თავი 32

1.6K 103 37
                                    

- ნიკ?!- გაკვირვებულმა წამოვიძახე.

ნიკს სახე გაებადრა , ჩემსკენ წამოვიდა  და მომეხვია , მეც მოვხვიე ხელები.

- რამდენი დრო გავიდა- თქვა - არ შეცვლილხარ! ისევ ისეთი საყვარელი ხარ!- გაიცინა. ამ სიტყვებზე თვალი ჰარისკენ გავაპარე. ნიკს დაბღვერილი სახით უყურებდა , ალბად ათასჯერ მაინც წარმოიდგინა ნიკის გატყავება.

-ნიკ გაიცანი ეს ჰარია-ჰარისკენ შევტრიალდი. ხელი ხელზე მოვკიდე და ჩემკენ მოვწიე , არც მან დააყოვნა ,მალევე მომხვია ხელები მჭიდროდ წელზე.

- გამარჯობა- გაუღიმა ნიკმა.

- გაგიმარჯოს- ბოხი და სერიოზული ხმით თქვა, შემდეგ კი ხელი ჩამოართვა.

- ჰარი ჩემი შეყვარებულია- ვთქვი.

- მართლა?-იკითხა ნიკმა- ამ.. კარგია , მიხარია.

ვიგრძენი თუ როგორ მომიჭირა ჰარიმ წელზე დადებული ხელი.

-ლისა არ გინდა სადმე შევხვდეთ? ძველი დრო გავიხსენოთ.- გამიღიმა.

- გააჩნია დროს მეგობარო-თქვა ჰარიმ.

- რა?- გაიკვირვა ნიკმა

- მე და ლისას სადმე განსატვირთად გვინდა წასვლა. ამიტომ გააჩნია როდის გინდა შეხვედრა მასთან- თქვა დაძაბული ხმით ჰარიმ. მას გაკვირვებუკმა გავხედე.

- ამ.. არ ვიცი მე..- დაიბნა ნიკი.

- ნიკ შენი ნომერი მომეცი და შეგეხმიანები. ჩვენ  გვეჩქარება-თუ აქედან სწრაფად არ წავიდოდით ალბად ჰარი იმასაც კი მოიმიზეზებდა მე და ლისას ქორწილი გვაქვს და ვერ წამოვაო.

- კარგი-მე და ნიკმა ნომრები გავცვალეთ , შემდეგ კი ერთმანეთს დავემშვიდობეთ.

- ეს რა ჯანდაბა იყო?!- იკითხა გაბრაზებულმა ჰარიმ.

- გთხოვ ეჭვიანობის სცენებს ქუჩაში ნუ მომიწყობ. სახლში დავბრუნდეთ და იქ ვისაუბროთ- ჰარიმ რაღაც ჩაიბურტყუნა და გზა გააგრძელა , მეც მას მივყევი.

 I'll never fall in love with you(დასრულებული)Where stories live. Discover now