Jungkook pov.
-Mit csináljunk ma?-kérdeztem miközben toltam befele anyu által készített reggelit. Daeun, visítva ordította -anyával egyetemben- hogy menjünk el a kedvenc vidámparkunkba. Emlékszem mikor utoljára voltunk ott egy anyuka megtámadott, mikor megvettem az utolsó unikornisos plüsst, mivel az volt az utolsó és a lányánaknis azt akarta volna meg venni, de késő bánat. Emlékezetes egy nap volt,mondhatom.
Reggeli után felmentünk fogat mosni és feltöltözni. Daeun kikönyörögte magának, hogy cofozzam be a hájat, mind a két oldalra (remélem érthető mit próbálok elmagyarázni.szerk.). Miután meg is voltunk indulhattunk is a vidámparkhoz, amit hozzá tennék hogy anyátol egy órára van.***
Amint oda értünk Daeun és anya már pattant is ki a kocsiból, míg én egy nagy sóhajjal szálltam ki és zártam be a kocsit, fő a biztonság. Anyuék csillogó szemekkel nézték a nagy hullámvasútat-már amennyit láttak kivülről- és elkezdtek ráncigálni a kasszához ahol már tíz órakor is kígyózó sor van. Nyökögve álltam a sor végére és szídtam az eget hogy belementem, hogy eljöjjünk a vidámocskaparkba. Bő egy óra várás után a kasszához értem, mire közölték hogy elfogyott a jegy és hogy telt ház van (ilyen amúgy már történt velünk, kivel még?szerk.). Elhordtam mindennek a szerencsétlen megszeppent nőt majd egy frusztrált sóhajjal löktem el mindenkit az utamból, amit nem túl lelkesen fogadtak, sőt még nekem is akartak esni.-Baszthatjuk a kúrva vidámparkot-vakkantottam oda anyáéknak és duzzogva nyitottam ki a kocsi ajtót, ültem be majd csaptam be magam után. Megvártam míg beülnek és elindultam..ahmmm... nem tom' hova.
-Mi történt?- érdeklődött anya, mire elmeséltem hogy jártam. Nagyot sóhajtott majd kis idő elteltéltével közölte hogy menjünk egy másikba, mire egyből rá mordultam hogy nincs az a jó isten hogy én egy másikban fogom ugyan ezt eljátszani. De persze hogy elkezdett vitázni, már hogy ő igen is akar menni.
***
-Fejezzétek már be-sikkantott Daeun, mire abba hagytuk a veszekedést de rá egy percre megint rákezdtünk. Miután kivitatkoztuk magunkat egy cukrászda mellett döntöttünk.
Beérve a cuki-ba, egyből rohatunk a sütikhez. Egyből felcsillant a szemem ahogy megláttam a kedvenc sütimet, crepe cake. Kértem egy tripla csokisat, egy rainbow-sat és egy zöld teásat, ehez még mangó és kókusz szószt is. Daeun kért Mochit, míg anya kért egy csokoládé bingsu-t.
Kellemesen elbeszélgettünk -ami nálunk nagyon ritka- és közben elfogyasztottuk a sütiket. Anya meg én még rendeltünk magunknak kávét míg kislányomnak egy forró csokit.***
Haza érve mindenki elment fürdeni és fogatmosni majd mentünk is anyához, mivel megbeszéltük hogy nála fogunk filmet nézni. Kiválasztottuk a fimet, ami a Szemfényvesztők, igaz sokszor láttuk de megunhatatlan.
Éreztem hogy kezdek egyre álmosodni majd már nagyokat pislákoltam. Az utolsó emlékem az hogy anya ad egy puszit az arcomra és jó éjszákat kíván, mire én is elnyökögtem valami olyasmi félét hogy szép álmokat.——————————————————
Uram atyám! Nagyon szépen köszönöm hogy több mint négyszázan elolvastátok! Remélem jól telt a hosszú hétvégetek.
ESTÁS LEYENDO
The Amanuensis {PJM+JJK}
FanficJeon Jeongguk. Ha az ember meghallja ezt a nevet mindenki tudja, hogy a Jeon's vállalat fejese. Mindenki úgy tudja hogy egy rideg,kemény és bunkó egyed, de igazából egy kedves, törődő, nyuszi mosolyú férfi. Ezt az oldalát csak az anyukája ismeri és...