3.

82 4 0
                                    

Eve vardığımızda dönüp ona baktım. "Teşekkürler huysuz" Arabadan inip eve doğru yürüdüm. Birden arkamdan "Arda" diye bağırdı. Kaşlarımı çatıp ona doğru döndüm ve soru sorar bi şekilde ona baktım. Şimdi sıfatında ben kötü çocuğum imajı vardı. Ya bu suratla nasıl kötü çocuk olunurki. "Adım.Arda" dedikten sonra çarpık bir gülüş gönderip gaza basıp gitti.Bende salakça gülümseyip arkasından bakmaya başladım.Neye gülüyosam.Behçeye girdiğimde Berkenin arbasını gördüm.Harbidenmi ya?

Hemen kapıya gidip yavaşca kilidi anahtar deliğine sokup ses çıkarmamaya özen göstererek içeriye girdim.Yavaşca merdivenlere yöneldim ve duyduğum sesle bugün ikinci defa-bu defa içimden dedim- hassiktir dedim"Kızım. Aslı gelsene Berke'de seni görmeye gelmiş" gözlerimi devirerek arkamı dönüp salona girdim.Babam üçlü koltukta Berkeyse onun çarpazında oturmuşdu.Bana salak bir şekilde sırıtarak bakıyordu.Tabi onu umursamayarak babama döndüm "Ben yorgunum baba.Gidip uyuycam biraz" Berke hemen lafa atladı tabi."Bende senle biraz konuşucaktım.Okul hakkında falan.Bizim okula geçtin yani bazı kuralları şimdiden söyliyeyim dedim"

Tabikide kural falan söylemiycekti.Tam ona karşı çıkıcaktımki benim saf babam ona tabikide konuşabilirsiniz hadi odanıza diyene kadar.Gözlerimi devirip hızlı adımlarla odama çıkmaya başladım. Odama gelip kapıyı açık bırakarak içeri girdim. Yatağa uzanıp tavanı izlemeye başladım.

"Aslı.Bak ben öyle deme-"

Onun sözünü keserek kendim konuşmaya başladım"Berke.Seni sıkıyomuyum?Bak öyle bir şey varsa söyleyebilirsin.Zaten seni gece bir yerlere çıktığımda çağırıyorum.Yada çok sıkıldığımda. Bak gerçekten sıkıyosam lazım olmadıkça görüşmeyelim. Neden yeni bir arkadaş aramadığımı en iyi sen biliyorsun.O yüzden... sen istemedikçe görüşmeyelim. Seni sıkmak is-"

"Ne diyosun sen be?! Nasıl sen istemedikçe görüşmeyelim ne demek?! Salakmısın kızım. Öyle bir şey olmuycak.Hatta bizim okula geçtiğin için seni ben getirip götürüceğim! Her gün seni görücem.Okuldada yanımdan ayrılmak bile yok! Sen nasıl senden sıkıldığımı düşünürsün ha?! Bir daha böyle bir şey duyarsam ağzına sıçarım"

Önceleri bağırmasında götümü yatağa yapıştırmak istermişcesine oturup tırstım ama son sözüne laf etmesem sohbet uzardı"Hop hop dur orda. Güzel güzel geldinde sen ağzıma sıçmadan ben ağzına sıçarım"

Dediğime kahkaha atarak yanıma gelerek yatakta uzanıp burnumu sıktı. Berkeni çok seviyodum.Zaten bizim kavgalarımız hep bu kadar kısa sürer. Abi kardeş gibi.Hiç kimseye değişmem onu ben.

"E naptın bugün?"

Ona herşeyi anlattım.Bir tek Ardanın beni eve bırakması ve adını söylemesi dışında. Eğer söyleseydim beni bir anne edasıyla azarlar, bir sevgili gibide kızardı. Nedeni, tanımadığım bir adamın arabasına bindim diye. Onunla biraz daha konuştuk ve sonra annesi arayıp onu çağırdıktan sonra eve gitti. Bende hemen üzerimi değiştirip uyudum.

OKUL GÜNÜ

O alarmın sesi o alarmın kıçına girsin.Abi nasıl bir sesdir ya. Artık bu alarm sesini başka bir yerde duyduğumda sinirleniyorum ya!

Ve evet bugün o gündü. Heyecanlımıyım? Tabikide hayır. Ama bugün serbest giyinicektim.Çünki yeni çocuk olmak okul forması olmadığı için serbest giyinmek demektir. Yeni çocuk olmak tüm meraklı gözleri üstüne toplamak demektir. Ama benim dikkat etmem gereken en önemli şeyse Berkelerle çok takılmamak. Sebebi okulun en popüler gurubuyla takılmak ve tüm meraklı insanları etrafına toplamak demektir. Berkenin anllatığı kadar tanıyordum onları. Mesela gurubda üç erkek ve iki kızlardı. İsimlerini hatırlamıyodum ama birazda olsa tanıyordum.

Cola HırsızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin