8. Poglavlje

8 0 0
                                    

Nakon 40 minuta vožnje stižemo do restorana i vidim naziv na vrhu "Blue ocean". Tata se parkira ispred ulaza i dečko pritrčava i uzima ključeve od tate. Ovo je neki fensi restoran čini mi se. Ulazimo unutra i čovek, konobar verovatno, nas dočekuje i poželi nam dobro veče. A onda pokazuje da krenemo za njim i vodi nas do stola za kojim sedi Harry i njegova žena, ako se dobro sećam sa onih slika. Ali uživo je lepša, prilazimo stolu i Harry ustaje i rukuje se sa tatom i sa Seanom, a mamu ljubi u ruku. Kad se okrenuo prema meni osmehnuo se i vidim da me je odmerio, a zatim uzima moju ruku i ljubi je kao i maminu. Pokazuje na svoju suprugu koja ustaje i pruža ruku svima redom. "Ovo je moja supruga Rachel." Govori i ona dolazi do mene i primetim da me je odmerila nekako prezrivo, ali ipak nabacuje lažni osmeh i pruža mi ruku. Ja prihvatam i takođe joj se osmehujem lažno. Harry kao da je primetio to i vidim da pokušava da prikrije osmeh. Nakon toga sedamo za sto. Harry seda na čelo, a tata naspram njega, a Rachel seda sa Harryeve leve strane. Mama seda pored Rachel, a Sean preko puta mame. Dok sam ja osuđena da sedim preko puta Rachel, a sa leve strane mi je Harry. Harry i tata započinju razgovor o firimi i o poslu. Dok ja gledam jelovnik. A moja draga majka je krenula sa ulizivanjem kod Gospođe Rachel. Sean i ja sedimo i gledamo u jelovnik i pokušavamo da se odlučimo za nešto. Kada je konobar došao govorim da ću testo sa sirom i koka kolu. Sean uzima neku ribu i takođe koka kolu. Mama i tata uzimaju ribu takođe, a kada Harry i njegova supruga naruče on dodaje da želi flašu vina. Konobar klima glavom i odlazi, a ja pogledam u Harrya i kada on pogleda u mene ja skrenem pogled negde sa strane i pravim se da posmatram enterijer restorana. Primećujem da je plafon skroz plav i da ima ogromne lustere. "Pa kako ti se dopada ovaj restoran Jane? Ja sam ga uređivala." Govori mi Rachel i ja se trznem. "Nije loš, sviđa mi se. Ni klub nije loše uređen. Baš sam sinoć bila tamo." Odgovaram i vidim da joj osmeh nestaje sa lica, al ga brzo vraća. "Da, to je nešto najbolje. Volim da uređujem naše lokale." Govori i stavlja ruku na Harryevu i smeši mu se. Da li je i ovo njihov restoran? Gledam u nju, pa u njenu ruku na njegovoj i osećam neku nervozu što ga dodiruje. Da li sam ja normalna? Ona je njegova žena, logično da će ga dodirivati. "Ovo je vaš restoran?" Pitam i gledam u Harrya. "Da, ovo je još jedan lokal koji sam nasledio od oca." Govori on i neprimetno izvlači ruku iz njene. "Baš lepo izgleda, lepo ste ga sredili Gospođo." Govorim i prebacujem pogled na nju, a ona mi se osmehne najlažnijim osmehom koji sam videla. Tata i Harry nastavljaju da pričaju o poslu, dok se Sean ubaci ponekad. Zatim konobar dolazi sa hranom i ja tek onda shvatim koliko sam zapravo ogladnela. Krećem da jedem i uzimam gutljaj koka kole i osetim nogu koja me dodiruje ispod stola i koka kola mi zastane u grlu i krećem da kašljem. Sean me potapše po leđima, a ja samo odmahnem rukom. "Dobro sam, samo mi je otišlo na drugu stranu." Govorim dok dolazim sebi. Prebacim pogled na dotičnog gospodina koji je doveo do ovoga i vidim da pokušava da sakrije osmeh čašom iz koje ispija vino. " Idem do toaleta, odmah se vraćam. Nastavite vi." govorim i ustajem od stola. Krećem prema zadnjem delu u kome sam videla znak za wc. Uskoro se nalazim u hodničiću koji vodi do nekog proširenja gde je veliko ogledalo naspram mene, a sa leve strane je muški toalet, a sa desne strane su vrata ženskog toaleta. Krećem prema ženskom i osetim da me neko povukao za ruku. Okrećem se i vidim Harrya koji stoji ispred mene i tek sada vidim koliko lepo izgleda u odelu. Podižem pogled do njegovih zelenih očiju i vidim da me posmatra sa malim osmehom na licu. "Jane, izgledaš prelepo u toj haljini." Govori mi dok mi se približava. A ja ga gledam u čudu, šta ovaj čovek radi i zašto mi se ovoliko približava. "Šta radiš to Harry?" Govorim pomalo drhtavim glasom. "Ono što sam želeo otkad sam te prvi put ugledao."Govori i potom naslanja usne na moje i u tom trenutku kao da je nešto prostrujalo kroz moje telo od glave do nožnih prstiju. Ali idalje stojim u čudu i ne mogu da verujem šta se dešava u ovom trenutku. Guram ga od sebe i on se odmiče i gleda me." Šta to radiš čoveče? Neko bi mogao da nas vidi, a ti si oženjen ako si zaboravio kojim slučajem! " Govorim, i pokušavam da zadržim glas u što nižem tonalitetu. "Hajde malena. Vidim kako me gledaš." Govori mi i ja ga gledam sa nevericom. Nikako ne mogu da poverujem u to što čujem. "To se tebi učinilo. Možda si malo više popio pa ti se zato pričinjava." Govorim mu, a on kao da mi se smeje u facu. "Videćemo još." Govori i onda se okreće i vraća se nazad u restoran. Ja idalje ostajem da stojim u mestu...ne mogu da poverujem šta se upravo desilo. Upravo me je poljubio čovek koji mom ocu šef i uz to je i oženjen. Prilazim jednom lavabou i naslanjam se na njega i gledam se u ogledalo.... Razmišljam šta dalje da uradim... Praviću se kao da se ništa nije desilo govorim sebi i brišem sjaj koji se razmzao i stavljam novi sloj i nameštam kosu, a potom odlazim nazad za sto.

Nakon što smo završili večeru ostajemo da sedimo za stolom i tata i Harry pričaju o nekom putovanju u Švedsku... A ja se isključujem i vadim telefon i vidim da mi je Luke poslao poruku. Smešim se dok je čitam "Mala, baš mi nedostaješ. Možda bi mogla da dođeš kod mene sutra ujutru i da provedemo ceo dan zajedno. Moji svakako neće biti kući." Još više se osmehujem, a zatim pritiskam 'odgovori' i kuckam odgovor. "Potrudiću se da ustanem malo ranije i dođem do tebe. I ti meni nedostaješ." Govorim mu i stiskam taster za slanje poruke. "Izgleda da nam je Jane zaljubljena." Trza me glas iz razmišljanja o sutrašnjem danu. Kad podignem pogled vidim da se Rachel smeška lažno i gleda me. "Da, zapravo jesam." Govorim i uzvraćam joj osmeh. I na čas pogledam u Harrya jer mi se učinilo da je prevenuo očima. Ali on uzima času i ispija još vina i vidim kako su mu oči nekako tamnije. Ali šta mene to briga, neka se njegova žena brine za njega.

Nakon sat vremena tata odlučuje da je vreme da krenemo kući. I ustajemo od stola i Harry kao da me izbegava i pruža ruku Seanu, pa onda tati i na kraju mami. Ja se samo odmičem od stola i pravim se da pričam preko telefona i idem napolje. Kada izađem ispred hotela okrećem se i vidim da je Harry odmah iza mene, ali prilazi onom dečku što nam je ranije odvezao auto i govori mu nešto i ovaj odlazi, pretpostavljam po njegov auto. A on prebacuje pogled na mene i malo se približava. "Džabe mi bežiš Jane... Ja sam uvek tu negde." Govori mi i nekako čudno osmehuje i primećujem da je malo pijan. Utom napolje izlaze svi. "Dragi, jesi li tražio da nam dovezu auto." Govori Rachel piskavim glasom i hvata ga pod ruku. A on samo klima glavom. Ja uhvatim sebe kako prevrćem očima, al onda uhvatim kako me Harry gleda krajičkom oka i ja se okrećem prema Seanu. "Mogli bi izabrati neki auto za mene u skorije vreme." Govorim Seanu i gledam ga molećivo... "Jane, uzmi moj ako ti treba. A svoj ćeš dobiti za rođendan. Tako smo se dogovorili. Zar ne?" Pita me, a ja kao malo dete se durim, ali onda se nasmejem i naslonim glavu na njegovo rame. "Onda će mi sutra trebati tvoj auto, hoću da odem do Lukea." Pričam sa Seanom i tata nas prekida. "Sean, Jane" Zove nas da priđemo do njih...."Laku noć Gospodine Styles i vama laku noć gospođo." Govori Sean i još jednom im pruža ruke. "Laku noć i tebi" uzvraćaju mu i okreću se ka meni. "Jane, želim ti laku noć." Govori mi Harry i ljubi mi ruku opet. A mene hvata panika... Neko će skontati... Ali neki mali glasić u glavi mi govori šta da shvate i upravu je. Nema ništa među nama govorim sebi i uzvraćam mu osmeh. I zatim izvlačim ruku iz njegove. I okrećem se prema njegovoj ženi i pružam joj ruku. "Laku noć gospođo." A ona me samo pogleda i kao da se dvoumi da prihvati moju ruku, ali onda pogleda u sve ostale i ipak je prihvata i rukuje se sa mnom. "I tebi Jane." Govori i povlači ruku. Utom stiže sivi audi, a za njim i tatin crni. Dva momka izlaze iz njega i jedan daje tati ključeve, a drugi Harryu. Mama i tata im mašu još jednom, a onda ulaze u auto. Dok ih ja i Sean čekamo unutra. Nisam više mogla da izdržim više da stojim napolju. Tako da sam ušla čim su ga dovezli. Tata otvara vrata sa Seanove strane i saginje se da bi ga pogledao. "Sine, ti ćeš voziti do kuće. Ja sam popio previše vina." Govori i Sean izlazi i otvara vozačeva vrata, a mama otvara moja i govori mi da pređem pored Seana napred. I ja takođe izlazim i puštam nju da sedne nazad. Sedam pored Seana i vezujem pojas, a on pali auto i kreće na glavni put.

Nakon pola sata stižemo kući, jer Sean brzo vozi. Kada se parkira u garažu izlazimo iz kola i ulazimo u kuću. Nakon čega govorim da ću odmah na spavanje. Poželim im laku noć i penjem se uz stepenice do svoje sobe. Napokon izuvam štikle i vraćam ih u orman i skidam haljinu i odlazim u kupatilo da skinem šminku. Pošto sam se tuširala pre nego što smo otišli na večeru istuširaću se sutra ujutru. Presvlačim se u pidžamu i ležem u krevet i navijam sat u pola osam ujutru. Zatvaram oči i pokušavam da zaspim ali mi uporno u glavu dolaze slike zelenih očiju i njehovih usana koje me ljube... Otvaram oči okrećem se na leđa i gledam u plafon. Da li je moguće da on oseća nešto prema meni? Ma naravno da nije... Ali zašto bi onda to uradio i zašto bi rekao da ne bežim od njega....
I osećam da tonem u san razmišljajući o zelenim očima.

Još jedan nastavak ide...
Potrudiću se da bude češće nastavaka... Neku inspiraciju sam sada dobila, a nadam se da je ostalo nekoliko vas koji čitaju ovo 
Like&comment
❤️

Baby Girl [h.s fanfiction]Where stories live. Discover now