3. bölüm ♡

76 5 5
                                    

LİDYA KILIÇ
İçeri geçtikten sonra yaklaşık bir on dakika diğerlerini beklerken sohbet ettik.Kapı çaldığında Kaan "Batu ve Barış gelmiştir" dedi kapıyı açmak için ayağı kalkarken.Biz sohbet etmeye devam ederken Batu ve Barış denilen çocuklar içeri girmişti.Barış sahildeki Barıştı!Onu gördüğümde utanacağımı sanıyordum.Zaten utanmıştım ama bu duruma olan mutluluğum onu bastırıyordu.Bir anda gözlerimiz buluştu.Bana sırıtmaya başladı ve bende ona sırıttım.Kaan bizi onlarla tanıştırdı.Daha sonra birlikte kahve içip derin bir sohbete daldık.Uzun bir konuşmadan sonra sahile gitmeye kara verdik.Sahilde bisiklet süren çocuklar vardı.Onlara baktıkça bugün yaşananlar aklıma geliyordu.Komik olduğundan sırıtmama engel olamıyordum ama o çocuk...Gerçekten Burak'a benziyordu.Kendisi namı diğer eski sevgilim.Bazenleri yüzsüz gibi bana yazıyor.Her ne kadar sinirim bozulsada kafama takmamaya çalışıyordum.


BESTE YAMAN

Sahilde dolaşırken burnuma midye kokuları geldi.Kumsal,Damla ile konuşuyorlardı.Lidya ise arkamızda bize yetişmeye çalışıyordu.Onun yanına gittim.Önce bana baktı ve sonra kullağıma eğilip''Beste ben ayı gibi açım''diye fısıldadı.Bende aç olduğumu fark ettim.Lidya ile bir midyeci bulduk.Damla bize bakıp''Nereye gidiyorsunuz''diye seslendi.Biz "midye yiyeceğiz , siz gezin." dedikten sonra midyeciye doğru ilerledik.Birkaç saniye sonra ikimiz elinde 15 tane midye vardı.Lidya ile birbirimize bakıp sırıtyorduk ve bir yandan ise midyeleri midemize gömüyorduk.


DAMLA VURAL

Lidya ile Beste bir kaç dakika sonra yanımıza geldiler.Ellerinde ise midyeler vardı.Batu ve Barış onlara sırıtarak bakıyorlardı.Kaan,Kumsal'ın yanına geldi bir şeyler konuşmaya başladılar.Barış Lidya'ya bir tane midye vermesi için yalvarıyordu ama Lidya vermemekte karalıydı.Biraz dolaştıktan sonra bir kafeye oturma kararı aldık.Herkes içecek bir şeyler söyledi.Ben ve Beste gazoz aldık.Lidya,Barış ve Kumsal ise kola.Kaan,Batu ve Kuzey de soda aldı.Barış Kaan'ın kulağına bir şeyler fısıldadı.Ardından ikiside kafalarını onaylarmış gibi salladıktan sonra Barış Lidya'ya şeytani bir gülüş attı.Sanırım birazdan kötü şeyler olucaktı.Ama bu çocuklarla yeni tanıştığımız için bir sorun olucağını düşünmüyordum.Ama...oldu.

LİDYA KILIÇ

''SEN MAL MISIN??''diye bağırıyordum.Hızlıca lavaboya gittim.Ha bu arada ne mi oldu.Barış gerizekalısı üstüme kolayı boşaltıp,şeker paketlerini tek tek açıp tekrar üstüme boşalttı.Yapış yapıştım.Bunu neden yaptığını anlamadım.Daha yeni tanışmıştık.Ama bunları yaptıktan sonra ''bana midye vericektin''gibi şeyler söyledi ve güldü.Allah sevgilisine yardımcı olsun.Ben Kaanlara da acıdım.Bu her bir boka böyle yapıyorsa ohoo...Çok zor.Annesine de maşallah kadın cağız çocuğun istediklerini yapmıştır.Sinirlerim cidden bozuktu.Lavabodan çıktıktan sonra kızları gördüm.Onlar Barış'a bağrıyorlardı.Barış ise sadece bir şaka olduğunu söylemişti.ŞAKA?oğlum sen daha şaka görmemişsin.Barış bana doğru yaklaştı kulağıma eğilip''hiç pişman değilim''diye fısıldadı.Bu çocuk mal mı?Ne kadar da saçma ya.Durduk yere niye yapıyorsun o zaman gerizekalı.Elindeki ketçap şişesini açıp benim suratıma sıktı.Gülmeye başladı.Ben acayip sinirlenmiştim.Ona tokat attım.Biraz afalladı fakat bana dönüp mal mal sırıttı.Sonra kafeden çıktı.Kızlar bana şaşkın gözlerle bakıyorlardı.Kafedeki herkese rezil olmuştum.Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum.


KUMSAL AKSEL

Bu garip olayın ardından sonra herkes evlerine dağıldı.Kaan Barış adına özür diledi.Lidya güzel bir duş aldıktan sonra yanımıza geldi.''Siz biliyor muydunuz?''dedi.Beste ile kafamızı olumsuz şekilde salladık.Ama Damla hiçbir şey yapmadı.Üçümüzde ona bakıyorduk.''Ben sadece Kaan'ın kulağına fısıldayışını ve şeytani sırıtımasıyla sana baktığını gördüm''dedi.Çok garip.Daha bugün tanıştığı bir insana böyle şeyler yapması çok saçmaydı.Bu konuyu hemen kapatıp sohbet etmeye başladık.Bir süre sonra karnım guruldamaya başladı.Ardından Damla'nın da.Lidya bizim yüzümüze bakıp sırıttı ve''Size pizza yapmamı ister misiniz?''dedi.Hepimiz heycanlı bir şekilde ''EVET'' dedik.Lidya mutfağa gittikten sonra bende odama,üstümü değiştirmeye gittim.Dolabın kapağını açmamla dolabın üstüme düşmesi bir oldu.


BESTE YAMAN
Bugün çok yorucu bir gündü.Yeni komşularımızdan Barış denilen çocuk Lidya'ya bir şaka yapmış ve Lidya çok sinirlenmişti haklı olarak.Evlere dağıldığımızda Lidya'nın siniri biraz olsun yatışmıştı bir süre konuştuktan sonra hepimiz acıkmaya başladık.Lidya bize "size pizza yapmamı ister misiniz?" diye sorduğunda hepimiz önceden çalışılmış gibi aynı anda heyecanlı bir şekilde "EVET" dedik.Lidya bize göz kırptı ve mutfağa gitti.Bir süre boyunca Damla ile oturup televizyonda en sevdiğimiz diziyi izliyorduk.Daha sonra Kumsal da geldi.Burnumuza pizza kokuları geldiğinde dizinin en heyecanlı bölümünde olmasını umursamadan mutfağa koştuk.

DAMLA VURAL
Pizzaları yedikten sonra hepimiz tekrardan salona yığıldık.Beste ortaya "ee yarın ne yapıyoruz" diye bir soru bıraktı.Hepimiz ona baktığımızda yorgun olduğumuzu belirtmek istediğimizi anlamıştı.Daha sonra "Antalyadan buraya neden geldik ozaman orda da oturabiliyorsunuz" dedi konuşmasına devam ederek.Kumsal "şeye gidebiliriz aslında..." dediğinde Kumsalın sesi kapının çalmasıyla kesildi.Ben "ben bakarım" dedim kapıya yönelirken.Kapıyı açtığımda Kaan ve Yanında elinde bir çiçek ile Barış duruyordu.Bir kaç saniye birbirimizle bakıştık.Ben "bu saatte ne..." dediğimde Kaan sözümü kesip "Barış özür dileyecek" dedi.Barış ona "sadece şakaydı" desede kısık ama üçümüzünde duyabileceği bir ses ile.Kaan "Lidya evdemi?" dediğinde ben onlara "bir dakikaya geliyorum bekleyin" dedim ve kapıyı kapattım.Kızların yanlarına gidip "Barış ve Kaan gelmiş" dedim.Daha sonra Lidya ve Kumsal aynı anda "Ne" diye bağırdılar.Bende konuşmama devam ederek "Barış senden özür dileyecekmiş elindede çiçek var" dedim sakin bir ses tonuyla.Kızlar ayağı kalkıp kapıya doğru gittiklerinde bense sakin bir şekilde oturup televizyon karşısında telefona bakan Beste'nin yanına oturdum.

KUMSAL AKSEL
Kapıyı doğru koştuk ve kapıyı açtığımıza Barış elinde çiçek ile duruyordu gerçekten yanında ise Kaan vardı.Barış "Lidya sadece şakaydı" dedi.Lidya ona bakıp "sadece bukadar mı ?" dediğinde"Özür dilerim Lidya" dedi kafasını eğip.Daha sonra konuşmasına "daha yeni tanışmıştık" dedi.Lidya bana baktı ve sonra tekrar Barışa baktı.Kaan sessizliği bozmak adına "Affederseniz yarın yine telafi olarak birşeyler yapmak istermisiniz , Kuzey ve Batu da sevmiş sizi". Lidya tekrardan bana bakıp çiçeği aldı elinden Barış'ın.Daha sonra "Beste bütün gece yarın nereye gitsek diye sormayacak olsa kabul etmezdim" dedi yanıt olarak bu Kaan'ın teklifini kabul etmek oluyordu.Barış sırıtmaya başlayarak "yanlız yarın ilk tanışmamız değil artık arkadaşız yani sana şaka yapabilirim" dediğinde Lidya kaşlarını kaldırarak ona bakıyordu.Kaan "Barış hadi kanka hadi gidelim biz" dediğinde Barış "pekala" dedi onaylayarak.Ben "iyi geceler" dedim gülümseyerek.Barış hemen dönüp "yanlız yarın kaçta nereye gidiyoruz onu konuşmadık" dediğinde Kaan "numaramı veriyim" dedi.Aslında komşuyduk ne söyleyeceksek gidip söyleyebilirdik ama ben durumu bozmadan hemen öne atıldım ve elimde olan telefonumu ona uzattım.O kendini çaldırıp telefonu bana uzattı gülümseyerek.Gittiklerinde ise koşarak kızların yanına gittik ve ben "Numaramı aldı" diye bağırdım.Kızlar hemen meraklanıp ayağı kalktılar.Lidya "biraz çiçeğimi konuşalım" dediğinde hepimiz ona döndük bu sefer.Beste "çiçeğin var!" dediğinde aşağı yukarı başını salladı.Damla "Kız bir an aklımdan çıktı hemen ikinizde anlatıyorsunuz." dedim heyecanlı bir şekilde.

INSTAGRAM KARAKTERLERİN PARODİ HESAPLARI
- Kumsal Aksel @/kumsallaksel
- Lidya Kılıç @/lidyakilic
- Damla Vural @/damlavuraall
- Beste Yaman @/besteyaaman
-Gökay Çakır @/gokaycakirr

LunaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin