Sziasztok! Ne haragudjatok, de most nem résszel jöttem, de kérlek olvassátok végig!
Bizosan sokan hallottatok a május 29.-én történt Dunai hajóbalesetről. Ha nem, most pár mondatban leírom nektek.
"Május 29. este felborult, és elsüllyedt a Hableány turistahajó a Margit híd magasságában a Dunán. Eddig hét holttestet találtak meg és hét túlélő van, a hajón 35-en utaztak, 21 embert még keresnek. A mentést nehezíti a Duna rendkívül magas vízállása és az áradás miatti hatalmas sodrás, ami miatt a búvárok nem tudják megközelíteni a hajó roncsát. " ~Index
Annyit fűznék hozzá, hogy a hajó turistái Dél-koreaiak (Egy 6 éves kislány is elhunyt...) voltak illetve egy két fős magyar személyzet. Persze ez nem lényeges, hiszen bármilyen nemzetiségű emberekről lenne szó, a történtek akkor is borzasztóan megrázóak, csak nekünk Kpopereknek, és Dél- Korea "rajongóknak" nyilván így még közelebb áll ez az eset a szívűnkhöz.
Engem személy szerint nagyon megrázott a katasztrófa, és el sem tudom képzelni mit élhetnek át az elhunytak/eltűntek rokonai.Minden drága olvasómat arra szeretném megkérni, ha hisz Istenben, ha nem, egy kedves imát mondjon el magában a hozzátartozókért, hogy könnyebben átvészeljék a veszteséget, és ezt a borzalmas tragédiát. Ne értem tegyétek ezt meg, ne azért mert én megkértelek rá, hanem ő értük. A lelkük meggyógyulásáért.
És bár tudom, hogy ezt nem valószínű, hogy látják az érintett személyek, de részvétemet nyilvánítom minden elhunyt hozzátartozójának. Kitartást, erőt és szeretet küldök innen távolról is. Veletek vagyunk. A szívűnk most értetek dobban.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡🇰🇷🇰🇷🇰🇷♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡Kérlek, ha tudjátok, juttassátok el minnél több emberhez. Mert nem kell testileg a hozzátartozók mellett lenni. Lélekben kell őket segíteni, mindegy mekkora távolságról. Ez a legjobb amit tehetünk. Tartsunk össze.~
Bármi kérdésetek van az esettel kapcsolatban, tegyétek fel nyugodtan.
Vigyázzatok magatokra!♡
YOU ARE READING
Eljátszott esélyek [ Kim Taehyung and BTS ff.]
Fanfiction"Egyik pillanatban azt mondta szeret. Aztán a másikban úgy sétál ki az ajtómon, hogy pontosan tudom, ebben a percben lépett ki az életemből is. A személy akibe visszafordíthatatlanul beleszerettem." Jaysie Wolfram egy mély depresszióban szenvedő lán...