4

13 2 0
                                    

-[T.I] Poznaj chłopaków! To jest Nomjoon.- chłopak podał ci rękę i pocałował w dłoń na przywitanie, nadziejka widząc to przyciągnął cię do siebie i kontynuował dalsze przedstawianie chłopaków.
-To co dzisiaj serwujesz Jin?- spytałaś się trochę zawstydzona.

-Bibim Guksu.- Posłał ci szczery szeroki uśmiech.
Usiedliście wszyscy do stołu i zaczęliście rozmawiać.
Super ci się z nimi spędzało czas.
-Przepraszam was na chwilkę.- poszłaś do toalety.

------------------------------------Hobi---------------------------------------

-Ona jest świetna!- Powiedział podekscytowany Jungkook. Zaczęli ją chwalić, że to na 100% ta jedyna.
-Bierz się za nią- Jimin zrobił lenny face.
-Musisz jej jakoś zaimponować...- odparł Tae a potem jeszcze dodał
-Wiesz, wkońcu znacie się już prawie 2 miesiące.

Dalej wymieniali się po chwałami ja tylko patrzyłem na nich z dumą, myślałem że im się nie spodoba bo uroda [T.I] nie jest typowo koreańska. Bardzo mnie to cieszy że ją polubili. Mała była coś za długo w tej toalecie może coś jej się stało?
Jak najszybciej poszedłem to sprawdzić.
-Ej (w między czasie otworzyłem drzwi) co ty tak dłu...

-Hobi!

-Oj sorry sorry!- Ona stała tam w samej bieliźnie, zrobiło mi się głupio. Nie pamiętam kiedy tak się zawstydziłem a zarazem podnieciłem.

-------------------------------------[T.I]---------------------------------------

Ktoś łapię za klamkę...
-Ej co ty tak dłu...

-Hobi! Wyjdź!

-Oh! Sorry sorry!

Był to zdezorientowany Hobiasz, zrobiło ci się troszkę głupio. Nie wiedziałaś czy mogłaś się u nich przebrać no ale chciałaś wyglądać dobrze a nie że spodnie i kawałek bluzki są brudne od potrawy Jina.
Gdy wyszłaś z toalety o ścianę opierał się czerwony Hobi.
-Sorki...

-Nic się nie stało. Nie powinnam się przebierać tutaj.

-A mogę wiedzieć dlaczego się przebierałaś?

-Bo ubrudziłam sobie spodnie i bluzkę sosem z Bibim Guksu.

-Mogłaś mi powiedzieć wcześniej haha.

-Nie chciałam robić zamieszania.

On tylko pokiwał głową i pocałował w czubek głowy, wróciliście do grupy. A zaraz rozbawiony Jimin powiedział.
-Dawajcie! Zagramy w Just Dance!

Jimin włączył grę, pierwsi byli Jimin z Yoongim.
Potem Jin z Nomjoonem
A zaraz Jungkook z TaeTaem.
No i na końcu byłaś ty i Hobi (oczywiście on wybrał piosenkę) po chwili chłopcy zaczęli klaskać i mówić "Uuuu" okazało się że Hoseok wybrał dla was BARDZO romantyczny taniec.
-Uważaj na stopy...- posłałaś lekki uśmiech.

Zaczęliście tańczyć a bangtani uważnie obserwowali nasz taniec z kanapy.
Dłoń Hobiego zatrzymała się na twojej pupie, zbliżyliście się bardziej do siebie, potem nie zwracaliście uwagi na kroki stworzone przez grę tylko taczyliście po swojemu. Musiałaś przyznać że było bardzo przyjemnie. Piosenka się skończyła a wy staliście bez ruchu przytuleni do siebie.
-Ej, gołąbeczki?- Taeś się zaśmiał.

-Piosenka się skończyła!- krzyknął Park.

-GODZINA 00:42.-

-Oj ja chyba będę uciekać.

-Nie ma takiej opcji zostajesz u nas. Jest już późna godzina, Hobi da ci swoją koszulkę-, Powiedział troskliwie Nomjoon a Suga złapał cię za policzek przechodząc obok was.
-Dobra! Ja się nią zajmę- Chłopak pociągnął cię za rękę i zaprowadził do swojego pokoju.
-Proszę.- Podał ci koszulkę z napisem "King"
-Kto jest twoją Queen?- Zaśmiałaś się pod nosem a on to zauważył.
-Dostałem ją od jednej ARMY.

Poszłaś się umyć i przebrać, bluzka Hobiego była wygodna i już przesiąknięta (może brzmi to trochę ochydnie ale nie wiedziałam jak to inaczej ująć) jego zapachem. Uhhh i love it!
Gdy weszłaś do pokoju Hobi już leżał wygodnie w łóżeczku.
-Nie za dobrze się leży?- Mówiłaś to wskakując pod kołdrę.
-Wygodniej jest z tobą.

Popatrzyłaś mu w oczy a on tobie.
-Chciałbym się teraz pocałować ale nie wiem czy mogę.
Nic nie odpowiedziałaś tylko go pocałowałaś, trwało to jakieś 5minut.
-Dobranoc!- Wykrzyczał Jungkook

-Zamknij mordę! Daj spać!- a zaraz Suga.

-Dobranoc- I reszta.

Gdy Hobi zasnął chwilkę się na niego popatrzałaś i też zasnęłaś.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hejcia hejcia! Sorki, że musicie czekać tak długo na kolejne rozdziały ale wiecie... Szkoła, nauka, wycieczki i takie tam. No poprostu nie ma czasu. Ale w wakacje możecie spodziewać się wielkiego spamu!

A i w wakacje spodziewajcie się kolejnej opowieści! Która jest dla fanek Jina😘😘

Przepraszam za błędy 🤭

Jesteś tą JedynąOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz