4.Neris - Prokleté město

25 4 0
                                    

Královo přístaviště je prokleté město. Všimlo si toho hodně lidí, někteří se ho snažili spálit, druzí ho spálili, ale tohle město to vždy přežilo. Vždy. A vždy bude stejně zkažené, ať bude u moci Targaryen, Baratheon, Lannister nebo Stark. Ale od největšího města na světě se dá čekat, že nebude ideální pro obyčejný život. Je to centrum obchodu, špehů, bordelů a mnoho dalších věcí. Může se zde stát cokoliv komukoli. A jedomu z významných členů Králova přístaviště, Mistru špehů, se to špatné cokoliv stalo.

"Dej sem prachy hubeňoure" vyhrožoval zloděj v jedné postranní uličce toho prokletého města. Zamezil východ té důležité osobě, která šla přímo z Malé rady. Teď už ale ta důležitá osoba ztrácela smysl.

"Pane, věřte mi, se mnou se nechcete potýkat" řekl Neris s klidným úsměvem a dětským zábleskem v očích. To zloděje překvapilo, ale pokračoval ve svém úkolu. Okrást Nerise.

"Naval prachy, nebo je to tvůj konec" řekl a přiblížil svůj dlouhý ostrý nůž. Rozhodně ne čistý.

"Chlapče, dám ti zlaťák na lepší nůž, ale už mě nezdržuj, mám ještě hodně práce" řekl Neris a to už zloděje namíchlo.
Rukou svižně zaútočil na mistra Nerise. Zloděj měl obrovskou sílu. Ale oběť také nebyla žádný slaboch.
Neris chytnul jeho ruku, silně zatáhl a zloděje na sebe převrátil. Převrátil ho perfektně na své nastražené koleno. Zloděj se skácel a skučel kvůli bolesti varlat.
"Teď si pamatuj co ti řeknu. Je tu hodně důležitých osob, hodně bohatých osob, hodně mocných osob co by jsi dokázal přepadnout a nejspíš i zabít. Ale Neris mezi nimi nikdy nebude" řekl, když držel svou malou dýku u jeho krku. Zloděj lehce překvapeně zakýval hlavou a Neris vstal.

*

"Ach, pane Nerisi, paní vás očekává" řekl mladý recepční u vchodu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Ach, pane Nerisi, paní vás očekává" řekl mladý recepční u vchodu. Neris se rozhlížel a všiml si očí žen, které ho sledovali zpoza dveří.

"Děvčata, to nemáte nic na práci?" zeptal se jich recepční vážně a dívky se s úsměvem nahé rozběhli přes chodbu až nahoru po schodech.

"Jsou opravdu nádherné" podotkl Neris.

"No, nám moc o inteligenci nejde pane Nerisi" řekl stále vážně recepční.

"Na inteligenci jsem tu já drahý" ozval se hlas z vedlejší místnosti. Neris následoval ten známý hlas. Vešel do místnosti s drahými pohovkami a ebenovými stoly.

"Veloro" zvolal přátelský Neris a objal ženu před sebou. Velora nikdy nebyla překrásná žena, je přitažlivá ale nemá na své zaměstnankyně. Dlouhý nos, zrzavé krátké vlasy...ne, Velora je předně inteligentní a mocná osoba. Stejně jako Neris zasedá v Malé řadě, jako Mistryně peněz. Ovšem nebyla by nic bez Nerise, stejně jako on bez ní. Do města přišli spolu, a spolu i odejdou, jinak to ani nepůjde.

"Proč jsi mě zavolala dráha?" zeptal se Neris když se usadil. Je zvláštní že na stole jako obvykle bylo víno jen pro parádu. Neris ani Velora nepijí, otupuje to mozek a to je jejich zbraň. To je naučili už v Braavosu.

Cursed Crown (GoT Fanfic)Kde žijí příběhy. Začni objevovat