2.KAPITOLA

214 9 2
                                    

Ahoj:)) Je tu další díl Winner!:)) Zatím si to moc lidí nečetlo, ale to nevadí, doufám, že se to už brzo zvedne, ale stějně moc děkuju, že si tospoň někdo čte..:))

Zazvonila jsem do našeho bytu. Čekala jsem 5 minut a pak jsem zazvonila znovu. Jasmin mi neotevírala. "Sakra," zanadávala jsem si sama pro sebe a rozešla se zpátky k autu. Nastartovala jsem motor a rozjela se do centra. Zastavila jsem se u malého butiku. Je jeden z mých oblibených, a ani tam neni oblecení tak drahé, jako v jiných obchodech. 

Vešla jsem do butiku a začala se koukat po oblcečení. Našla jsem svetr. Byl opravdu nádherný. Šedý a na něm byla kočka, která měla zvednutou tlapku a k tomu byla taková ta bublina z komiksu(snad víte, co myslim:D) a v ní napsano 'High five!'. Neváhala jsem a hned si ho šla s dašími věcmi vyzkoušet do kabinky. Najednou vidím, jak se ke me hrne nějaká holka. ,,Ahoj, ty budeš v tom novým videu od 1D, žejo?!" zůstanu na ni koukat, protože vůbec nevím, jak k tomu přisla. Pak mi došlo, že celkem dlouho mlčím a tak jsem se nadechla a odpověděla jí; ,,No, ehm jo. A jak to víš?" usměje se na mě a mávne na svoji kamarádku, nejspíš. ,,Bylo to na oficialním facebooku. To je divný, že o tom nevíš." Měla svým způsobem pravdu. Ne že by mi to nějak vadilo, ale je to divný, když k vám z ničeho nic přijdou nějaký holky, a ptají se vás na to, co se stalo asi před čtyřma hodinama. ,,No, a chtěly by jsme se te zeptat, jestli by ses s náma nechtěla vyfotit." řekla její kámoška a na náznak údivu jsem pozvedla obočí. Je to zvlášťní, když se s vámi chce fotit někdo, koho vubec neznáte. ,,Jo, jasně, proč ne?" usmála jsem se. Jedna z nich vytáhla svůj mobil a vyfotila nás. ,,Děkujem moc. A mohla bys mi dát tvůj twitter, prosím?'' obě si vzaly svoje iPhony a čekaly, až jim řeknu, jaký je můj twitter. ,,Já vám ho napíšu, je to složitý.'' obě mi současně daly svoje mobily a já jim tam napsala svůj 'složitý' twitter. ,,Děkujem! Ahoj.'' rozloučily se a zmizely z butiku. Je možný, že přislyjenom kvůli mě? To si nemyslim..

Vyšla jsem z kabinek a zaplatila si jenom ten svetr. Ostatní věci byly taky hezké, ale jenom za svetr dám 20 liber. ,,Děkuju, naschledanou.'' rozloučila jsem se a ta prodavačka ne mě zůstala koukat jako na idiota. Vůbec nechápu, co se kolem mě děje. Nejdřív ty holky a teď ta prodavačka. Je to opravdu zvláštní. A to bude teprve začátek. 

Dostala jsem hlad. Rohodnula jsem se, že si zajedu někam na oběd. Nasedla jsem do auta a vyjela směrem k mojí obíbené pizzerii. Pizzu tam mají opravdu výbornou. Často si ji s Jasmin objednáváme domů. Vystoupila jsem a vešla dovnitř. Dnes tu bylo skoro plno. Ani se nedivím. Projdu až dozadu na 'moje' místo. ,,Dobrý den slečno Colensová. Přejete si?'' přivítala mě servírka. Ano, opravdu mi řekla jménem. Říkala jsem, že jsem tu hodně často. ,,Dala bych si Hawai a neperlivou vodu, prosím.'' zapsala si mojí objednávku a jenom přikývla. 

Donesla mi pizzu a já se do ní s chutí pustím. K jídlu jsem si vytáhla svůj počítač. Přece jenom chodím i na vysokou školu, a mám nějaké úkoly.

Zadívám se ke dveřím a tam uvidím Harryho. ,,Co tady dělá?'' řeknu si pro sebe a vykulím oči. Vidím, jak se rozhlíží po volném místě. Najednou mě spatří a rozejde se mým směrem. ,,Ahoj, ty jsi Elisabeth, že ano?'' nevěděla jsem, co mám dělat. Začala jsem se červenat. ,,Jo, jsem. Co vy tady?'' nejradši bych si dala facku. Co by asi mohl dělat v restaurci, žejo?! ,,Dostal jsem hlad, tak jsem si řekl, že se někde stavím. Můžu si  přisednout?'' ,,Jasně, že můžeš, teda můžete.'' sklopím pohled. Je mi fakt trapně. ,,Prosím, můžem si tykat? Nemám rád, když mi stejně starý lidi vykaj, je to divný.'' panebože, Harry Styles mi nabídnul tykání! Začnou se mi potit ruce. Zase.

Winner(Harry Styles, Kylie Jenner)Kde žijí příběhy. Začni objevovat