelmiştir. Aslı bu neşeli havayı arttırmak için müziğin sesini iyice açmıştır. Arabayla ilerledikten bir süre sonra benzinliğe varmışlardı, arabanın benzinini doldururken gruptaki kadınlar kartlarından para çekmek için ATM nin yolunu tutmuştur, erkeklerde marketten yolda yemek için atıştırmalık almışlardır.
Biraz sonra tekrar yola çıkmışlardır ve o neşeli hava hiç eksilmemiştir hatta kazançlarını düşündükçe daha da mutlu olup daha da havaya giriyorlardır. Nihayet gençler bahsettikleri köye ulaşmıştı ve heyecanla iri yarı birisini aramaya başladılar. Ancak köydeki herkesin sakalı olduğu için bir türlü aradıkları tipte birini bulamıyorlarmış. Tam vazgeçicekken bir evin önünde oturan ve onun önünden geçen herkesin selam verdiği sakalları ağarmış yaşlı adamı farkettiler. Bu adamın köyün ileri gelen birisi olduğunu ve köyün tamamanı tanıyabileceğini düşünerek yaşlı adamın yanına gitmişler. Yaşlı adamla konuşmaya grubun en büyüğü Onurkan başlamış.

"Merhaba amca sen buranın sevilen tanınan birisine benziyorsun. Bizim bi işimiz varda acaba bu köyde iri yarı sakalsız bi adam var mı?"

Yaşlı adam sakallarını ovuşturarak gençleri iyice süzdükten sonra onlardan zarar gelmeyeceğini anlamıştır.

"Ne yapacaksınız bakalım siz iri yarı sakalsız adamı genç yabancılar."

"Amca biz video çekiyoruzda eğlence amaçlı bize de böyle iri yarı sakalsız bir adam lazım varsa burada öyle biri bize yardımcı olabilir misiniz parası neyse veririz?"

"Siz zararsız tiplere benziyorsunuz. (Yaşlı adam doğrularak ilerideki evi işaret eder) Bakın şu evde tam aradığınız bi adam oturuyor ismi Hasan ona sizi benim göderdiğimi söyleyin."

"Çok teşekkür ederiz amca hadi sağlıcakla kal."

Gençler yaşlı adamın yanından ayrılıp bu sefer aradıkları kişi olucağını düşündükleri Hasan'ın evine doğru yola koyulurlar...

CAPGRASHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin