5. bölüm ♡

106 3 0
                                    

BESTE YAMAN
Sabah Gökayın yüzüme su dökmesiyle uyanmıştım.Bana "susamışsındır" diye bir bahane sundu.Yüzümü yıkayıp dişimi fırçaladıktan sonra aşağı indim.Kızlar televizyonda magazin programı açmış sohbet ediyorlardı. "Günaydın" dedim.Kızlarda karşılık verdiğinde bende yanlarına oturdum.Lidya "bugün bizim havuza mı girelim yoksa denize mi gitmek istersiniz?" diye sordu. Kumsal "denize gideliim." diye bağrışmaya başladı. Aslında ben de denize gitmek istiyordum. Hepimiz onaylayınca denize gitmeye karar verdik. Damla" Erkekleri çağıracak mıyız?" diye sordu. Fakat salise bile geçmeden Lidya "Aslaaaa" diye bağırınca hepimiz erkekleri çağırmaktan vazgeçtik. Daha sonra herkes üstünü değiştirmek için odalarına dağıldı.

GÖKAY ÇAKIR

Yarım saattir aşağıda kızların hazırlanmasını bekliyordum. Hayır yani altı üstü denize gidicektik bu kadar uzun süren şey ne olabilirdi? Ben mal gibi hayatı sorgularken kızların hepsi geldi ve hemen taksi çağırdım. Aslında sahil uzak değildi ama aşırı derecede yürümeye üşeniyordum.

DAMLA VURAL

Gökay'ın ısrarı ile sahile taksi ile gitmek zorunda kaldık.Ön koltuğu Gökay kapmıştı bu yüzden arkada sıkışık bir şekilde oturuyorduk.Lidya kulaklığını takmış müzik dinliyordu.Beste ile Kumsal sohbet ediyordu.Ben ise bomboş etrafa bakıyordum.Bir süre sonra sahile gelmiştik.Taksiden indik.Parayı Gökay ödemişti.Bu durumdan şikayetçi değildi fakat elbette bir karşılığını isteyecekti.Sahilde sadece şemsiyeler hazırdı.Şezlong vb şeyler yoktu.Yanımıza yedek olarak havlu almıştık.Onları yere serdik ve üstlerine oturduk.Gökay ile Lidya kum ile oynuyorlardı.Kumsal kitap okuyordu.Beste ise bir yere odaklanmış bakıyordu.Sanırım dalmıştı.Elimi onun gözünün önünde salladım.Elimi indirdi ve baktığı yeri işaret etti.Kafamı oraya çevirmiştim.Bir dakika..Yoksa.Beste ile birbirimize baktık.Sonra Lidya'ya baktık.Gökay ile kumdan kale yapıyorlardı.Mutluydu.Onun mutluluğunu bozmak istemediğimiz için sustuk.Ama bir kaç saniye sonra suratında bir kızgınlık belirmişti.Tam karşımızda Burak ve aptal arkadaşları vardı.Burak Lidya'ya aptal sırıtışını yapıyordu.Lidya ise sövmemek için kendini zor tutuyor gibiydi.


LİDYA KILIÇ

Sinirli bir şekilde ayağa kalktım.''DEFOL''diye bağırdım.O ise kollarımdan sıkıca tuttu ve gülümsedi.Gülümsemesi sinirimi daha çok bozmuştu.Onun kollarından kurtulmaya çalıştım.Ama başarısız oldum.''Seni özledim''dedi saçlarımı okşayarak.Ben ise onun karnına tekme attım.''Bak Burak buraya tatil yapmak için geldim seninle uğraşamam çek şu ellerini üstümden ve DEFOL''dedim.Onun kollarından tekrar kurtulmaya çalıştım.Bu sefer başarılı olmuştum.Sonra gitmesini istediğim için onu ittim.Sırıtıyordu.Gözlerimiz bir kaç saniyeliğine birbirine kenetlendi.Sonra birden sol gözünden bir yaş düştü.Ben dahil herkes şaşırmıştı.''Üzgünüm''dedi titreyen bir sesle.Biraz daha durduktan sonra bana sarıldı.Ona karşılık vermedim.Çünkü istemiyordum.Anlayınca çekildi.''Lütfen''dedi.''Burak DEFOL''dedim.Onu affetmem imkânsızdı.Çünkü kalbimi çok kırdı.''Lütf-''bir ses Burağın konuşmasını kesti.Sesin geldiği yere baktım.''Oğlum zorlamasana kızı seni istemiyor''dedi Barış.Bir günüm bu salak çocuk olmadan geçmeyecek değil mi?''Barış sen karışma''dedim sert bir sesle.''Burak bana şaşkın bir şekilde bakıyordu.''Hadi şimdi git''dedi Barış.''Sanane''dedi Burak sert bir sesle.Kavga çıkmasını istemediğim için bir şeyler yapmam gerkiyordu.''İkinizde defolur musunuz''dedim.İkiside bana aynı anda baktı.''Sana da iyilik yaramıyor''dedi Barış.''Senin yardımına ihtiyacım yok''dedim.Burak uzaklaşmaya başladı.Barış'a baktım.Ot gibi duruyordum.''Oğlum gits-''Beste sözümü kesti.''Lidya bir sakin''ayağa kaltık ve omuzlarımdan tutup beni yere oturtturdu.''Barış diğerlerini çağırıp bize katılsanıza''dedi.''Beste?!''dedim şaşırmış bir şekilde.İkiside aniden bana baktı.Beste bana sert bir bakış attı.''Tamam o zaman ben çağırıyım''Barış telefonunu çıkarıp arama yaptı.''Kızım bir sakin ol çocuk anneni mi öldürdü?''dedi Kumsal.Diyecek bir söz bulamadığım için sessiz durmayı tercih ettim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 25, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

LunaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin