7.

46 3 0
                                    

Duyduğum sesler uyanmama sebep olmuştu. Bir uyanıyım bu kadar ses yapanın...

Gözlerimi açıp ışığa alıştıktan sonra etrafa bakındım. Ecem ayakta telefonla konuşuyordu. Çok susamıştım ve su istemek için ağzımı açtım ama sesim sanki kesilmişti. Bir kaç öskürükten sonra Ecem dikkatini bana verdi. Hızla yanıma gelerek bana sarıldı.

"E-ecem biraz daha s-sarılırsan ölücem" Ecem hızla geri çekilip bana özür diler bakışlarla baktı.

Telaşlı bir şekilde "Sen sen nasılsın? Bir şey istermisin? Su? Yada hemşireye haber vereyim! Ağrın falan var-"

"Lütfen bak ölmedim ama senin yüzünden ölücem" Kafasını sallayarak yatağa oturdu.

"Neden bu iğrenç yerdeyim?"

"Hatırlamıyormusun?"

"Neyi?"

"Kazayı. İşte sen Ardayla eve dönüyordunuz ama aniden bir araba önünüze çıkmış ve siz ağaca tosladınız. Kötü bir şey olmadı şükür. Bir tek senin ayağın alçıda" hızla ayağımı kaldırmak istedim ama sağ ayağımda hissetiğim acıyla bundan vazgeçtim.

"Kazayı hatırlıy- birdakka Arda? O nasıl?"

"O iyi. Onun kemeri takılı olduğu için sadece kaşında bir yara var. Ve herkes dışarda seni bekliyor. Uyanmanı"

"Babam? Adamcağız meraktan ölmüştür şimdi"

"Baban eve giysisini değiştirmeye gitti. Zaten 2 gündür bir uyanamadın"

"Ney? 2 gün boyunca uyudummu?"

"Evet. Sen mallığın yüzünden kemerini takmamışsın. O yüzden kötü yaralandın. Zaten aynaya bakınca anlarsın" gözlerim şaşkınlıkla açıldı. Yüzüme bir şeymi olmuştu.

Tam ondan aynayı istiycekken "Kızım sendede ne enerji varmış be! Yeni uyanmadıö cak cak konuşuyorsun. Al bu suyun. Bende doktoru çağırıp geliyorum" dedi.

Suyu alıp zorla yudumladım. Boğazımı acıtmıştı. Kapının aniden açılmasıyla içeri babam girdi.

"Ah kızım! Prensesim sana bir şey olucak diye çok korktum" babama sıkıca sarıldım. Onu üzmek hayatta istiyceğim en son şey olurdu.

"Baba. Bir şeyim yok iyiyim. Merak etme sen" deyip gülümsedim. Sonra odaya kadın bir doktor girdi.(tüm hikayelerde erkek doktor oluyordu bende kız yaptım :d )

"Aslıcım. Nasıl hissediyorsun kendini?"

Amına kodum doktor olan sensin. Nasıl olduğumu bilmiyosan ne diye doktorsun?

"Biraz yorgun" diye geçiştirdim

"Böyle durumlarda bu doğal bir şey. Ayağın alçıda ve 1 hafta sonra çıkartabilirsin. O yüzden okuldan yırttın. Ha birde az kıpırdamaya dikkat et. Eğer ilerki zamanlarda şiddetli baş ağrısı, aniden burun kanaması yada mide bulantıları yaşarsan hemen hastaneye gel" kafamı salladım.

Sonra babam doktorla birlikte dışarı çıktı. Başımı yastığa koyup dışarıya baktım. Ve kapım gene açıldı.

"Kuzencik! Seni gerizekalı! Sana bir şey olucak diye ödüm koptu"

"Hadi be ordan" deyip güldüm.

"Berke Arda nerde? İyimi?"

"Arda iyi ama yanına gelmeye çekiniyor"

"Çekiniyor?"

"Evet. Bende şaşırdım. O böyle yapmazdı. Yani Arda umursamaz birisidir ama senin yaralanma nedeninin kendisi olduğunu düşünüyor"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 05, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Cola HırsızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin